Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

Το πρόγραμμα της Μικρής Επιδαύρου 2012

Το πρόγραμμα των μουσικών και θεατρικών παραστάσεων που θα παρουσιαστούν στο θεατράκι της Παλιάς Επιδαύρου.
 
13 & 14 Ιουλίου 2012
Συναυλία με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη

20 & 21 Ιουλίου 2012
Ομάδα ΑΣΙΠΚΑ – Δημήτρης Μπίτος
Σοφοκλή, Αντιγόνη

27 & 28 Ιουλίου 2012
Ανέστης Αζάς – Πρόδρομος Τσινικόρης
Επίδαυρος – Ένα ντοκιμαντέρ

3 & 4 Αυγούστου 2012
Φιόνα Σω / Σάμιουελ Κόλριτζ
The rime of the Ancient Mariner

10 & 11 Αυγούστου 2012
Άλκηστις Πρωτοψάλτη – Στέφανος Κορκολής
Τραγούδια σε στίχους Οδυσσέα Ελύτη

1ο Τουρνουά Αssado Βeach Volley - Beach Tennis

Το Αssado Bay διοργανώνει το 1ο Τουρνουά Βeach Volley - Beach Tennis που θα πραγματοποιηθεί στην πανέμορφη και οργανωμένη παραλία Αssado Bay  του Μakis Inn Resort στην Θερμησία - Ερμιόνη Αργολίδας , στις 13-15 Ιουλίου 2012!

Σας καλούμε σε ένα φανταστικό τριήμερο γεμάτο ήλιο, μουσική και θάλασσα, με  πρωταγωνιστές 
τον αθλητισμό και την νεολαία!  

Θα χαρούμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας

Με εκτίμηση η διοργανώτρια
του 1ου Τουρνουά Αssado Beach Volley - Beach Tennis 2012

Οικονόμου Μαρίκα

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 2012: όλες οι παραστάσεις


  Όλες οι παραγωγές θα έχουν εγχώρια σφραγίδα, με τον Αριστοφάνη να έχει την τιμητική του στο αργολικό θέατρο.
Εν περιλήψει:
“Αμφιτρύων” σε σκηνοθεσία Λευτέρη Βογιατζή με  Μουτούση,  Ήμελλο, Γάλλο,  Κουρή,  Λούλη,  Γουλιώτη
 ”Νεφέλες” σε σκηνοθεσία Μαστοράκη με  Μπέζο, Παπαδημητρίου,  Αλειφερόπουλο, Μυλωνά
“Ιππής” σε σκηνοθεσία Φασουλή με Φιλιππίδη και Ζουγανέλη
“Όρνιθες” σε σκηνοθεσία Κακλέα με Χαραλαμπόπουλο, Παπασπηλιόπουλο, Χρυσοστόμου
“Οιδίπους Τύραννος” σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις με Χειλάκη, Μαρκουλάκη (στους ρόλους μόνο άνδρες)
“Εκκλησιάζουσες” σε σκηνοθεσία Κακλέα με Λαμπρόγιαννη, Κόκλα, Πυρπασόπουλο, Καρδώνη
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 
6 και 7 Ιουλίου 2012
Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή

Γιορτή αγροτουρισμού στην Παλαιά Επίδαυρο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο

Ένα πολυποίκιλο φεστιβάλ γεύσης, δημιουργίας και πολιτισμού, διοργανώνεται για 15η χρονιά στην Παλαιά Επίδαυρο, από τον δήμο Επιδαύρου, σε συνεργασία με την περιφέρεια Πελοποννήσου.
Πρόκειται για την γιορτή Αγροτουρισμού, όπου δεκάδες παραγωγοί, χειροτέχνες, και συνεταιρισμοί από την Επίδαυρο, την Αργολίδα, την Αρκαδία, τη Μεσσηνία, την Αχαΐα, την Τροιζήνα και την Κρήτη, παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε μια υπαίθρια έκθεση πάνω στην προκυμαία της Παλαιάς Επιδαύρου.

Με έναν βραδινό περίπατο στο λιμάνι της Επιδαύρου, ντόπιοι κι επισκέπτες της περιοχής, έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν παραδοσιακές γεύσεις και λιχουδιές, φρέσκα πορτοκάλια, σπιτικές

Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012

Άνθος του Γιαλού

ΣΤΙΣ  14 ΙΟΥΛΙΟΥ- ΥΠ. ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΡΓΥΡΕΙΟΥ- ΣΠΕΤΣΕΣ

Ο "Τρενάκιας"

  Το Ναύπλιο μπορεί να μην έχει τον Λουκάνικο, τον διάσημο πλέον επαναστάτη σκύλο της Αθήνας, έχει όμως τον Τρενάκια. Ο Τρενάκιας είναι ένα γκρίζο-μαύρο αδέσποτο που έχει σαν βάση του το λιμάνι του Ναυπλίου. Εκεί βρήκε τους ανθρώπους που τον βοήθησαν τον τάισαν και τον αγάπησαν, τους ανθρώπους που εργάζονται στα περιηγητικά τρενάκια του Ναυπλίου.


Το όνομα του βέβαια δεν θα μπορούσαν να του το δώσουν άλλοι

Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Δάφνη Λέμπερου


Αύριο στο "Δρόμο των Αγίων" η Δάφνη Λέμπερου θα τραγουδήσει για μας..

Μποζόνιο Higgs, η επόμενη μέρα


naftemporiki
Ήταν η είδηση της ημέρας σε όλα τα ειδησεογραφικά πρακτορεία αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως σημασία, την παρομοίωσαν με την ανακάλυψη του DNA. Ως απήχηση στη φαντασία του κόσμου, με απόγονο της πρώτης αποστολής στο φεγγάρι. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για το επιστέγασμα μιας προσπάθειας μισού αιώνα και χρειάστηκε να διανυθεί πολύς δρόμος για να φτάσουμε στη χθεσινή ανακοίνωση.
Το πρωί της Τετάρτης, το κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN ανακοίνωσε από τη Γενεύη ότι η προσπάθεια για τον εντοπισμό του σωματιδίου Higgs φτάνει προς το τέλος της, αποκαλύπτοντας πως ανακάλυψαν ένα σωματίδιο στην περιοχή ενεργειών που αναμένεται το σωματίδιο Higgs, με συμπεριφορά όμοια με αυτή που περιμένουν να έχει το Higgs. Μένει πλέον να αποδειχθεί τελειωτικά αν το νέο σωματίδιο είναι όντως το πολυπόθητο

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου «Οιδίπους Τύραννος»

Την κορυφαία τραγωδία του Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος» θα σκηνοθετήσει ο Τσέζαρις Γκραουζίνις. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στην Επίδαυρο στις 6 και 7 Ιουλίου 2012 και έπειτα θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα. 
Ο Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή (430-425 π.Χ.), σε σκηνοθεσία και διασκευή Τσέζαρις Γκραουζίνις, είναι μια αρσενική τελετουργία που ψάχνει πως είναι να χάνει κανείς, παραμένοντας «νικητής», πως «κερδίζει» ενώ τα αρνείται όλα. Οι ηθοποιοί, χρησιμοποιώντας τα ουσιώδη εργαλεία του θεάτρου, όχι μόνο παρουσιάζουν την ιστορία του Οιδίποδα, αλλά εκθέτουν στα μάτια του κοινού και την ίδια τη διαδικασία της θεατρικής δημιουργίας της.
Συμπαραγωγή: Εταιρία Αρτivities / ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΒΟΛΟΥ
Μετάφραση 
Μίνως Βολανάκης 
Σκηνοθεσία 
Τσέζαρις Γκραουζίνις 
Σκηνικά – Κοστούμια 

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ το ανάθεμα...!

Απολύθηκε γιατί …έσωζε ζωές

Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη
Ένα τέταρτο πριν τις 14.00 το μεσημέρι τη Δευτέρα, η παραλία του Χάλαντεϊλ στο Μαϊάμι ήταν γεμάτη κόσμο που απολάμβανε τη θάλασσα. Σε αρκετά σημεία, ειδικά παρατηρητήρια με ναυαγοσώστες επιτηρούσαν την κατάσταση.
 
Ένας από αυτούς, ο Τόμας Λόπεζ, εντόπισε στην θάλασσα κάποιον που κινδύνευε και άλλου λουόμενου να προσπαθούν να τον βοηθήσουν. Χωρίς δεύτερη σκέψη έσπευσε ταχύτατα δίπλα του και όπως είπε τον βρήκε σχεδόν αναίσθητο και με νερό στα πνευμόνια του, οπότε του παρείχε τις προβλεπόμενες βοήθειες, προς ικανοποίηση όλων των παριστάμενων.
 
Ο εργοδότης του ωστόσο δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος και

Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

Η Κάπαρη

Το φυτό εννοώ

Έχουμε ασχοληθεί με τις παμπάλαιες ελιές της Ερμιονίδας, τις πορτοκαλιές, μανταρινιές και ροδιές αλλά μας έχει διαφύγει η κάπαρη. Τη βλέπουμε να φυτρώνει σε χαλάσματα, σε σκεπές, τοίχους, σε αγρούς και βράχια και τη θεωρούμε ένα μικρό αδύναμο φυτό. Όσοι όμως έχουν επιχειρήσει να ξεριζώσουν κάπαρη από ένα χάλασμα βλέπουν μια πολύ χοντρή ρίζα να διασχίζει τα ντουβάρια και να χάνεται στο έδαφος, και τότε αντιλαμβάνεται πόσο δυνατό και αιώνιο είναι αυτό το φυτό.
Στη μεγάλη δολίνα των Διδύμων, όπου και τα δύο εκκλησάκια, στα κάθετα περιφερειακά τοιχώματα έχει βρει η κάπαρη το ιδανικό μέρος και έχει αναπτυχθεί ένα μικρό κυκλικό δασύλλιο κάπαρης. Εδώ η κάπαρη είναι δέντρο κανονικό και πιστεύω ότι το κάθε δέντρο είναι πολλών αιώνων.
Πρέπει να μελετηθεί, πρέπει να ανακηρυχθεί σε μνημείο της φύσης και να αναφέρεται ως αξιοθέατο. Δεν το έχω συναντήσει αλλού.
Όποιος έχει το κέφι ας τραβήξει ορισμένες φωτογραφίες και να τις αναρτήσει στα τοπικά μπλοκ.

Σημείωση: Ο όρμος της Κάπαρης στην Ερμιόνη κακώς συνδέεται με το φυτό. Το όνομα μάλλον έχει σχέση με το ρήμα καπάρω = προσορμίζομαι για να προφυλαχθώ από τους ανέμους.

  Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος






Camping γιά λίγους

Πάμε...? 

Έλλη Βασιλάκη

Δείτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε..

Διαπίστωση Ιχνηλατών για Ερμιόνη

«Εντυπωσιακό περιβάλλον, κοσμοπολίτικο, αλλά από τα 600 άτομα που υπολογίζεται ότι επέβαιναν στα σκάφη λίγοι αναλογικά προτίμησαν τις τουριστικές υποδομές της πόλης

Ορθή και η διαπίστωση, όπως και η παρατήρηση ότι η κυκλοφορία των οχημάτων δεν επιτρέπει στην Ερμιόνη την ανάδειξη του νησιώτικου χαρακτήρα της. Θα έλεγα ότι αποτρέπει όλους στο να περπατήσουν τον περιφερειακό δρόμο. Μην ξεχνάμε ότι οι ντόπιοι για να ησυχάσουμε από τα τουτού πάμε στο Καρακάσι.
Αλλά γιατί να βγουν από τα σκάφη τους, αφού στα ψυγεία τους έχουν τα πάντα; Γιατί να μη καθίσουν παρέα όπως είναι στο κατάστρωμα με τις μπίρες τους και το φαΐ τους και να βγουν έξω να ξοδέψουν τα 10πλάσια; Αυτοί καλά κάνουνε, η Ερμιόνη που θέλει να ζει από τον τουρισμό τι κάνει; Αυτό είναι το θέμα.
Συγκεκριμένα:
Ποιο διαφημιστικό υλικό μοιράστηκε σκάφος – σκάφος, ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον και τις ευαισθησίες των τουριστών;
Ποιο κατάστημα διάσιμο για τα τοπικά προϊόντα και τα τοπικά χειροτεχνήματα υπάρχει στο Λιμάνι και στα Μαντράκια και τι διαφημιστικό υλικό φρόντισε να διανεμηθεί σκάφος – σκάφος, ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον των τουριστών;
Ποια ομάδα νέων μοίρασε δειγματοληπτικά ντόπια (ανύπαρκτα βέβαια) προϊόντα και με σαφείς οδηγίες πού θα τα βρουν;
Ποιοι πωλητές επισκέφτηκαν σκάφος – σκάφος με την πραμάτεια τους για να πουλήσουν στη θέση του πελάτη και όχι στη δική τους;
Ποιος τους μοίρασε φυλλάδια με την ιστορία και τις ομορφιές του τόπου;
Ποια εκδήλωση, τουριστικού χαρακτήρα και σκοπιμότητας, έγινε στο λιμάνι και στα Μαντράκια, ώστε να τραβήξει έξω από τα σκάφη του τουρίστες; Εκδήλωση οργανωμένη από τους συμπατριώτες που έχουν άμεσο συμφέρον να απλωθούν οι τουρίστες στον οικισμό.

Αν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό στον Μωάμεθ.
 
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος





Μακάρι ...

Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη

Το νόημα της ζωής σε 5 φράσεις

Φιλόσοφος της ζωής, μια ξεχωριστή γυναίκα που έχει γυρίσει όλο τον κόσμο η Bronnie Ware
Μέσα από τις συζητήσεις της με ηλικιωμένους σε οίκους ευγηρίας μας λέει για ποια πράγματα κυρίως μετάνιωσαν αυτοί οι άνθρωποι ένα βήμα πριν το θάνατο.
H Bronnie Ware είχε μια δίψα για τη ζωή από τη στιγμή που γεννήθηκε. Σαν παιδί, ήταν το μαύρο πρόβατο της οικογένειας καθώς είχε αποκτήσει μια διαφορετική αντίληψη για τη ζωή.
Η επαγγελματική της ζωή ανάστατη, νομαδική, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Από καλλιεργητής λαχανικών στη Μέση Ανατολή, μπαργούμαν σε τροπικά νησιά…διευθύντρια τράπεζας.

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Ο Άρης

Της Ρίνας Λουμουσιώτη

Άρης Καλογερόπουλος, ένας  από αυτούς τους  χιλιάδες   νέους μας που έφυγαν  στο εξωτερικό,  παίρνοντας μαζί τους την έγνοια και  την  αγάπη  τους για την  πατρίδα.
Ταλαντούχος μουσικοσυνθέτης και φωτογράφος  ζει και εργάζεται στο Oldenburg της Γερμανίας.

Με συγκίνησε η πρωτότυπη εκστρατεία- διαμαρτυρία  του  μέσα από το  facebook  για τα κλεμμένα  ελληνικά αγάλματα, που τα παρουσιάζει   φυλακισμένα  πίσω από κάγκελα να διαμαρτύρονται.
Σε μια συνέντευξη του στο Α.Τ. (εδώ) δήλωσε: Τα ελληνικά έργα στα ξένα μουσεία «δεν ταιριάζουν... Δεν αναπνέουν! Είναι φυλακισμένα… Αιχμάλωτα ενός χυδαίου πόλεμου!». Πριν από ένα έτος βρέθηκα στο Λονδίνο και επισκέφθηκα το Βρετανικό Μουσείο. Οι συλλογές των κλεμμένων Ελληνικών Αρχαιοτήτων ήταν τόσες πολλές και τέτοιου κάλους που με λύγισαν». «I AM GREEK AND I WANNA GO HOME» - «Είμαι Έλληνας και θέλω να γυρίσω σπίτι (στην πατρίδα μου)». Αυτή η φράση συνοψίζει όλα αυτά που ένιωσα όταν είδα τα αγάλματα και την τέχνη εκτεθειμένα εκεί. Ένιωσα πως η ίδια η ιστορία απαιτεί δικαιοσύνη και αποκατάσταση».

Το διαδίκτυο με ένα κλικ σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις φίλους σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη , συνήθως εικονικούς. Στη δική μου περίπτωση  αυτό το κλικ μου επιφύλασσε μια όμορφη  έκπληξη, αφού σε ένα μήνυμα του από το μακρινό  Oldenburg  ο Άρης  μου έγραψε  ότι στην Ερμιόνη έχει περάσει τα καλύτερα του χρόνια…
Αυθόρμητος όπως είναι μου ζήτησε να γνωρίσω τους γονείς του, που έχουν εξοχικό εδώ, κι έτσι εύκολα διαπίστωσα από πού πήρε τη σκυτάλη για το παραπέρα..
Αργότερα με ρώτησε αν μπορώ να τον βοηθήσω  να κάνει ένα μικρό βίντεο αφιέρωμα στην Ερμιόνη   με μια διαφορετική παρουσίαση, για να  προβάλλεται στο διαδίκτυο.

«Η Ελλάδα είναι ένα εκπληκτικό προϊόν με κάκιστο περιτύλιγμα ισχυρίζεται. Είναι απαράδεκτο  να πουλάμε ακόμα  Ζορμπά και σουβλάκι.. Ότι εμείς θεωρούμε δεδομένο, για κάποιους άλλους είναι άπιαστο όνειρο. Καιρός να σεβαστούμε αυτό το όνειρο και να το προβάλουμε όπως του αξίζει !»

Ήρθε για τέσσερες ημέρες από τη Γερμανία.
Με την χαρά της δημιουργίας στο βλέμμα  και την αγάπη του για την Ερμιόνη  «τον τόπο του στο σύμπαν», ακούραστα μάζευε  εικόνες από το πρωί ως το βράδυ. 
Σαν μικρό παιδί χαιρόταν με τους καινούργιους ανθρώπους που γνώριζε. Την κα Ήρα στο Λαογραφικό, την κυρία Ανθούλα , τον Γιάννη στο καρνάγιο, τα παιδιά στη γειτονιά..

Νιώθω τυχερή που γνώρισα έναν δημιουργικό νέο άνθρωπο με τόσο καθαρή ματιά και σκέψη.
Έναν νέο που σου προσδιορίζει ακριβώς τη λέξη ελπίδα.

Το βίντεο θα είναι έτοιμο σε λίγες ημέρες και θα το δείτε .

                                                               Ο Άρης στην Κουβέρτα

Γεώργιος Στρίγκος Η διαδρομή ενός πρωτοπόρου

Του Ιωάννη Λακούτση

Ο Γεώργιος Στρίγκος γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1878 στο Κρανίδι Ερμιονίδος.
Στην ηλικία των δέκα χρόνων, εγκατα-λείπει, με την οικογένειά του το Κρανίδι και εγκαθίσταται στον Πειραιά. Τελειώνει το Γυμνάσιο, με μεγάλες οικονομικές δυσχέρειες, οι οποίες δεν θα τον αποθαρρύνουν να εγγραφεί στη Νομική Σχολή.
Δεν ολοκληρώνει  τις σπουδές, και αναζητά άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.
Το 1896 αρχίζει η τραπεζική του σταδιοδρομία στην Τράπεζα Αθηνών και τοποθετείται στο υποκατάστημα Πειραιά. Στην ηλικία των είκοσι τεσσάρων χρόνων παραιτείται από την Τράπεζα επειδή θεωρεί τον εαυτόν του αδικημένο. Τότε αποφασίζει να ιδρύσει γραφείο εισαγωγών, «Φραγκιάδης Στρίγκος και Σια».
Το1910 βρίσκει τον Γεώργιο Στρίγκο γενικό γραμματέα στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά ( (ΕΒΕΠ). Παίρνει μέρος σε συνέδρια του Επιμελητηρίου σε Βρυξέλες, Λονδίνο όπου παρεμβαίνει και αναλύει τις δυσχέρειες από την ύπαρξη των δυο ημερολογίων του Ιουλιανού και  του Γρηγοριανού.
Απονέμεται ο τιμητικός τίτλος του Υποπρόξενου του Βασιλείου της Ισπανίας για την Αθήνα και τον Πειραιά, θέση από την οποία παραιτείται το 1915.
Το 1914 εκλέγεται Δημοτικός σύμβουλος  στο Δήμο Πειραιά. Τρία χρόνια αργότερα ιδρύεται η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην οποία συγκαταλέγεται και ο ίδιος.
Το 1919 σε συνεργασία με άλλους, ιδρύει την εταιρεία 
« ΚΥΛΙΝΔΡΟΜΥΛΟΙ ΑΤΤΙΚΗΣ».
Με το τέλος του πολέμου, ο Στρίγκος συστήνει πάσης φύσεως εταιρείες, εμπορικές, βιομηχανικές, τραπεζικές. Μετά την

Παγκόσμια διάκριση για Ελληνίδα

Παγκόσμια διάκριση για Ελληνίδα

Παγκόσμια διάκριση για Ελληνίδα
Η δρ Ζαχαρούλα Νικολα-κοπούλου απέσπασε το Βραβείο του Καλύτερου Νέου Ερευνητή. Η διδάκτορας του πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου απέσπασε την παγκόσμια αναγνώριση για την μελέτη της πάνω στη χρήση των Ωμέγα-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων για την πρόληψη και τη θεραπεία κατά του καρκίνου του στόματος και του δέρματος.
Η κα Νικολακοπούλου πραγματοποίησε έρευνα για τα Ω-3 λιπαρά οξέα, που περιέχονται στα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, η πέστροφα και η σαρδέλα, εμποδίζουν επιλεκτικά την ανάπτυξη του καρκίνου πρώιμου και προχωρημένου σταδίου και προσδιόρισε

Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ


Το Λαογραφικό Μουσείο Ερμιόνης είναι ανοιχτό και σας περιμένει


ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ


           Ιούλιος   -  Αύγουστος    2012
       Κάθε απόγευμα 7-9 ( πλην Δευτέρας)

          Το Μουσείο είναι ανοιχτό και σας περιμένει

- Περάστε  έστω και για λίγο στη δροσερή αυλή του
- Θυμηθείτε μέσα από τα εκθέματα την παράδοση και την ιστορία της πατρίδας μας
- Δείτε ένα μικρό video με τα αρχαιολογικά ευρήματα από τις  ανασκαφές της Ερμιόνης
- Οδηγείστε τα παιδιά σας και διηγηθείτε τους τη ζωή στα παλιά χρόνια
-Συνοδεύσετε τους φίλους σας που έρχονται για πρώτη φορά στην πόλη μας
-Συστήσετε το Μουσείο στους ξένους επισκέπτες

                                                                        Το  ΔΣ του ΙΛΜΕ

Άγγελος Πατσιάς (Εκπαιδευτικός):


«Αν τα παιδιά δε χαίρονται στο σχολείο έχουμε αποτύχει»

Της Έλλης Βασιλάκη


Ο 27χρονος Άγγελος Πατσιάς είναι δάσκαλος από τη Δράµα.
Πριν δύο χρόνια του ήρθε µετάθεση σε ένα τετραθέσιο δηµοτικό σχολείο κάπου στο ορεινό Ρέθυµνο, τον Φουρφουρά.
Άρχισε να το ψάχνει στους χάρτες. Αντί όµως να γκρινιάζει για τη «δυσµενή», πήγε και δηµιούργησε εκεί το «σχολείο της φύσης και των χρωµάτων».
Τέτοιο όνοµα σχολείου είχα να συναντήσω από τα ζαπατίστικα χωριά του Μεξικού στην Τσιάπας! Στο τέλος της οµιλίας του στο TEDxThessaloniki καταχειροκροτήθηκε από ένα κατάµεστο και

Εμείς;;;;

Καλές οι αναβιώσεις του Γιούδα και του Κλείδωνα, αλλά αλλού κάνουν θαύματα:
Ρίχτε μια ματιά στα παρακάτω:
Εμείς έχουμε καύχημά μας το αγουρέλαιό μας, τα ρόδια μας, τα μανταρίνια μας, μόνον όμως στο επίπεδο του καυχήματος. Το πάρα πέρα είναι το δύσκολο, το πάρα πέρα είναι δημιουργία και ρίσκο.
Και να σημειώσουμε ότι ονομαστά ροδάκινα έβγαζαν τα Δίδυμα αρχές 20 ου αιώνα και ονομαστό αυγοτάραχο η λίμνη Θερμησίας δεκαετία του 1960.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

Αναβίωση = ξαναπαίρνω ζωή

Μπορεί και ο τόπος μας.
Του Βασίλη Γκάτσου
Η αναβίωση της αγροτικής, κτηνοτροφικής και αλιευτικής παραγωγής και η δημιουργία καινοτόμων μεταποιητικών και εμπορικών επιχειρήσεων στην Ερμιονίδα είναι η πραγματική ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
Όπως και σε άλλους τόπους, αναμένεται από τους νέους συμπατριώτες με εξαιρετική εκπαίδευση (πτυχία, ξένες γλώσσες, εμπειρία, οικογενειακή παράδοση, όραμα) και όχι από την παραδοσιακή γενιά που πάει για σύνταξη.
Καθημερινά διαβάζουμε όλοι για νέους ανθρώπους που κάνουν θαύματα στον αγροτικό τομέα. Ρίχτε μια ματιά στην εταιρεία Fereikos Helix στη διπλανή μας Κορινθία για να πεισθείτε. Οι αδελφές Βλάχου, εξαιρετικής μόρφωσης συμπατριώτισσες από την Κορινθία, δεν αρκέστηκαν σε μια επιτυχημένη καριέρα υπαλλήλου.
Διαβάστε και το παρακάτω:

Χατζηιωάννου για το Επιχειρηματικό Ξεκίνημα της Χρονιάς 2011»με χρηματικό έπαθλο 50.000 € !
Stelios_Award_Winners_2011_Fereikos
Απόψε, 24 Νοεμβρίου 2011, ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής τωνeasyJet, easyGroup και του Stelios Philanthropic Foundation, στα πλαίσια της επίσημης τελετής απονομής των Βραβείων Κούρος 2011 της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, ανακοίνωσε το νικητή για το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου - Επιχειρηματικό Ξεκίνημα της Χρονιάς 2011»

Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Ρεπορτάζ της Βουλγαρικής τηλεόρασης btv για τα Σκόπια


Η Αφροδίτη της Μήλου ή η Μόνα Λίζα είναι τα δημοφιλέστερα εκθέματα του Λούβρου;


Κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει – ούτε καν το ίδιο το Λούβρο, αν η Μόνα Λίζα, έχει «φάει» σε επισκέπτες την Αφροδίτη της Μήλου ή το άγαλμα της Νίκης της Σαμαθράκης. Και επειδή όλοι λίγο –πολύ ξέρουμε πράγματα για το περίφημο πίνακα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ας ρίξουμε μια ματιά να δούμε και την ιστορία της Αφροδίτης μας.
Η Αφροδίτη της Μήλου είναι ένα πολύ γνωστό μαρμάρινο άγαλμα, της ελληνιστικής εποχής, το οποίο βρέθηκε την άνοιξη του 1820 σε αγροτική περιοχή της Μήλου, σε θέση αρχαίου οικισμού, από έναν αγρότη που λεγόταν Θεόδωρος Κεντρωτάς. Ο ίδιος, λόγω των πολλών πιέσεων που δέχτηκε (από Γάλλους αρχαιολόγους και διπλωμάτες, από τους Έλληνες προκρίτους του νησιού και από τον δραγουμάνο Μουρούζη που εκπροσωπούσε και την Οθωμανική Υψηλή Πύλη), μάλλον δεν μπόρεσε να κερδίσει κάτι σημαντικό από το εύρημά του. Το άγαλμα, που βρέθηκε σε πάνω από 6 χωριστά κομμάτια, κατέληξε ένα χρόνο αργότερα στο Μουσείο του Λούβρου, όπου και εκτίθεται μέχρι σήμερα. Στο μουσείο της