Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

"Αδαμαντία" του Παναγιώτη Μέντη, με τη Μάνια Παπαδημητρίου σήμερα στον Πολυχώρο ΑΡΤίκι

"Αδαμαντία" του Παναγιώτη Μέντη, με τη Μάνια Παπαδημητρίου
Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016, ώρα 21:00
Στον Πολυχώρο ΑΡΤίκι  Μαράικε Ηλιού Ντε Κόνινγκ

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Κωστής Καπελώνης
Σκηνικά: Μανώλης Ζαχαριουδάκης
Κοστούμια: Κατερίνα Σωτηρίου
Μουσική: Σταύρος Σιόλας
Επιμέλεια κίνησης: Ειρήνη Στρατηγοπούλου
Φωτισμοί: Κωστής Καπελώνης

Ο ΕΡΑΣΤΗΣ

Βαρέθηκα εκείνη την ποιητική συλλογή, και γύρισα τα μάτια μου στις δέκα ασπρόμαυρες - οι εννέα τουλάχιστον -, φωτογραφίες από το παρελθόν που, χάρη στον ανηψιό της, τον Ιάσονα, απέκτησα. Στην μόνη έγχρωμη - που έχει συγκινητικά αλλοιωθεί το χρώμα, όπως και στις πρώτες έγχρωμες ταινίες-, διαβάζω κάτω τυπωμένο Sept 1966 και πίσω με χειρόγραφα καλλιγραφικά γράμματα Summer 1966 και σκέφτομαι: σημαδιακή χρονιά για Κείνην και για μένα. Κάτω απ' τον ήλιο του καλοκαιριού, κι εκείνη η αφιέρωση πίσω από μια φωτογραφία των δυο τους : Εκείνης (τότε, γύρω στα 45), και του νεαρού Εραστή, του ωραίου Νικόλα (γύρω στα 31;).Στέκονται κι οι δυο σαν ημίθεοι, όπως σε παλαιότερο μυθιστόρημά μου τους έχω περιγράψει, στην αρχή του έρωτά τους, στην αιθρία του μικρού χωμάτινου λιμανιού, στη γοητεία των αισθήσεων παραδομένοι, μέσα στην ορμή μιας στιγμής παραδομού - τι άλλο; παραβατικού.Τα πόδια τους- ξυπόλητα σχεδόν απ' την ελαφριά υπόδηση του καλοκαιριού-, πατούν στο χώμα.. Εκείνος, με τόνα χέρι του στην τσέπη του εργατικού του παντελονιού (στο φόντο το μικρό του ξυλουργείο), εκείνη μ' ένα λευκό φουστανάκι, στενό αλλά αιθέριο, περαστική, σαν να τον έβγαλε απ' τη δουλειά για λίγο χασομέρι, για μια μικρή συνομιλία, χαμογελαστή. "Ενθύμιον φωτωγραφίας χαρισμένη στην πολυπόθιτη Κάρολ με άπειρη λατρεία και αγάπη - Νίκος'', γράφει Εκείνος, συγκινητικά ανορθόγραφος, όπως οι ΄Ελληνες, επιβεβαιώνοντας τον θρύλο που, στη μικρή επαρχιακή Ερμιόνη, από πιτσιρικά με γαλούχησε, με διαμόρφωσε εσωτερικά σχεδόν, τον θρύλο του ΄Ερωτος καταδιωκόμενου, τραυματισμένος δωδεκάχρονος από επεισόδιο ερωτικό, την ίδια χρονιά κι εγώ. Και στις άλλες φωτογραφίες οι δυο τους πάλι, στο κότερο, στην ταβέρνα, στο κέντρο το νυχτερινό Ιούλιο του '68 - στο φόντο πάντα καλοκαίρι.Κι εκείνο το μικρό της το παιδί, ο Ντέξτερ 12-14 χρονώ- γιατί οι φωτογραφίες προχωρούν στο χρόνο από το '66-, κι ο άντρας της ο Λη απ' την Αμερική. Σ΄όλες τις στάσεις η λεπτότης, η ισορροπία που επικρατεί, μια αποδοχή απ' τη ζωή, έρχεται σε κόντρα με το σκάνδαλο πούχε ξεσπάσει στη μικρή καθυστερημένη κοινωνία, κείνη τη μακρυνή εποχή. Μέσα σε μια τρυφερότητα τους βλέπω και τους τέσσερις, την ελληνοαμερικανίδα Εκείνην, τον Αμερικανό Σύζυγο, τον Εραστή και το Παιδί. Μιαν ήρεμη αποδοχή για ό,τι καλό ή κακό έφερνε η Ζωή. Πάλεψες Κάρολ, όπως πολύ αργότερα μούχες εκμυστηρευτεί (όταν δεν ήμουν κι εγώ πλέον κείνο το τρομαγμένο του1966 παιδί ), πάλεψες με τις αγάπες σου, τη νύχτα, το τσιγάρο, το πιοτί (τσιγάρο και ποτό δεν λείπουν απ' το χέρι σου σ' αυτές τις δέκα φωτογραφίες που απόμειναν απ' όλη την θυελλώδη σου ζωή), πάλεψες και χαροπάλεψες γενναία μια ζωή διεκδικώντας απροσποίητα αυτό που σού προέκυψε: έναν θυελλώδη έρωτα στης γενέθλιας πόλης του πατέρα σου την επιστροφή. Κι ήτανε άδικη, πολύ πικρή του βίου σου η απολαβή κι απ' τον μικρό σου Γιο και απ' τον λατρεμένο σου Εραστή - δυο τάφοι.

ΤΑΚΗΣ ΣΠΕΤΣΙΩΤΗΣ

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ


Κρανίδι, 2-09-2016

 ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΝΕΡΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜ. ΚΟΙΝ. ΕΡΜΙΟΝΗΣ
 Σας ενημερώνουμε ότι λόγω σοβαρής βλάβης στο δύκτιο του βιολογικου θα γίνει διακοπή της υδροδότησης σε ολο τον οικισμό αυρίο Σάββατο 3-09-2016 απο της 08:15-13:00.
Η αποκατάσταση της υδροδότησης θα γίνει σταδιακά

"Πόλεμος και Έρωτας στον Αργοσαρωνικό" σήμερα στο Συγγρού


ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Τι έγιναν οι νικημένοι;
Ποιος σκέφτηκε ποτέ γι' αυτούς,
ποιος μας σκέφτηκε;
Αδελφή Ισπανία, μόνη μες στον ήλιο σου
μαύρο και πυρωμένο σαν το θάνατο
που λίγοι πια τον βλέπουν, τον θυμούνται.
Αδέρφια σκοτωμένα, νικημένα αδέρφια μου
πού πήγατε, πώς σκορπίσατε;
Άλλοι νεκροί, χωρίς τάφο, χωρίς πλάκα
παράνομοι ακόμα και στο θάνατο.
Άλλοι χαμένοι στις απέραντες πόλεις
στα στενάχωρα σπίτια, ανυπόταχτοι και μονάχοι
με ξεχασμένο το επαναστατικό ψευδώνυμο.
Άλλοι ακόμα στη φυλακή
χτυπώντας όλο πιο κουρασμένα τις πέτρες
περιμένοντας μιαν απάντηση, λησμονημένοι απ' όλους.

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΥΑΕΡ: Ανακοίνωση εξέτασης προσφυγών Τ. Λάμπρου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι οι από 05-07-2016 προσφυγές του επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας» κ. Αναστάσιου Λάμπρου, με τις οποίες στρέφεται κατά του κύρους της υπ’ αριθμ. 115/2016 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ερμιονίδας αναφορικά με τη νομιμότητα ψήφισης της υπ’ αριθμ. 93/2016 «Κανονισμός Λειτουργίας Δικτύων Ύδρευσης και Αποχέτευσης της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.» και της υπ’ αριθμ. 117/2016 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ερμιονίδας αναφορικά με τη νομιμότητα ψήφισης της υπ’ αριθμ. 107/2016 «Τιμολογική Πολιτική για μεγάλους Πελάτες» του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. απορρίφθηκαν, για τους λόγους που αναφέρονται στις αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελ/νήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου με αριθμ. πρωτ. 112060/25-8-16 (7ΔΛΧΟΡ1Φ-73Κ) και 127970 (7ΒΦΓΟΡ1Φ-ΠΗΚ).
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.
Ιωάννης Πάλλης

Θα με δικάσει - Φωτεινή Βελεσιώτου


Η Φωτεινή Βελεσιώτου στη λήξη του 3ου Φεστιβάλ Ερμηνείες στην Ερμιονίδα

Με την αγαπημένη ερμηνεύτρια του λαϊκού τραγουδιού Φωτεινή Βελεσιώτου κλείνει το 3ο Φεστιβάλ Θεάτρου "Ερμηνείες στην Ερμιονίδα", την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου και ώρα 21.00.

Η Φωτεινή Βελεσιώτου, έχοντας στις αποσκευές της μια πετυχημένη χειμερινή σεζόν, με πολλές sold out εμφανίσεις στην Αθήνα και στην επαρχία, συνεχίζει τα μουσικά ταξίδια της ανά την Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, συναντώντας φίλους και συνταξιδιώτες των μουσικών της επιλογών.

Σεμνή αλλά ουσιαστικά παρούσα, ανιχνεύει με τον δικό της τρόπο και μελετά αθόρυβα κάθε μουσικό ρεύμα, σύγχρονο ή κλασσικό, δίνοντας τον δικό της τόνο σε κάθε ερμηνεία της.

Κρούσμα ηπατίτιδας Α σε 13χρονο πρόσφυγα στην Ερμιονίδα

arcadiaportal 
Ο ΙΣΑ καταγγέλλει Περιφέρεια και κυβέρνηση ότι έχουν αφήσει τη δημόσια υγεία στα χέρια των ΜΚΟ
Εδώ και πολλούς μήνες είναι γνωστό ότι φιλοξενούνται πρόσφυγες και στην Αργολίδα, και μάλιστα με τη φροντίδα του ΟΗΕ και μεγάλων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Οι άνθρωποι αυτοί φιλοξενούνται σε ξενοδοχεία και άλλους ιδιόκτητους χώρους. Είναι χαρακτηριστικό δε ότι οι πρόσφυγες αυτοί δεν περιλαμβάνονται στην ημερήσια απογραφή που πραγματοποιεί το αρμόδιο υπουργείο, αφού η φροντίδα τους δεν βαρύνει το ελληνικό κράτος.
Ωστόσο, η κρατική εποπτεία με κανέναν τρόπο δεν θα έπρεπε να υποκαθίσταται από τις ΜΚΟ, πόσω μάλλον όταν εγείρονται ζητήματα δημόσιας υγείας.
Για αντικατάσταση της Πολιτείας από τις Μη Κυβερνητικές

Έκθεση Λεονάρντο Κρεμονίνι και «Τρεις μέρες Ιταλίας» στην Ύδρα

Μία μεγάλη ανθολογική έκθεση του σπουδαίου Ιταλού ζωγράφου, Λεονάρντο Κρεμονίνι, φιλοξενείται από τις 3 Σεπτεμβρίου, στο Ιστορικό Αρχείο Μουσείο της Ύδρας. Παρουσιάζονται συνολικά 32 έργα του μετρ της παραστατικής ζωγραφικής: λάδια, έργα σε χαρτί και χαρακτικά, που προέρχονται από ελληνικές συλλογές.

Ο τίτλος της έκθεσης «Οι αυθάδειες του ήλιου», είναι ο τίτλος ενός συγκεκριμένου έργου του 1974 που παρουσιάζεται και λειτουργεί αντιπροσωπευτικά των καλλιτεχνικών ενδιαφερόντων του Κρεμονίνι, που λάτρευε την Ελλάδα, το φως της και περνούσε πολλά καλοκαίρια του στη χώρα μας.
Φέτος συμπληρώνονται έξι χρόνια από το θάνατο του Ιταλού ζωγράφου (1925 – 2010) που αποτέλεσε μέντορα στην Ecole Nationale Superieure des Beaux Arts στο Παρίσι, πολλών γνωστών δημιουργών, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και αρκετοί Έλληνες. Την τωρινή έκθεση διοργανώνει η διευθύντρια του μουσείου, Ντίνα Αδαπούλου και επιμελείται ο ζωγράφος, Αλέξης Βερούκας.
Την έκθεση θα εγκαινιάσει ο πρέσβης της Ιταλικής

ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΔΥΠΕΡ ΚΑΤΑ ΤΟ 2ο ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2014-2019

Τέλος Αυγούστου συμπληρώθηκε ο δεύτερος χρόνος της νέας Δημοτικής περιόδου 2014-2019.Για τον πρώτο χρόνο η ΝΕΔΥΠΕΡ δημοσίευσε πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο  σχετικό άρθρο  με τις θέσεις και τις παρεμβάσεις μας.
Με την παράταξή μας, στη δεύτερη αυτή χρονιά, από την θέση της αντιπολίτευσης, με την παρουσία 2 δημοτικών συμβούλων στο ΔΣ του Δήμου Ερμιονίδας (Τάσος Τόκας-Βασίλης Νόνης) και ενός συμβούλου στην Τοπική Κοινότητα Φούρνων (Νίκος Γεωργίου),  συμμετείχαμε αντίστοιχα σε όλα τα  συμβούλια (23 στο Δήμο) που έγιναν και προσπαθήσαμε να εκπροσωπήσουμε τους δημότες που μας εμπιστεύθηκαν για τη νέα αυτή δημοτική περίοδο.

Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Με αφορμή το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ένα …επίκαιρο έγγραφο!



Ένα …επίκαιρο έγγραφο!
Με αφορμή το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και αφού ευχηθούμε στους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς να την διανύσουν με υγεία, πνευματική καρποφορία και ψυχική γαλήνη, δημοσιεύουμε το ιδιόχειρο έγγραφο που υπέβαλε ο πληρεξούσιος της Ερμιόνης Σπύρος Μερκούρης στην Δ’ Εθνική Συνέλευση των Ελλήνων στις 5 Αυγούστου 1829, αιτούμενος, για πρώτη φορά, τη σύσταση σχολείου στην πόλη μας.1
Προς την Σεβαστήν Δ’  Εθνικήν Συνέλευσιν2
Επειδή είναι γνωστόν ότι η ασυδοσία προξενεί αισθητήν ζημίαν, τούτου χάριν επικαλούμεθα μετά πολλής υποκλίσεως την Σεβαστήν Συνέλευσιν όπως γένη και περί ημάς τους δυστυχείς τρόπος περί συστάσεως του σχολείου ίνα και η πατρίς ημών ισοτίμως με την πόλιν του Άργους και άλλων πόλεων εγκαυχάται, έχουσα αυτό τούτο ως εν μνημείον της περί ημάς φιλανθρωπίας αιώνιον.
Εν Άργει τη 5η Αυγούστου 1829
Ο Πληρεξούσιος της κώμης Ερμιόνης
Σπύρος Μερκούρης
ΣΗΜ.
1.     Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ. - Συλλογής Λαδά) και 474 III αρ. 64.
2.     Η Δ’ Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων έγινε στο Άργος. Οι εργασίες της άρχισαν στις 13 Ιουλίου και έληξαν στις 6 Αυγούστου του 1829. Οι πληρεξούσιοι της Ερμιόνης ήταν δύο: Ο Γεώργιος Ι. Οικονόμου και ο Σπύρος Γεωργίου Μερκούρης, παππούς του Σπύρου Μερκούρη του Δημάρχου Αθηναίων και προπάππους της Μελίνας Μερκούρη. Ο Σπύρος Γ. Μερκούρης εξελέγη πληρεξούσιος στη Μονή της Κοιλάδας και έλαβε την εντολή να ακολουθήσει τον Καποδίστρια, πράγμα το οποίο έπραξε.
Γιάννης Σπετσιώτης – Τζένη Ντεστάκου

18η δράση στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμιόνης


Τάσος Γ. Λάμπρου: ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ



Τετάρτη 31/8/2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Α. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Το τελευταίο δίμηνο πραγματοποιήθηκαν σημαντικές πολιτιστικές εκδηλώσεις στο Δήμο Ερμιονίδας με πρωτοβουλία των πολιτιστικών και κοινωνικών Συλλόγων που δραστηριοποιούνται στον τόπο μας. Αξίζουν συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία τους για αυτή την συλλογική προσπάθεια. Στις περισσότερες συνδιοργανωτής ήταν ο Δήμος Ερμιονίδας με το Νομικό του Πρόσωπο και και η Π.Ε. Αργολίδας. Στην Ερμιονίδα είναι σημαντικό ότι έχουν διαμορφωθεί θεσμικές πολιτιστικές εκδηλώσεις με πρωτοβουλία δύο σημαντικών Συλλόγων, της ΘΟΕ και του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης, οι «Ερμηνείες στην Ερμιονίδα» και το «Μουσικό Φεστιβάλ» τον Ιούλιο. Αποτελούν πλέον πολιτιστικούς θεσμούς με πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τοπική μας κοινωνία.
Αυτό όμως δεν αναιρεί την ευθύνη του Δήμου στο να παράγει και να προσφέρει ένα σημαντικό πολιτιστικό έργο, να διατηρεί και να δημιουργεί πολιτιστικούς θεσμούς και να έχει ένα αποτελεσματικό τρόπο, καλύτερο συντονισμό επί των πολιτιστικών δρώμενων στην Ερμιονίδα.

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

To γάλα γαϊδούρας από το Μετόχι Αργολίδας τελικά κερδίζει καταναλωτές

Γάλα γαϊδούρας. Ένα προϊόν που σίγουρα  δεν είναι το πιο δεδομένο στην Ελλάδα αλλά το συνοδεύουν οι καλύτερες συστάσεις  για την θρεπτική αξία του και τις επιπτώσεις στην υγεία μας. Τόπος παρασκευής το Μετόχι Αργολίδας  όπου ο Σπύρος Οικονόμου το 2009 βλέποντας να έρχονται δύσκολες εποχές αρχίζει το ψάξιμο για μία νέα επαγγελματική δραστηριότητα και καταλήγει στο γάλα της γαϊδούρας αφού άντλησε πληροφορίες μέσα από μία μεγάλη Βελγική εταιρεία. Όπως όλοι όσοι αποφασίζουν να επενδύσουν σε κάτι νέο έτσι και αυτός βρίσκεται αντιμέτωπος με την έλλειψη γνώσης για το αντικείμενο και οποιασδήποτε στήριξης από τον Κρατικό μηχανισμό. Η συμμετοχή στις εκθέσεις αλλά και η συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θα φέρουν τα πρώτα αποτελέσματα. Το προϊόν γίνεται ευρύτερα γνωστό υποστηρίζεται και από επιστήμονες και έτσι οι πωλήσεις αρχίζουν να ανεβαίνουν. Ενώ έχει βρεθεί εργαστήριο στη Θεσσαλονίκη που παρασκευάζει γυναικείες κρέμες και προμηθεύεται γάλα γαϊδούρας από το Μετόχι η ατυχία φωνάζει παρών και ένα
βράδυ μία ομάδα κλέβει δεκαπέντε γαϊδούρια που χρησιμοποιούσαν για άρμεγμα και όλα τινάζονται στον αέρα. Το σοκ ξεπερνιέται και όλη η οικογένεια στηρίζει μια νέα αρχή . Μια αρχή που όμως στις αρχές του 2015 θα σημαδευτεί από μία τραγωδία αφού ο Σπύρος Οικονόμου θα προδοθεί

(Γ-9) Η αέναη αιχμαλωσία της Ελλάδος

Καλημέρα σας!
Σας στέλνω ένα άρθρο για ενημέρωσή σας, δημοσίευση, ανάρτηση ή προώθηση με τον κάτωθι τίτλο:
Η αέναη αιχμαλωσία της Ελλάδος
-τα μνημόνια καταστρέφουν τις αντοχές και ψυχικές δυνάμεις τους 'Εθνους-
Σας ευχαριστώ
Γεώργιος Εμ.Δημητράκης


Η ΑΕΝΑΗ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
- τα μνημόνια καταστρέφουν τις αντοχές και ψυχικές δυνάμεις του Έθνους-

Εφιαλτικά είναι τα στοιχεία  που έρχονται από διεθνείς Οργανισμούς, αλλά και από την Τράπεζα της Ελλάδος, ότι πάνω από 3.5 εκατομμύρια των Ελλήνων ευρίσκονται κάτω από τα όρια της πτώχειας, ότι η ανεργία είναι 25%, ενώ εις την πραγματικότητα υπερβαίνει το 30%. Ότι 1 από τους 3 Έλληνες απασχολούμενους είναι άνεργος, και πάνω από 1 εκατ. άνεργοι χωρίς επίδομα ανεργίας, ενώ 1 από τους 3 Έλληνες είναι συνταξιούχος. Ενώ σε δυσθεώρητα ύψη έχει ανέλθει το ποσοστό της ανασφάλιστης εργασίας. Παγκόσμια πρωτιά είναι η ανεργία των νέων έως 24 ετών που  υπερβαίνει  το 50%,  και η φυγή 1/2 εκατ. νέων εις το εξωτερικό, ενώ  επικίνδυνο είναι και το λαθρομεταναστευτικό πρόβλημα που φορτώνεται ο Ελληνικός Λαός εξαιτίας των ολέθριων λαθών και της αβελτερίας των Οργάνων της Ε.Ε.!

Τρίτη, 30 Αυγούστου 2016

Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.: Σχετικά με όσα καταγγέλει το γραφείο τύπου της ΝΕ.ΔΥ.Π.ΕΡ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
20160830_131313Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
Σχετικά με όσα καταγγέλει το γραφείο τύπου της ΝΕ.ΔΥ.Π.ΕΡ., έχω να δηλώσω τα εξής
Όλες οι σωλήνες και τα μονωμένα καλώδια καθώς και το ένα από τα δύο πίλαρ (σημ. το σκουριασμένο) είναι πρόχειρα τοποθετημένα, καθώς πρόκειται να καταργηθούν έως το Μάιο του 2017. Τοποθετήθηκαν πρόχειρα και γρήγορα, ώστε να διασφαλιστεί σταθερή στάθμη νερού στην παλαιά δεξαμενή Κρανιδίου. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται οι επαναλαμβανόμενες βλάβες του δικτύου ύδρευσης από την πλήρωση της δεξαμενής και εξασφαλίζεται σταθερή πίεση στα υψηλότερα σημεία του Κρανιδίου, καθώς επίσης επιτυγχάνεται σωστή μίξη των υδάτων με τις νέες γεωτρήσεις, που εντάχθηκαν στο δίκτυο εντός του 2016.
Όλα αυτά πρόκειται να καταργηθούν από τη στιγμή που θα μπει σε λειτουργία ο νέος αυτόματος ρυθμιστής πίεσης, που είναι τοποθετημένος στην είσοδο της Αγίας Άννας, όπως φαίνεται παρακάτω.

ΝΕΔΥΠΕΡ : ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΛΟΦΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

30 Αυγούστου 2016

 Την περασμένη εβδομάδα όταν στελέχη της ΝΕΔΥΠΕΡ με ομάδα πολιτών ανεβήκαμε  για να δούμε τις κεντρικές δεξαμενές νερού, του λόφου της Αγίας Άννας, από τις οποίες υδρεύεται το Κρανίδι, το Πορτοχέλι και η Κοιλάδα  δεν πιστεύαμε στα μάτια μας.!!

Αντικρίσαμε μια εικόνα που όντως δεν μπορεί να περιγραφεί, ένα «ξέφραγο αμπέλι», μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση που χρήζει άμεσης παρέμβασης.

Και αν η ΔΕΥΑΕΡ, μια επιχείρηση με προϋπολογισμό της τάξης των 2.850.000 € μιλά για νοικοκυριό και τάξη τότε μάλλον κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους ή λένε ψέματα. Γιατί η πραγματικότητα δείχνει την πλήρη αδιαφορία των υπευθύνων τόσο για τις εγκαταστάσεις όσο και για την προστασία της υγείας των καταναλωτών.

 Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.

Η ζωή αλλάζει την κάθε στιγμή

Συγγραφέας Στέβη Σαμέλη

Ξυπνάς σχεδόν την ίδια ώρα κάθε πρωί, πηγαίνεις στη δουλειά σου, συναναστρέφεσαι τους ίδιους ανθρώπους, συναντάς τους φίλους σου, κάνεις τις δραστηριότητες που έχεις επιλέξει, επιστρέφεις στο σπίτι σου, περνάς χρόνο με την οικογένειά σου, τακτοποιείς τις εκκρεμότητες της ημέρας και πέφτεις για ύπνο.
Για να ξυπνήσεις την επόμενη μέρα και να επαναλάβεις το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα, σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια. Ένας κύκλος επαναληψιμότητας που διαιωνίζεται, με ελάχιστες μικρές εξαιρέσεις, που πολλές φορές μπορεί και να σε ενοχλούν κιόλας. Ένας κύκλος που σου δίνει την ψευδαίσθηση της σταθερότητας, του ακίνητου, του δυνατού, του ακλόνητου. Μια ψευδαίσθηση πως δε μεγαλώνεις, δεν αλλάζεις, δε φθείρεσαι. Εσύ, οι σχέσεις σου, η ζωή σου…
Μέχρι που γίνεται κάτι. Κάτι ξαφνικό – και συνήθως βίαιο – που σου τα ανατρέπει όλα σε χρόνο μηδέν! Που σε αναγκάζει να βγεις από τον κύκλο της επαναληψιμότητας που συντηρούσες ευλαβικά σχεδόν στην μάταιη προσπάθειά σου να κρατήσεις τα πάντα γύρω

Τα οικεία κακά της Αργολίδας

Του Γιώργου Στείρη
Επίκουρος καθηγητής Φιλοσοφίας, ΕΚΠΑ

Εδώ και κάποια χρόνια, στη διάρκεια των θερινών διακοπών, συζητώ με την παρέα μου στο Κυβέρι τα προβλήματα της γης μας, της Αργολίδας. Κάποιοι, λιγότερο γκρινιάρηδες, έλεγαν ότι μοιάζουμε με τους γέρους του The Muppet Show, ιδίως σε εποχές που το Ναύπλιο και η γύρω περιοχή πλημμύριζαν από επισκέπτες. Φέτος διαπίστωσα ότι οι επικριτές μας μειώθηκαν κατά πολύ και εκείνοι που προβληματίζονται πολλαπλασιάσθηκαν. Τι άλλαξε άραγε; 

Μα φυσικά μειώθηκαν οι επισκέπτες και ο τζίρος. Σε συνδυασμό με την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει όλες σχεδόν οι αγροτικές δραστηριότητες στην Αργολίδα, τα πράγματα δεν προοιωνίζονται ευοίωνα. Επειδή στην Ελλάδα έχουμε αποφασίσει ενσυνείδητα να αποδίδουμε τα πάντα στην κρίση και τα μνημόνια, θα ήθελα, ως μελέτη περίπτωσης, να αποτυπώσω μερικές σκέψεις για το πώς συγκεκριμένες επιλογές κατέστησαν αναπόφευκτη την κρίση, έστω στη μικροκλίμακα της Αργολίδας, και πώς η κατάσταση θα μπορούσε ενδεχομένως να αναστραφεί. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων σε μια περιοχή που όλοι γνωριζόμαστε, αναγνωρίζω την προσφορά όλων όσοι διαχειρίστηκαν τα κοινά τις προηγούμενες δεκαετίες. Ο καθείς προσέφερε, όσο και όπως μπορούσε και νόμιζε. Θαύματα δε γίνονται.

Ένας πανηγυρικός και ένας επικήδειος, του Ιάκωβου Καμπανέλλη στο 3ο Φεστιβάλ Ερμηνείες στην Ερμιονίδα

Το 3ο Φεστιβάλ Ερμηνείες στην Ερμιονίδα παρουσιάζει το Σάββατο 20 Αυγούστου 2016 το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, Ένας πανηγυρικός και ένα επικήδειος, με τον Βασίλη Βλάχο.

Ακόμα μία «Μονήρης Εξομολόγηση» εμπλουτίζει τους Μονολόγους του φετινού, 3ου Φεστιβάλ «Θεάτρου Ερμηνείες στην Ερμιονίδα», που ξεκίνησε στιε 7 Αυγούστου και συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία.

Ο Βασίλης Κατσικονούρης συναντά το δάσκαλο των Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων και σκηνοθετεί δύο κωμικούς μονολόγους του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε μία παράσταση με ερμηνευτή τον Βασίλη Βλάχο.

Ο Επικήδειος, ένα από τα τελευταία έργα του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σχολιάζει με καυστικό χιούμορ και σαρκασμό τη ματαιοδοξία των ανθρώπων και ιδιαίτερα των ανθρώπων των γραμμάτων και των τεχνών που στο τέλος της ζωής τους ανάβει η σπίθα για υστεροφημία. Συγκεκριμένα παρουσιάζει το δράμα ενός συγγραφέα που πλησιάζοντας στο τέλος του, διαπιστώνει ότι δεν είχε την αναγνώριση που του άξιζε και προσπαθεί να γίνει γνωστός μετά θάνατον.

Ο Πανηγυρικός είναι μια πικρή κωμωδία . Η ημέρα που την λογάριαζε , ο κύριος σαν την μεγάλη ημέρα της ζωής του, την πιο λαμπρή εμφάνιση του δημόσιου βίου του, εξελίσσεται σε διασυρμό, σε γελοιοποίηση, σε ισόβια καταστροφή των ονείρων του. Και με υπαίτιο τον ίδιο του τον εαυτό, τον ευερέθιστο και ασυγκράτητο χαρακτήρα του, και τις καιροφυλακτούσες ευέξαπτες ενοχές του.

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Βασίλης Κατσικονούρης
Σκηνικά – Κοστούμια: Ανθή Σοφοκλέους
Ερμηνεύει ο Βασίλης Βλάχος

culturenow 

Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2016

«Στα Άκρα» της Κωστούλας Μητροπούλου σήμερα στο ΑRΤίκι

«Στα Άκρα» της Κωστούλας Μητροπούλου, η 9η παράσταση του 3ου Φεστιβάλ «Θεάτρου Ερμηνείες στην Ερμιονίδα»,  τη Δευτέρα 29 Αυγούστου (21:00) ο Σωτήρης Τσόγκας και η Γιούλη Πεζοπούλου σε μια διπλή «Μονήρη Εξομολόγηση», στην υπαίθρια σκηνή του Πολυχώρου ΑRΤίκι Μαράικε Ηλιού Ντε Κόνινγκ, στο Κρανίδι.
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία- Φωτισμοί: Σωτήρης Τσόγκας
Εικαστική επιμέλεια: Μαίρη Ραζή
Μουσική: Νίκος Χαριζάνος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ειρήνη Αντωνίου
Παίζουν: Σωτήρης Τσόγκας, Γιούλη Πεζοπούλου
Αφηγήτρια-Ακορντεόν: Νάντια Αντωνίου
Πιάνο: Ειρήνη Αντωνίου

Κυριακή, 28 Αυγούστου 2016

Με τον ίδιο τρόπο


Με τον ίδιο τρόπο που πλένουμε το κορμί μας, θα έπρεπε να πλένουμε και το πεπρωμένο μας, να αλλάζουμε ζωή, όπως αλλάζουμε ρούχα – όχι για λόγους επιβίωσης, όπως κάνουμε όταν τρώμε ή κοιμόμαστε, μα με εκείνο το σεβασμό που έχουμε σαν τρίτοι απέναντι στον εαυτό μας.

Φερνάντο Πεσσόα