Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013

ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ

               
Εκεί που το Σήμερα συναντά το Χθες και μαζί στην αναμονή του Αύριο!!!
  
Σήμερα την παράσταση έκλεψαν η τουρίστες από τα κότερα, που βγήκαν στη στεριά και έπλυναν το στέγαστρο των επιβατών. Την  Δευτέρα 21/7/13 ομάδα Ερμιονιτών αφού απομάκρυναν τον Κάδο απορριμμάτων από το χώρο αφίξεων και αναχωρήσεων, έπλυναν με πιεστικό και απορρυπαντικά όλο το χώρο και η Ερμιόνη φόρεσε την κόκκινη χλαμύδα  της υποδοχής, όπως της άξιζε και της αξίζει !!! 
     
Χθες στους πέτρινους χρόνους, που ο αλτρουισμός ζέσταινε τις καρδιές     
των ανθρώπων, στην Ερμιόνη οι νέοι άνθρωποι ευγνωμονώντας την πατρίδα  τους, που με τις στοργικές φτερούγες της τους  προστάτευε, συγκέντρωσαν χρήματα, αγόρασαν τα υλικά και με εθελοντική εργασία ασφαλτόστρωσαν το λιμάνι.                                                                                                                              
Στο ξημέρωμα της απελευθέρωσης του 1945 όταν η Ερμιόνη δεν χρειαζόταν  το αίμα των παιδιών της για να ποτίσει το δένδρο της ελευθερίας, χρειάστηκε   των ιδρώτα τους για να αναστηθεί και τότε έστελνε τα νιάτα της εθελοντικά να ξεφορτώνουν τα καΐκια, που έφταναν με τις Αμερικανικές βοήθειες.  

Το Αύριο θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία, θέτοντας ως προτεραιότητα την πλήρη απασχόληση του εργατικού δυναμικού  < Έκαστος     εφ΄ ω ετάχθη>  προσβλέποντας στην άμβλυνση των ταξικών αντιθέσεων, ως συντελεστή ενότητας ομοψυχίας και κοινωνικής ευημερίας!!!!                                                                                                                                     
Η Πατρίδα μας είναι φιλόξενη, αλλά ο  Νόμος και το εργατικό δίκαιο, θα πρέπει να λειτουργεί αυστηρά προς καθ κατεύθυνση, και να τιμωρεί αμείλικτα τον κάθε λογής εκμεταλλευτή και υπερόπτη, γηγενή ή ξένο, που δεν σέβεται όπως των εαυτόν του, τη  γή αυτή και τους από αιώνες κατοικούντας αυτήν,  οι οποίοι  εννοούν και διαφυλάττουν, ως ανυπέρβλητη  Αρετή την Εθνική Αξιοπρέπεια!!!   
Στην πορεία προς το σταυροδρόμι, καλούμαστε να είμαστε όλοι συνοδοιπόροι.
oalivanistos 

ΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Άγριες διαθέσεις μας περίμεναν χθες στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας. Άνθρωποι μάλλον από άλλον πλανήτη  εμφανιστήκαν και με αυταρχικό τρόπο ζητούσαν από την αρχή της συνεδρίασης να συζητηθεί το δικό τους θέμα , αδιαφορώντας για το πως λειτουργούν οι θεσμοί του κράτους , μάλλον βιαζόντουσαν μπας και χάσουν καμιά ώρα από τις ωραίες διακοπές τους .
Μια ερώτηση έχω να κάνω προς τους κατοίκους από τα Δισκούρια Κρανιδίου να μας πουν ποιο είναι το πρόβλημα που έχουν με τους κατοίκους των Διδύμων;

Εμείς ποτέ δεν φέραμε ούτε ένα κιλό σκουπίδια στην περιοχή σας αντιθέτως εσείς 3 χρόνια βρωμίζετε το τόπο μας με τα σκουπίδια σας .
Τώρα εάν εσείς είχατε επιλέξει να φτιάξετε τα σπίτια σας δίπλα στην υπάρχουσα  προ 40 χρόνων όπως λέτε χωματερή  δεν σας φταίνε οι κάτοικοι των Διδύμων.
Επιπλέον εάν δεν θέλετε να υπάρχει ένας σταθμός μεταφόρτωσης σε κάθε περιοχή του δήμου μας  κρατήστε τα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ και τον Οκτώβριο τα λέμε .!!!!!
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΘΟΝΤΩΝ

Στο Ηλιόκαστρο, η 17η εκδήλωση Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ερμιόνης 'Απόστολος Γκάτσος"

Στο Δημοτικό Σχολείο Ηλιοκάστρου, Δευτέρα 29 Ιουλίου,7-8.30μ.μ.

Το μπλε σύννεφο
Διαβάζουμε  το παραμύθι του Τomi Ungerer, εκδ.΄Αγκυρα ,φτιάχνουμε τα δικά μας μπλε συννεφάκια για ένα ταξίδι στον ουρανό!  
Με την  Κατερίνα Σαράντου 
Δημοτικό Σχολείο Ηλιοκάστρου.  Για παιδιά  από 5 ετών. Χωρίς προεγγραφή.

Ώστε θέλεις να γίνεις

συγγραφέας


αν δεν ξεχύνεται από μέσα σου
ενάντια σ΄ όλα τ΄ άλλα,
μην το κάνεις.

εκτός αν έρχεται χωρίς να το ΄χεις ζητήσει,
από την καρδιά σου και το μυαλό σου και το στόμα σου
και τα σπλάχνα σου,
μην το κάνεις. 

αν χρειάζεται να κάτσεις για ώρες
κοιτάζοντας την οθόνη του υπολογιστή σου
ή να καμπουριάζεις πάνω από τη γραφομηχανή
ψάχνοντας για τις λέξεις,
μην το κάνεις.

αν το κάνεις για τα λεφτά
ή τη δόξα,
μην το κάνεις.

αν το κάνεις γιατί
θέλεις γυναίκες στο κρεβάτι σου,
μην το κάνεις.

αν χρειάζεται να κάθεσαι
και να γράφεις ξανά και ξανά τα ίδια,
μην το κάνεις.

αν σου είναι δύσκολο
και μόνο να σκέφτεσαι ότι θα το κάνεις,
μην το κάνεις.

αν προσπαθείς να γράψεις
σαν κάποιον άλλο,
ξέχνα το.

αν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι να ουρλιάξει από μέσα σου,
τότε περίμενε υπομονετικά.
κι αν δεν ουρλιάξει ποτέ από μέσα σου,
κάνε κάτι άλλο.

αν πρέπει πρώτα να το διαβάσεις στη γυναίκα σου
ή στη φιλενάδα σου
ή στον φίλο σου
ή στους γονείς σου ή σε οποιονδήποτε,
τότε δεν είσαι έτοιμος.

μην είσαι σαν τόσους άλλους συγγραφείς,
μην είσαι σαν τόσες άλλες χιλιάδες ανθρώπους που αυτοαποκαλούνται συγγραφείς,
μην είσαι πληκτικός και βαρετός και ξιπασμένος,
μην κατατρώγεσαι από την αυτο-λατρεία σου.

οι βιβλιοθήκες του κόσμου
χασμουριούνται από τη νύστα
μπροστά στο είδος σου.
μην συνεισφέρεις σε αυτό.

μην το κάνεις.

αν δεν βγαίνει από την ψυχή σου σαν ρουκέτα,
αν το να μείνεις ήσυχος δεν σε φέρνει στην τρέλα
ή την αυτοκτονία ή τον φόνο,
μην το κάνεις.

αν ο μέσα σου ήλιος
δεν σου καίει τα σπλάχνα,
μην το κάνεις.

όταν θα ΄ναι στ΄ αλήθεια η ώρα,
και αν είσαι ο εκλεκτός,
θα συμβεί από μόνο του
και θα συνεχίσει να συμβαίνει
μέχρι που θα πεθάνεις
ή που θα πεθάνει μέσα σου αυτό.

δεν υπάρχει άλλο τρόπος,
και ποτέ δεν υπήρξε.


Τσαρλς Μπουκόφσκι


Έλλη Βασιλάκη

Απεβίωσε ο δημοσιογράφος Γ.Αντωνίου

Δυστυχώς ο καλός συνάδελφος Γιώργος Αντωνίου 62 ετών, απεβίωσε σήμερα γύρω στις 18:00, από καρδιακό επεισόδιο στο σπίτι του στα Λευκάκια. Ο Γιώργος Αντωνίου έφυγε όρθιος, όπως όρθιος στάθηκε απέναντι στην ζωή, την δημοσιογραφία και την έρευνα που υπηρέτησε ανιδιοτελώς μέχρι την τελευταία στιγμή.

Εκφράζουμε συντετριμμένοι τα βαθιά μας συλληπτήρια στην οικογένεια του και τους οικείους του. Χάσαμε έναν συνεργάτη, μα πιο πολύ χάσαμε έναν κάλο φίλο και προπάντων έναν ΑΝΘΡΩΠΟ.

Καλό ταξίδι φίλε Γιώργο και καλή αντάμωση, θα μας λείπεις!!!


 Ο Γιώργος Αντωνίου γεννήθηκε το 1951 στο Μάζι Αλιάρτου Βοιωτίας στο οποίο έζησε τα παιδικά του χρόνια. Από το 1964 έως το 1986 διέμεινε στην Αθήνα και στη συνέχεια στο Ναύπλιο. Τα δεκαεννιά τελευταία χρόνια δημοσιογραφούσε σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Αργολίδας αλλά και της Αθήνας. Άρθρα του με λαογραφικό περιεχόμενο

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Τα εξοχικά θα τα βρίσκει η Ερμιονίδα πάντα μπροστά της

Δύο "εγκλήματα" της γενιάς μας θα βρίσκει πάντα μπροστά της η επόμενη και η επόμενη και η.....

Τους νόμους που επέτρεψαν την άναρχη οικοδόμηση της καλλιεργήσιμης γης, μετατρέποντάς την σε αγροτεμάχιο οικοδομήσιμο = οικόπεδο. Ο Καποδίστριας ο σοφός μοίρασε γη για να φυτευτεί και καλλιεργηθεί. Τη γη αυτή την φύλαξαν η παππούδες μας και η γενιά μας την πούλησε για να κάνει τα λεφτά κατανάλωση και ..... επίπεδο (κατά Σεφερλή).

Τους νόμους ..... που δεν έγιναν, ώστε να κτίζονται εξοχικά μόνο με επέκταση των υπαρχόντων οικισμών και μάλιστα προς την ενδοχώρα και όχι επί του κύματος. Μόνον τα σπίτια μέσα σε οικισμό ελέγχονται ως προς το νερό, αποχέτευση, ρύπους, ασφάλεια κ.λ.π. Έτσι δημιουργήθηκε το χάος, έτσι καταπατήθηκαν οι παραλίες.

Δεν φταίνε αυτοί που αγόρασαν τη γη μας και έκτισαν εξοχικά, αφού νόμοι κακοί τους το επέτρεψαν. Άνθρωποι όπως όλοι μας είναι. Όμως το ξεκάρφωτο στο κάμπο εξοχικό υπαγορεύει παράνομες γεωτρήσεις, παράνομο εμπόριο νερού, μη στεγανούς βόθρους, μη ασφάλεια περιουσίας και ζωής, και τόσα άλλα, ερχόμενο και σε αντίθεση τόσο με τους καλλιεργητές και κτηνοτρόφους, όσο και με τη βιομηχανία τουρισμού.

Πριν λίγα χρόνια τα παραπάνω μας φαίνονταν κινέζικα, τώρα που πουλήσαμε τη μισή γη μας αρχίζουν και μας φαίνονται λογικά, όταν όμως πουλήσουμε και την άλλη μισή ........... θα είμαστε μετανάστες στην ίδια μας την πατρίδα. Πατρίδα πρώτα πρώτα είναι η γη μας. Πωλείται η καλλιεργήσιμη γη από ανάγκη ή από αδυναμία καλλιεργείας, αλλά δεν χάνει την ιδιότητα της καλλιεργήσιμης γης.
Το παρακάτω αφιερωμένο στον Δήμαρχο και Αγαπητό Αντιδήμαρχο και σε όλους αυτούς τους "εκ της τάξεως των Αντιπροσώπων" που βλέπουν την εκποίηση της γης μας μέσω αγροτεμαχίου ως φυσικό νόμο και δεν έχουν βγάλει άχνα για την ανάγκη προστασίας της γης μας:

Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;
Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;
Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει;
Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;

Μην είναι κάθε της ρηχό ακρογιάλι
και κάθε χώρα της με τα χωριά;
κάθε νησάκι της που αχνά προβάλλει,
κάθε της θάλασσα, κάθε στεριά;

Μην είναι τάχατε τα ερειπωμένα
αρχαία μνημεία της χρυσή στολή
που η τέχνη εφόρεσε και το καθένα
μια δόξα αθάνατη αντιλαλεί;

Όλα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα,
και κάτι που 'χουμε μες την καρδιά
και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα
και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά

Αυτό το εμπρός παιδιά του Πολέμη που το αποστηθίζαμε όλοι στο Δημοτικό, το κάναμε εμπρός παιδιά να τα πουλήσουμε όλα. 

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

Αφού το θέμα είναι η μεταφόρτωση

Ο κύριος Αποστόλου διατύπωσε τη λύση

Και δεν ενδιαφέρει σε ποια Παράταξη βρίσκεται (για τις Παρατάξεις και την τάξη των Αντιπροσώπων σε προηγούμενα), για τον απλό λόγο, ότι σκέπτεται και ενεργεί για την Κοινότητά του και το καλό της.
Και επαναφέρει το ουσιώδες: Σε τελική ανάλυση οι Κοινότητες έχουν τον λόγο και όχι ο Καλλικράτης.
Άρα η κάθε Κοινότητα μπορεί να πάρει απόφαση για τη θέση του δικού της σταθμού μεταφόρτωσης που θα δέχεται τα δικά της απορρίμματα. Είναι αυτό σύμφωνο και με την αρχή "ο ρυπαίνων πληρώνει" ή υφίσταται τις συνέπειες. Και η θέση μεταφόρτωσης δεν μπορεί να έχει σχέση με παλιές χωματερές. Υποχρέωση του Δήμου είναι να μην μετατρέψει αυτές τις θέσεις σε νέες χωματερές, και υποχρέωση των Κοινοτήτων να επιβλέπουν καθημερινά ώστε να μην συμβεί αυτό. Ώσπου να δοθεί από την Περιφέρεια η οριστική λύση που μάλλον έχει αρχίσει να διαφαίνεται.
Τα όσα διατύπωσε με σαφήνεια και απλότητα ο κύριος Αποστόλου, ουδέποτε διατύπωσε ο Δήμαρχός μας, ούτε ο Αγαπητός Αντιδήμαρχος, ούτε η "Παράταξή" μας, αλλά ούτε και η Αντιπολίτευση.Εκτός και αν υπάρχουν έγγραφα που ζητούν ή απαιτούν από κάθε Κοινότητα της Ερμιονίδας να ορισθούν οι θέσεις μεταφόρτωσης. Έχουν όμως διατυπωθεί στο διαδίκτυο από πολλούς, ότι τα βάρη και οι ρύποι είναι ορθό να επιμερίζονται στις κοινότητες αναλόγως.
Παραμένει όμως σε εκκρεμότητα ο ορισμός της Θέσης που θα δέχεται τα ανακυκλώσιμα και της Θέσης για την κομποστοποίηση.
Οι εξοχικάριοι έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται για τη χωματερή στα Δισκούρια, αλλά να υπενθυμίσω ότι η Ερμιόνη είχε κάθε Παρασκευή στις βρύσες της νερό από το κοινοτικό πηγάδι των Δισκουριών. Την ημέρα αυτή πιάναμε νερό σε μπουκάλια σχεδόν για όλη τη βδομάδα, βάζαμε τα πλυντήρια και ποτίζαμε τα ευαίσθητα φυτά των αυλών μας. Είχαν επενδυθεί χρήματα σε δίκτυο μεταφοράς και δεξαμενές. Όλα αυτά πήγαν στράφι, όταν πύκνωσαν τα εξοχικά στην περιοχή. Καλόν είναι λοιπόν οι ευαίσθητοι εξοχικάριοι και φυσικά οι εκ Γερμανίας που είναι πιο ευαίσθητοι οικολογικά να ξαναπαρουσιαστούν στο ΔΣ και να ζητήσουν έλεγχο στεγανότητας των βόθρων όλων των εξοχικών των Δισκουριών, και αποδείξεις αδειάσματος των στεγανών βόθρων, γιατί όπως αυτοί δικαίως δεν θέλουν δίπλα τους τη χωματερή, και μεις οι Ερμιονίτες δικαίως θέλουμε να ξαναγίνει το καλό νερό του πηγαδιού μας πόσιμο και να έρθει στις βρύσες μας.
Όσο για τους εκ Γερμανίας υπάρχει και το περιβαλλοντικό ερώτημα: Στη χώρα τους μπορούν να αγοράσουν 2 στρέμματα γης χαρακτηρισμένης ως καλλιεργήσιμης και να κτίσουν εξοχικό; Αν όχι, τότε περιμένουμε αυτή την οικολογική τους ευαισθησία να την μεταφέρουν και στη χώρα που τους φιλοξενεί.

Αναρωτιέμαι, όταν από το 2015 εφαρμοστεί πλήρως η οδηγία 60 για τα υπόγεια, επιφανειακά και παράκτια ύδατα, η αρμόδια υπηρεσία σε τι εστίες θα αποδώσει τα βαριά μέταλλα που ανιχνεύονται στα υπόγεια νερά της Ερμιονίδας. Η ΔΕΥΑΕΡ άραγε πού τα αποδίδει; Το βέβαιο είναι ότι μελλοντικά το πλέον χρήσιμο τμήμα της Ερμιονίδας θα είναι το ορεινό, αυτό που μπορεί να τροφοδοτήσει φράγματα με καλό νερό. Οι δε βόθροι των εξοχικών και των οικισμών, οι γεωτρήσεις τους θα βρεθούν μελλοντικά στο στόχαστρο της εφαρμογής της οδηγίας 60.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ: Σκηνές «Άγριας Δύσης» χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο

Ρεπορτάζ: Κώστας Πρώιμος
enimerosipeloponnisou
  Σκηνές  που θύμιζαν «άγρια δύση», εκτυλίχθησαν χθες το βράδυ (24 Ιουλίου) κατά την διάρκεια της «θυελλώδους» συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, στην αίθουσα του ΓΕΛ στο Κρανίδι. Αιτία της έντονης αντιπαράθεσης,  εντός και εκτός της αίθουσας, αποτέλεσε για ακόμη μια φορά, το μείζονος σημασία πρόβλημα, της χωροθέτησης σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων, αλλά και το ενδεχόμενο άνοιγμα ταυτοχρόνως, των παλαιών χωματερών στις θέσεις «Κρόθι»-«Ρορό» και «Δισκούρια». Στον προαύλιο χώρο του λυκείου στο Κρανίδι είχαν συγκεντρωθεί, γύρω στους σαράντα περιοίκους από τα «Δισκούρια», οικογένειες Γερμανών παραθεριστών και κάτοικοι από τις υπόλοιπες περιοχές της Ερμιονίδας. Η κατάσταση λόγω των συγκεχυμένων πληροφοριών κατά διαστήματα έδειχνε πως θα τεθεί εκτός ελέγχου, δεδομένου ότι κανείς δεν ήταν βέβαιος, για τις αποφάσεις που θα λαμβάνονταν με το πέρας του «καυτού» όπως εξελισσόταν χθες, το βραδύ, Δημοτικού Συμβουλίου. Τελικά τα πνεύματα ηρέμησαν, χάριν στην παρέμβαση των ψυχραιμότερων, που κατάφεραν να μονοιάσουν τους εκπροσώπους των κατοίκων, από τις διάφορες  δημοτικές κοινότητες και τους οικισμούς της Ερμιονίδας, οι οποίοι ήταν αναστατωμένοι και  εξαγριωμένοι,  με την προοπτική  της 

«Διακοπές στην Ερμιόνη» κάνει η πρώτη κυρία της Γαλλίας, Βαλερί Τριερβελέρ

Τον ήλιο και την θάλασσα της Πελοποννήσου απολαμβάνει η πρώτη κυρία της Γαλλίας, Βαλερί Τριερβελέρ, η οποία σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα βρίσκεται στην χώρα μας με για διακοπές με τα παιδιά της, άνευ όμως του συντρόφου της, Φρανσουά Ολάντ.

«Διακοπές στην Ερμιόνη» κάνει η πρώτη κυρία της Γαλλίας Βαλερί Τριερβελέρ
Η Βαλερί φέρεται να απολαμβάνει τις καλοκαιρινές της διακοπές σε πολυτελές ξενοδοχείο στην Ερμιόνη της Αργολίδας, την ώρα που ο σύντροφός της Φρανσουά Ολάντ, παραμένει στην Γαλλία, για να δώσει το καλό παράδειγμα, αφού έχει συστήσει και στους υπουργούς του να μην απομακρυνθούν από τα πάτρια εδάφη κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών, οι οποίες θα πρέπει να πραγματοποιηθούν όπως τους διεμήνυσε, μεταξύ 2-19 Αυγούστου.

 Περισσότερα:e-go

είναι θέμα φαντασίας...

Τα γράμματα της κούκλας


Κατά τη διάρκεια ενός περιπάτου στο Στέγκλιτζ του Βερολίνου, ο Φραντς Κάφκα και η αρραβωνιαστικιά του Φελίτσε Μπάουερ συνάντησαν στο πάρκο ένα κοριτσάκι που έκλαιγε με λυγμούς, επειδή είχε χάσει την αγαπημένη της κούκλα.
Ο Κάφκα είπε στο κοριτσάκι να μην στεναχωριέται γιατί η κούκλα είχε πάει ταξίδι και μάλιστα της είχε στείλει ένα γράμμα. Όταν το κοριτσάκι ζήτησε να δει το γράμμα, της είπε πως δεν το κρατούσε μαζί του, αλλά θα το είχε την επόμενη μέρα.

Από τότε και για άλλες τρεις εβδομάδες ο Κάφκα έφερνε κάθε

Τα «απόνερα»

από το λουκέτο στην ΕΡΤ

Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη

Το μαύρο στη μικρή οθόνη μαυρίζει και το μέλλον των ελληνικών ανεξάρτητων παραγωγών, που είχε αναθέσει η ΕΡΤ και πλέον βρίσκονται στον αέρα, καθώς και γενικότερα του ελληνικού κινηματογράφου.
Το λουκέτο στην ΕΡΤ δεν σημαίνει απλώς πως κλείνει η κάνουλα χρηματοδότησης της δημόσιας τηλεόρασης για το ελληνικό σινεμά. Ούτε πως χιλιάδες άνθρωποι διάφορων καλλιτεχνικών ειδικοτήτων που επί χρόνια συνεργάζονταν σε εξωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ, βρίσκονται κι αυτοί χωρίς δουλειά (αλλά και χωρίς προοπτικές στον οπτικοακουστικό χώρο).
Ενα νεοσύστατο σωματείο, η Ενωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ, με μέλη γνωστούς ντοκιμαντερίστες, όπως ο Αγγελος Κοβότσος και ο Μάρκος Γκαστίν, θίγει και μια άλλη, παραγνωρισμένη παράμετρο: τις καταστροφικές συνέπειες που έχει «η αιφνίδια και ακατανόητη πράξη σφραγίσματος της δημόσιας τηλεόρασης» για τις παραγωγές που ήταν ήδη σε εξέλιξη. Συγκεκριμένα:

* Οι παραγωγοί εγκεκριμένων από την ΕΡΤ σειρών εκπομπών που έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία παραγωγής, τώρα μένουν εντελώς εκτεθειμένοι στις τράπεζες και στους συνεργάτες τους! Και τι θα κάνουν αυτοί οι άνθρωποι με τον ΦΠΑ; Η υπό εκκαθάριση ΕΡΤ δεν είναι σίγουρο αν και πότε θα καταβάλει χρήματα. Αυτό σημαίνει πως

Από Ιχνηλάτες

Ποια χωριά σκοτώνονταν στην Ερμιονίδα το 1950 για το νερό ενός πηγαδιού;

Στην περιοχή της Ερμιόνης είχαμε το Μεγαλοπήγαδο και τουλάχιστον 7 πηγάδια στους αγρούς σε δημόσια χρήση όλα. Πεντακάθαρα ήσαν, και όταν ποτίζαμε τα ζα βγάζαμε με την μπρακάτσα και ρίχναμε το νερό στη γούρνα να πιουν τα ζα, και όχι στη μπρακάτσα, ώστε αυτή να είναι πάντα καθαρή όταν πέφτει στο πηγάδι. Στον οικισμό της Ερμιόνης ελάχιστα σπίτια δεν είχαν στέρνα. Το πρόβλημα ήταν η μεταφορά του νερού, ούτε η ποσότητα, ούτε η ποιότητα. Στους κάμπους μας είχαμε τουλάχιστον 50 περιβόλια με μαγκανοπήγαδα και μηχανές. Η Κοινότητα είχε Πρόεδρο άμισθο, γραμματέα με ελάχιστο μισθό και τίποτε άλλο, όμως τα δημόσια πηγάδια ήταν πεντακάθαρα. Μετά είχαμε καλό νερό στις βρύσες της γειτονιάς, και μετά καλό νερό στα σπίτια μας, πάλι με Πρόεδρο άμισθο.
Από κει και πέρα θεωρήσαμε ως ανάπτυξη την κατασπατάληση των πόρων μας και πρώτα του νερού με τα γνωστά αποτελέσματα. Δεν είναι απλά τεχνικό το πρόβλημα, είναι πρόβλημα θέλησης της ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ και της Ερμιονίδας.
Βγάζαμε τα τελάρα με τα προϊόντα μας στο δρόμο και φεύγαμε. Μετά από ώρες περνούσε το φορτηγό και τα έπαιρνε για την Πρωτεύουσα. Ποτέ δεν χάθηκε, όχι τελάρο, αλλά ούτε ένα μανταρίνι! Ούτε μία ντομάτα!!
Τις τσάπες τις αφήναμε στα περιβόλια έξω, κάτω από τη κληματαριά, όπως και ένα σωρό άλλα πράγματα. Φεύγαμε και μπορεί ένα μήνα να μην είχαμε πάει στο περιβόλι. Ποτέ δεν χάθηκε τίποτα.
Οι ψαράδες μας άφηναν τα πάντα στα Μαντράκια. Ποτέ δεν χάθηκε τίποτα.
Ποιος κλείδωνε μάντρες;
Ρίξτε μια ματιά στα σπίτια των οικισμών μας το 1950, τότε που υποτίθεται ότι σκοτωνόμαστε για ένα πηγάδι. Μάστορες πιστοί στις βυζαντινές συνήθειες τα φτιάξανε, με σεβασμό στους βυζαντινούς νόμους και συνήθειες, να μην κλείνει το ένα σπίτι το άλλο, να υπάρχει αυλή κ.λ.π. Δείτε τα χάλια μας σήμερα.
Είχε ακόμη δύναμη ο βυζαντινός πολιτισμός, ήταν ακόμη ζωντανό το Κοινοτικό πνεύμα.
Πώς τότε Κοινότητες χωρίς υπαλλήλους, χωρίς μισθούς, είχαν τέτοια αποτελέσματα και σήμερα με στρατιά προσωπικού γίνεται το σώσε; Με έμμισθους, Δημάρχους, Αντιδημάρχους, τοπικούς Προέδρους, με μόνιμους δημοτικούς υπαλλήλους;

Σημείωση: Ξένισε η δυναμική παρουσία 60 περίπου εξοχικάριων του Δισκουρίων, μη μόνιμων ντόπιων δηλαδή, στο ΔΣ για να υποστηρίξουν το δίκαιο και νόμιμο αίτημά τους να μην ξανανοίξει η εκεί χωματερή. Υπάρχουν γύρω στα 3000 εξοχικά στην Ερμιονίδα και αν οι ιδιοκτήτες τους φέρουν στο Δήμο μας τα εκλογικά τους δικαιώματα, βγάζουν μόνιμα δικό τους Δήμαρχο. Πόσο μάλλον αν τα φέρουν και οι μη μόνιμοι ντόπιοι. Και την πίττα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται! Άντε τώρα να τους πείσεις, ότι αφού μένουν μόνιμα στην Πρωτεύουσα, είναι ..... δίκαιο, όταν επιστρέφουν, να μην αφήνουν ούτε τα απορρίμματα, ούτε τα λύματα στην Ερμιονίδα μας, αλλά να τα παίρνουν μαζί τους στην πρωτεύουσα. Μόνο τα ωραία λεφτά τους να αφήνουμε.



Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Μια ασήμαντη ιστορία με μεγάλη όμως β α - ρ ύ - τ η - τ α ... !

Της Έλλης Βασιλάκη
 Δεδομένης της εξελικτικής πορείας της ατομικής υποκειμενικότητας .......
cid:image001.jpg@01CE3C07.47C9ACC0

συνεπικουρούσης της ανεξέλεγκτης αποδοχής των μέσων  .....
cid:image002.jpg@01CE3C07.47C9ACC0 

επετεύχθη ένα ικανοποιητικό επίπεδο πολιτικής σκέψης  .......

ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ: ΡΕΣΙΤΑΛ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΙΟ

Το ΜΟΥΣΙΚΟ γεγονός του Καλοκαιριού στην Νέα ΚΙΟ
την ΠΕΜΠΤΗ 25 Ιουλίου
 

 
ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ – ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ. Μετά την τελευταία δισκογραφική τους συνάντηση, τράβηξαν το δρόμο τους, ο καθ’ ένας χωριστά, και χάραξαν τη λαμπρή καλλιτεχνική τους πορεία.
Ρεσιτάλ, Ταμ – ταμ και Συνάντηση, τρεις κύκλοι τραγουδιών και τρεις σταθμοί στη δισκογραφία... 
 
Το Ρεσιτάλ ωστόσο ήταν αυτό που μάγεψε και επικράτησε ως ένας από τους πιο ποιοτικούς και συγχρόνως εμπορικούς δίσκους όλων των εποχών...
Μία συλλογή με υπέροχα τραγούδια που η Μαρινέλλα και ο Κώστας Χατζής, 36 χρόνια μετά τον Σκορπιό και τις πρόσφατες εμφανίσεις τους στο Παλλάς στην Αθήνα και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης τους πρώτους μήνες του 2013, θα τραγουδήσουν σε μια σειρά συναυλιών αυτό το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα.

Θα βρεθούν στη Νέα Κιο, τη Πέμπτη 25 Ιουλίου στο Δημοτικό Στάδιο Νέας Κίου.
Ώρα έναρξης συναυλιών: 21:30
Προπώληση:  ΚΕΠ Δήμου Άργους, ΚΕΠ Νέας Κίου,
Δισκοπωλείο INDIE SHOP, Μπουμπουλίνας 19 Ναύπλιο, 27520 26941,
 
Μαρινέλλα και Κώστας Χατζής λοιπόν επιτέλους και πάλι μαζί...
Επί σκηνής οι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες δικαιώνουν τις προσδοκίες όσων περίμεναν αυτή τη σύμπραξη, δημιουργώντας μια αληθινή εμπειρία μουσικής απόλαυσης. Θα ενώσουν τις φωνές τους και τη μοναδική ερμηνεία τους για να μας θυμίσουν και να μας συγκινήσουν με τραγούδια γεμάτα νοσταλγία.
 
Το αξέχαστο ρεσιτάλ του χειμώνα του 1976 επιστρέφει και φέρνει μαζί του μελωδίες και εικόνες από μία Ελλάδα όχι και τόσο μακρινή, αλλά σίγουρα πολύ διαφορετική. Μία συνάντηση που θα μπορούσε να ήταν μόνο μία εξαιρετική σύμπτωση που γοήτευσε. Τελικά όμως ήταν αυτό που λένε η απόλυτη χημεία.
Ένα μοναδικό γεγονός από δύο καλλιτέχνες που καταλήγουν πάντα να μας κάνουν να αναρωτιόμαστε γι' αυτό το :"Κι ύστερα..." 
 
Για όλους όσους το έζησαν αλλά και όλους όσους έχουν την περιέργεια να το ζήσουν, η μουσική αυτή παράσταση είναι ένα ταξίδι στο χρόνο, στο συναίσθημα, στις μνήμες της ζωής της δικής τους και της δικής μας, ένα ανεπανάληπτο μουσικό γεγονός.
 
Η βραδιά ξεκινά με τον Κώστα Χατζή να ερμηνεύει με την κιθάρα του και με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο μερικά από τα πιο γνωστά και αγαπημένα τραγούδια  που έχει γράψει όπως το “Θυμάμαι”, το “Δεν είμ’ εγώ”, το “Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά...”.
 
Στη συνέχεια η Μαρινέλλα με το εκρηκτικό της ταμπεραμέντο τραγουδά τις μεγάλες τους επιτυχίες όπως “Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει”, “Σ’αγαπώ”, “Κι’ ύστερα”, “Πάρε με μαζί σου τσιγγάνε”, “Η αγάπη όλα τα υπομένει...” και πολλά άλλα.
 
Στο δεύτερο μέρος, αρχικά η Μαρινέλλα και στη συνέχεια ο Κώστας Χατζής, συνοδευόμενοι από δεκαμελή ορχήστρα ερμηνεύουν τραγούδια από τους δίσκους Ρεσιτάλ και Ταμ-Ταμ ενώ η παράσταση κλείνει με τους δύο κορυφαίους καλλιτέχνες, ντουέτο, σ’ένα εντυπωσιακό και μαγευτικό φινάλε.
 
Δύο από τους πρωτεργάτες του Ρεσιτάλ, ο Φίλιππος Παπαθεοδώρου, παραγωγός του δίσκου και ο Γιάννης Σμυρναίος, ηχολήπτης, είναι πάλι παρόντες. Ο πρώτος στην καλλιτεχνική επιμέλεια του προγράμματος κι ο δεύτερος στον ήχο.
 
Μαζί τους επί σκηνής οι εξαίρετοι μουσικοί:
Νίκος Καπηλίδης – ντραμς, Μιχάλης Ευδαίμων – μπάσο, Γιάννης Καρακατσάνης – κρουστά, Κυριάκος Κοντάκης  - βιολί, Χριστόφορος Κροκίδης – κιθάρα, Γιώργος Παγιάτης  - πιάνο, Θανάσης  Τσαουσέλης – πλήκτρα, Σταύρος Ντούσκας – πνευστά.
 
Argonafplia.gr (χορηγός επικοινωνίας)
 
Ενημέρωση απο την Έλλη Βασιλάκη

ΕΛΕΥΘΕΡΙ(ότητ)Α ΑΓΟΡ(αί)ΩΝ

αναμετάδοση, υπογράμμιση, υπότιτλος: ΕΛΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ


διευκρίνηση ιδιο-τιτλοφόρησης του προτεινόμενου άρθρου

(από το "Λεξικό της Kοινής Nεοελληνικής" Τριανταφυλλίδη)

ελευθεριότητα η :
η έλλειψη προσήλωσης σε κανόνες ηθικής και
η ροπή προς την ηδονή ή την ακολασία

αγοραίος -α -ο :
1.     που ανήκει ή που αναφέρεται στην αγο ρά, που επικρατεί στην αγορά. ||  η πορνεία. οι πόρνες.
|| (ως ουσ.) το αγοραίο, όχημα, κυρίως ταξί, που μισθώνεται με ιδιαίτερη συμφωνία για τη μεταφορά ανθρώπων ή εμπορευμάτων
2.     (μτφ.) πολύ χαμηλής ποιότητας, χυδαίος, φτηνός.



Ένα παραμύθι για μεγάλους

Ιουλίου 24, 2013 


του Κώστα Βαξεβάνη

Τελικώς όλο το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, στηρίζεται στο δόγμα Μητσοτάκη. Σε αυτό το “ποιός θα θυμάται τι έγινε σε 10 χρόνια;”. Ξεχνάμε σε λιγότερα από 10 χρόνια. Δύο έως τρία είναι αρκετά για να ξεχάσουμε τι έγινε, ποιός το έκανε και με ποιά επιχειρήματα το έκανε.

Σήμερα, στα μονόστηλα του Τύπου, υπάρχει μια διαμαρτυρία των φορέων της Βόρειας Ελλάδας, για την κατάργηση δρομολογίων της Ολυμπιακής προς Θεσσαλονίκη. Απ ό,τι φαίνεται, θα υπάρξει κατάργηση δρομολογίων και προς το Ηράκλειο το επόμενο διάστημα. Ας θυμηθούμε λοιπόν, παρά τον κυνισμό του σοφού σε πολλά Επίτιμου, τί έγινε με την Ολυμπιακή, η οποία πέταγε σε όλο τον κόσμο, ένωνε την Ελλάδα με την Ομογένεια και εξυπηρετούσε και κοινωνικές, εκτός από οικονομικές, ανάγκες κάποιων

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα που διέπραττε ληστείες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων στην Ερμιονίδα


Εξαρθρώθηκε, υστέρα από έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Ναυπλίου, σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Κρανιδίου, εγκληματική ομάδα που διέπραττε ληστείες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων, ενώ εξιχνιάστηκαν συνολικά τρεις ληστείες και δύο κλοπές σε οικίες, στην ευρύτερη περιοχή της Ερμιονίδας Αργολίδας. 
Για τις υποθέσεις αυτές, συνελήφθησαν προχθές το πρωί, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ναυπλίου και του Αστυνομικού Τμήματος Κρανιδίου, πέντε αλλοδαποί, υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 20, 24, 28, 29 και 30 ετών αντίστοιχα, όλοι τους μέλη της εγκληματικής ομάδας. 
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για τα αδικήματα της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της ληστείας κατά συναυτουργία, των διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπών και της παράβασης των Νομοθεσιών για τα Όπλα και τους Αλλοδαπούς. 
Στο πλαίσιο της αστυνομικής έρευνας προέκυψε ότι, οι ανωτέρω, είχαν συστήσει εγκληματική οργάνωση και σε διαφορετικές συνθέσεις κάθε φορά, διέπρατταν ληστείες και κλοπές σε οικίες, στις οποίες διέμεναν κυρίως ηλικιωμένα άτομα και οι οποίες βρίσκονταν σε ερημικές περιοχές. 
Ειδικότερα, όπως προέκυψε, κατά το τελευταίο δίμηνο, είχαν διαπράξει στην ευρύτερη περιοχή της Ερμιονίδας Αργολίδας, τις παρακάτω περιπτώσεις ληστειών και κλοπών: 
Την 1-6-2013 πρώτες πρωινές ώρες, στο Ηλιόκαστρο Αργολίδας, αφού μπήκαν σε οικία ηλικιωμένης ημεδαπής, με την χρήση σωματικής βίας αφαίρεσαν χρήματα και χρυσαφικά. 
Την 8-6-2013 πρώτες πρωινές ώρες, στην Ερμιόνη Αργολίδας, αφού μπήκαν σε οικία όπου διέμενε

«Έφυγε» ο συνθέτης Νίκος Μαμαγκάκης



Πέθανε τα ξημερώματα μία μεγάλη φυσιογνωμία της ελληνικής μουσικής, με διεθνή καταξίωση: ο συνθέτης Νίκος Μαμαγκάκης.

Γεννήθηκε στο Ρέθυμνο το 1929. Σπούδασε μουσική με τον Καρλ Όφ στο Μόναχο. Ο Νίκος Μαμαγκάκης έγραψε ηλεκτρονική μουσική, όπερα, έργα για ορχήστρα, μουσική δωματίου, σπουδαίους κύκλους τραγουδιών, μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο. Το έργο του "Αναρχία" παρουσιάστηκε από την περίφημη συμφωνική ορχήστρα της Βοστόνης. Μελοποίησε Κορνάρο, Χωρτάτση, Ρίτσο, Βάρναλη.
Έντυσε με τη μουσική του δεκάδες ελληνικές ταινίες, όπως "Εκδρομή" του Τάκη Κανελλόπουλου, "Σιλουέτες" του Κωστή Ζώη, "Πρόσωπο με Πρόσωπο" Ροβήρου Μανθούλη, "Η αρχόντισσα και ο αλήτης" και "Η Δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά" του Ντίνου Δημόπουλου, "Μπορντέλο" του Νίκου Κούνδουρου και "Λούφα και Παραλαγή" του Νίκου Περάκη.

Ο Νίκος Μαμαγκάκης επρόκειτο να παρουσιάσει το Φθινόπωρο το βιβλίο του,  αφιερωμένο στη θρυλική μορφή της κρητικής μουσικής, Ανδρέα Ροδινό, με τον οποίο ήταν πρώτα ξαδέλφια.

  http://www.ertopen.com

Έλλη Βασιλάκη

Ανακαλύψαμε τα μποστανάκια

Κήπος ή γκάρντι.

Αλλά ανακαλύψαμε ότι χρειάζεται καλό ποτιστικό νερό! Μεγάλη ανακάλυψη!
ΟΛΑ ξεκινούν από το νερό. Και πρώτα απ' όλα ο πολιτισμός. Με πόσιμο νερό που δεν πίνεται, με ποτιστικό που δεν ποτίζεις, με βόθρους και δραστηριότητες που ρυπαίνουν ανεπανόρθωτα τα υπόγεια νερά, χωριά χωρίς δίκτυο αποχέτευσης, δεν πάνε να παιανίζουν φιλαρμονικές και να εγκαινιάζονται ανακαινίσεις κτηρίων...μνήμης όπου ο αγιασμός θα φτιάχνεται προφανώς από εμφιαλωμένο.
Η Ερμιονίδα, ο τόπος μας θα ξαναγεννηθεί, όταν δούμε τα φράγματα έτοιμα να δώσουν νερό, όταν δούμε τον Ανάβαλο προ των πυλών της, όταν δούμε να εφαρμόζεται αυστηρή πολιτική προστασίας των υπογείων υδάτων και της καλλιεργήσιμης γης, όταν δούμε αυστηρή πολιτική για τη σωτηρία της θάλασσας, όταν δούμε "κλήρο και λαό" να συστρατεύονται στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.
Ως τότε, αυτό που συντελείται στην Ερμιονίδα μας είναι εκποίηση και κατασπατάληση των εναπομεινάντων πόρων της.


Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

Νοσταλγία στον καιρό του Internet: Μια ιδιαίτερη έκθεση ζωγραφικής στις Σπέτσες

Επειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση, για τρίτη συνεχή χρονιά, της έκθεσης ζωγραφικής με ναυτικά θέματα, της Χρύσας Δελαπόρτα, στο πλαίσιο της διεθνούς βεληνεκούς διοργάνωσης Spetses Classic Yacht Race, το Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες φιλοξενεί από τις 18 Ιουλίου την έκθεση «Nostalgia.gr» με στόχο να αγγίξει τις χορδές των αναμνήσεων των επισκεπτών.

Από τις 18 Ιουλίου έως τις 19 Αυγούστου, στο λόμπι του ξενοδοχείου ξεκινά ένα μαγικό εικαστικό ταξίδι με έργα του Παύλου Σάμιου, της Χρύσας Βέργη, της Εριέττας Βορδώνη και της Ειρήνης Δανιόλου-Νεοφύτου.
Περισσότερα:tanea 

ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
 
Ξεκινά η Έκθεση βιβλίου στο Ναύπλιο
Η 22η Έκθεση Βιβλίου στο Ναύπλιο, που διοργανώνει  το Επαγγελματικό Σωματείο Εκδοτών Βιβλιοπωλών Ελλάδος και ο Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ., ανοίγει τις πύλες της την Παρασκευή 26 Ιουλίου και σας περιμένει να την επισκεφτείτε μέχρι και την Κυριακή 18 Αυγούστου. Η Έκθεση θα λειτουργεί καθημερινά και Σαββατοκύριακα από τις 19.30 μέχρι τις 24.00 και όπως κάθε χρόνο θα φέρει τον κόσμο του Ναυπλίου κοντά στο βιβλίο και στις νέες εκδόσεις.
Στην Έκθεση συμμετέχουν εκδοτικοί οίκοι από όλη την Ελλάδα, καθώς και ο σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Νομού Αργολίδας, το περίπτερο του οποίου αξίζει να επισκεφθείτε . Κατά τη διάρκειά της, η πλατεία Ωνάση γίνεται πόλος έλξης για τους φίλους του βιβλίου από την ευρύτερη περιφέρεια του Δήμου και του Νομού.
Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά φέτος η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε την δωρεάν διανομή βιβλίων σε πολύτεκνες οικογένειες.
Στο πλαίσιο της έκθεσης βιβλίου, την Δευτέρα 29 Ιουλίου, στις 22:00 ,θα δοθεί μεγάλη συναυλία αφιέρωμα  στους ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και  ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ στον αύλειο χώρο του Λυκείου.

16η εκδήλωση Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ερμιόνης "Απόστολος Γκάτσος'

Πέμπτη 25 Ιουλίου, 7.00 – 8.30 μ.μ.
Πορτρέτα από τις σκιές. ΄Ελα στη βιβλιοθήκη να φτιάξουμε το πορτρέτο σου από τη μαύρη σκιά σου. 

Καλοκαιρινή εκστρατεία δημιουργικότητας και καινοτομίας   
 Ο κόσμος στη βιβλιοθήκη μας είναι πολύχρωμος (16η δράση)

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Η Γη από τον πλανήτη Κρόνο

Η NASA έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφία της Γης που τράβηξε το διαστομόπλοιο CASSINI πού βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Κρόνο-περίπου 1.000.000.000 μίλια μακριά.
Η Γη φαίνεται στο κάτω δεξιά μέρος της εικόνας, πέρα από το μεγαλοπρεπές σύστημα των δακτυλίων του Κρόνου.
Δ.Σπετσιώτης.
Πηγή :  NASA-JPL, BBC.

Βιοποικιλότητα και Ρατσισμός

Το βίντεο αυτό αποτελεί εργασία φοιτητών για το μάθημα της "Βιοποικιλότητας" του Τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ (http://www.bio.auth.gr/content/biopoi...) και δίνει μία αυτονόητη απάντηση της επιστήμης για το ρατσισμό.

"Έργα Τέχνης και Πολιτισμού" στο Ναύπλιο


Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Δήλωση Περιφερειάρχη Πελοποννήσου για την διαχείριση των απορριμάτων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για το έργο «Ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων Περιφέρειας Πελοποννήσου». Η οικονομική επιτροπή ομόφωνα -μετά από αντίστοιχη ομόφωνη σχετική εισήγηση της επιτροπής διαγωνισμού- ενέκρινε την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών και των τριών διαγωνιζόμενων που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές.
Απομένει πλέον το τελευταίο βήμα για την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου προσέρχεται σε αυτή την κορυφαία στιγμή του διαγωνισμού με αίσθημα ευθύνης, αποφασιστικότητα και συνέπεια. Με προσήλωση στο μοντέλο συνεχούς διαβούλευσης και απόλυτης διαφάνειας θα προσκαλέσει τους διαγωνιζόμενους για το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Είναι το τελευταίο στάδιο μιας διαδικασίας που θα αναδείξει την πιο περιβαλλοντική και φθηνότερη λύση σε ένα πρόβλημα που κανείς δεν τολμούσε να αντιμετωπίσει.
Με το ίδιο υψηλό αίσθημα ευθύνης καλούνται να προσέλθουν και οι διαγωνιζόμενοι, χωρίς περιττές ενστάσεις, αντιδικίες και κωλυσιεργίες, σεβόμενοι την ανάγκη η λύση να προκύψει μέσα από ιδιαίτερα έντονο, αλλά υγιή ανταγωνισμό. Αποτελεί άλλωστε κατάκτηση και για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αλλά και για τους συμμετέχοντες το υψηλότατο επίπεδο διαβούλευσης και τήρησης των αρχών του υγιούς ανταγωνισμού. Η υποβολή μιας μόνον προδικαστικής προσφυγής στο αρχικό στάδιο του διαγωνισμού, η οποία απορρίφθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας με πανηγυρική δικαίωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου και ειδική μνεία στην αρτιότητα και την απόλυτη τεκμηρίωση των πρακτικών των επιτροπών (επιτροπή διαγωνισμού, οικονομική επιτροπή), αποδεικνύει ότι η υπεράσπιση του Δημοσίου συμφέροντος επιτυγχάνεται μέσα από τη διαφάνεια και τον υγιή ανταγωνισμό.
Το εθνικό μοντέλο που προέκυψε από την διαδικασία του διαγωνισμού δεν είναι μόνον οι διαδικασίες και οι νομικές φόρμουλες. Είναι πρωτίστως οι διαδικασίες διαβούλευσης, η στρατηγική της έξυπνης εξειδίκευσης στη λήψη των αποφάσεων, η σκληρή δουλειά και η διαμόρφωση συνθηκών ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού. Με αυτά τα υλικά κτίζουμε τη Νέα Πελοπόννησο και τη Νέα Ελλάδα.

Δικαστική νίκη των Συλλόγων για την παραλία στο Κουνούπι..

Δικαστική νίκη των Συλλόγων για την παραλία στο Κουνούπι..

Η κινητοποίηση των τριών Συλλόγων της επαρχίας μας  (Παρέμβαση Πολιτών Ερμιονίδα,Σύλλογος Αγιου Αιμιλιανού,Σϋλλογος Βερβερόντας ) για τις "παρεμβάσεις" στην παραλία στο Κουνούπι...
ιδιοκτητών της περιοχής..έφερε αποτέλεσμα..Η προσφυγή τους έγινε σύμφωνα με τις πρώτες  πληροφορίες που έχουμε δεκτή στο σύνολο της ,όπως δεκτή  έγινε και η παρέμβαση  για το θέμα που έκανε μετα την αίτηση των ασφαλιστικών μέτρων απο τους Συλλόγους  ο Δήμος Ερμιονίδας..
Οταν κινητοποιούνται οι πολίτες ,πάντα κάτι καλό βγαίνει...
Οπως και θετικό  είναι ότι εγκαινιάστηκε η συνεργασία φορέων της περιοχής  μακριά απο τοπικές προσεγγίσεις προβλήματων καθώς οι νομικές μάχες χρειάζονται σημαντικούς οικονομικούς πόρους..
 Η συνεργασία θα συνεχιστεί και σε άλλα σοβαρά θέματα  στην Ερμιονίδα και θα επιδιωχτεί η δημιουργία ενος δικτύου σωματείων και Συλλόγων ώστε να ισχυροποιηθεί η δυνατότητα των πολιτών να παρεμβαίνουν  με ισχύ εκεί που πρέπει....


"Ι"
ΙΧΝΗΛΑΤΕΣ

Μαθήματα Ζωής από τον Ψυχαναλυτή Ματθαίο Γιοσαφάτ


"ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ" ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ


Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη

happy hour


Έλλη Βασιλάκη

τιμόνι αριστερά και τιμόνι δεξιά

Γιατί;

Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη

Όλοι μας έχουμε συνηθίσει το τιμόνι από την αριστερά πλευρά του αυτοκινήτου και μας φαίνεται παράξενο όταν σε ορισμένες χώρες το έχουνε από δεξιά.
Και όποτε πηγαίνουμε σε αυτές τις χώρες… μας φαίνεται παράξενο και γελάμε ή μας πατάνε!
Γιατί όμως γίνεται αυτό;
Πού έχει τις ρίζες της αυτή η…παραξενιά;

Σε μερικές χώρες, όπως για παράδειγμα στην Κύπρο και την Αγγλία, οδηγούν στην αριστερή λωρίδα του δρόμου και το τιμόνι βρίσκεται στα δεξιά του αυτοκινήτου.
Μαθαίνουν και καλλιεργούν την οδηγική αντίληψη με γνώμονα αυτήν την κατάσταση.

Πώς θα σας φαινόταν όμως αν μαθαίνατε πως το όλο θέμα έχει τις ρίζες του πολύ πριν δημιουργηθεί ακόμα και η ιδέα της μηχανής εσωτερικής καύσεως;
Και φυσικά μιλάμε για την περίοδο του Μεσαίωνα!
Μεταφερόμαστε μέσα στο σώμα ενός τυπικού ιππότη, οι οποίοι κατά συντριπτική πλειοψηφία εκπαιδεύονται στο σπαθί κρατώντας