Σάββατο 2 Αυγούστου 2014
homo ...sapiens sapiens !
Τσάκισέ τα από μικρά, σκότωσέ τα από παιδιά
«Μέσα σε μια μέρα μπορεί να ζήσει κανείς τον τρόμο της Κόλασης. Υπάρχει άφθονος χρόνος γι” αυτό».
Βιτγκενστάιν
Βιτγκενστάιν
~
«Έχετε προσέξει ότι αυτόν τον αιώνα όλα γίνονται πιο πραγματικά, ότι αποκαλύπτουν τον πραγματικό τους εαυτό;
Ο στρατιώτης γίνεται επαγγελματίας
δολοφόνος, η πολιτική έγκλημα,
το κεφάλαιο επιχείρηση εξόντωσης ανθρώπων
εξοπλισμένη με κρεματόρια, ο νόμος κανόνας βρώμικων παιχνιδιών,
η
παγκόσμια ελευθερία φυλακή των λαών, ο αντισημιτισμός Άουσβιτς, το
εθνικό αίσθημα γενοκτονία.
Ο αιώνας μας είναι ο αιώνας της αλήθειας, δίχως την παραμικρή αμφιβολία.»
Ίμρε Κέρτες
~~{}~~
Ο -προβοκατόρικος σίγουρα- τίτλος αυτού του κειμένου προέρχεται
Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014
Τι Κυανή Ακτή, τι Πόρτο Χέλι;
Τι Κυανή Ακτή, τι Πόρτο Χέλι; Το πιο πολυτελές και δυσπρόσιτο θέρετρο στον κόσμο, το περίφημο «Nikki Beach», ανοίγει τις πύλες του στην Ελλάδα ελπίζοντας να προσελκύσει τους ελάχιστους και εκλεκτούς που αναζητούν τον προσωπικό τους παράδεισο πολυτέλειας
Σε ένα από τα πιο αριστοκρατικά πριβέ θέρετρα στον πλανήτη Γη, στο περιβόητο «Nikki Beach», ο συνωστισμός VIP και ισχυρών κάθε είδους είναι τέτοιος ώστε σχεδόν σε κάθε δεύτερη ξαπλώστρα βρίσκεται και ένα Οσκαρ, σε κάθε σεπαρέ και ένας δισεκατομμυριούχος. Η εικόνα τού να πίνει κάποιος ανύποπτος το ποτό του σε κάποιο από τα beach bars του συγκροτήματος και δίπλα του να περνάει η Πάρις Χίλτον με το μπλαζέ και ολίγον χαμένο ύφος της είναι συνηθισμένη για το θρυλικό παλάτι των VIP. Πίσω της ενδέχεται μια αληθινή ντίβα όπως η Σίντι Κρόφορντ να απλώνει αντηλιακό στα καλλίγραμμα μέλη της, ο Ρόμπερτ ντε Νίρο να κοιτάζει απλανώς, η Ντάρια Ζούκοβα να διορθώνει το παρεό της και να περιφέρονται δεκάδες άλλοι celebrities κάθε διαμετρήματος. Η εξωπραγματική ανθρωπογεωγραφία του «Nikki Beach» -και ιδιαίτερα εκείνου στο Σεν Τροπέ που έγινε η αιτία για τη δημιουργία του όλου θρύλου- πιστοποιεί το γιατί το συγκεκριμένο beach club θεωρείται το απολύτως καλύτερο στον κόσμο. Οταν λοιπόν οι λέξεις «Ελλάδα» και «Πόρτο Χέλι» προστίθενται στον κατάλογο με τα «Nikki Beach» ανά την υφήλιο, δεν χρειάζεται να αναλύσει κανείς περισσότερο τη σημασία του γεγονότος. Το «Nikki Beach» φέρνει από φέτος τον Αύγουστο τον μοναδικό κοσμοπολιτισμό του στη χώρα μας, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης συμβολικής σημασίας στην τουριστική Ελλάδα.Περισσότερα:.protothema
Πρόταση του Γιάννη Λακούτση
23η ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Παρασκευή 1η Αυγούστου 2014 και ώρα
7:30μ.μ. ανοίγει τις πύλες της η 23η Έκθεση βιβλίου στην Παραλία
Ναυπλίου, την οποία συνδιοργανώνουν ο Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ και το Επαγγελματικό Σωματείο
Εκδοτών Βιβλιοπωλών Ελλάδος.
Ένας σταθερός θεσμός που κρατάει 23 χρόνια μεταξύ
εκδοτών και των βιβλιόφιλων τόσο του Ναυπλίου όσο και της ευρύτερης περιοχής της
Αργολίδας.
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι και τις 24 Αυγούστου
2014 και θα λειτουργεί καθημερινά και τις Κυριακές από τις 19:30 έως
24:00
Παίρνουν μέρος 80 εκδότες με 20.000 τίτλους βιβλίων
νέας και παλαιάς παραγωγής, με τιμές προσαρμοσμένες στις οικονομικές δυσκολίες
της εποχής.
Ελάτε από το χώρο της έκθεσης, να αποκτήσετε
καινούργιους φίλους…..τα βιβλία!!!
Στo πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων, όπως κάθε
χρόνο, έτσι και φέτος, θα δοθεί η ακόλουθη μεγάλη συναυλία, τη Δευτέρα 4
Αυγούστου και ώρα 22:00 στο χώρο της έκθεσης (αύλειος χώρος του
Λυκείου):
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
« ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ
ΘΑΛΑΣΣΑΣ»
Ρεμπέτικο – Έντεχνο –
Λαϊκό – Παραδοσιακό Τραγούδι
Ερμηνεύει ο Πασχάλης
Τόνιος και συμμετέχει η Ανδριάννα Κόλλια
ΕΙΣΟΔΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ
|
Σας καλούμε όλους να παρευρεθείτε στη συναυλία που
διοργανώνουμε με αφιέρωμα τις θάλασσες της Ελλάδας.
Έλλη Βασιλάκη
Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τιμωρούν τα Δίδυμα και τους Διδυμιώτες;
Μετά
την υποβάθμιση των Διδύμων με την τοποθέτηση του δεματοποιητή και την
εξέλιξη του χώρου σε ΥΠΕΡΧΩΜΑΤΕΡΗ, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη
δημόσια υγεία και το περιβάλλον, έρχεται τώρα και η ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ με την
τροποποίηση των δρομολογίων του ΚΤΕΛ.
Με
το πρόσχημα της δυσχερούς διέλευσης των λεωφορείων μέσα από τα Δίδυμα,
το ΚΤΕΛ Αργολίδας επαναφέρει και εφαρμόζει την εξαγγελθείσα για την 1η
Μαΐου 2014 τροποποίηση δρομολογίων, η οποία προφανώς δεν εφαρμόστηκε
τότε για προεκλογικούς λόγους. Η τροποποίηση αυτή των δρομολογίων δεν
περιλαμβάνει διέλευση λεωφορείου συγκοινωνίας από τα Δίδυμα, αλλά από τη
ΝΕΑ περιφερειακή οδό για τα κύρια δρομολόγια προς Αθήνα και Ναύπλιο,
παρακάμπτοντας το χωριό.
Με
τον τρόπο αυτό απομονώνεται ένα ολόκληρο χωριό 1200 κατοίκων και οι
κάτοικοί του οδηγούνται στην ταλαιπωρία και την απομόνωση. Δεδομένου ότι
οι επιβάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν τα μέσα δημόσιας συγκοινωνίας
ανήκουν, κυρίως, σε κοινωνικές ομάδες χαμηλού βιοτικού επιπέδου,
αποκλείονται και περιθωριοποιούνται ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Πριν η κατάσταση αυτή παγιοποιηθεί πρέπει να εξεταστεί :
Η νομιμότητα της απόφασης των ΚΤΕΛ Αργολίδας.
Η καταστρατήγηση του κοινωνικού χαρακτήρα των δημόσιων συγκοινωνιών.
Η επικινδυνότητα της επιβίβασης - αποβίβασης στην νέα περιφερειακή οδό.
Η μεγάλη απόσταση από τη νέα περιφερειακή οδό.
Οι καιρικές συνθήκες.
Η απουσία προκαθορισμένης στάσης με προδιαγραφές ασφάλειας και προστασίας των επιβατών.
Η πρόχειρη και με δυσμενείς επιπτώσεις για ένα ολόκληρο χωριό απόφαση των ΚΤΕΛ Αργολίδας, πρέπει να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
Η Δημοτική παράταξη “Δυνατή Ερμιονίδα” προτείνει:
Να οριστεί επίσημη στάση των ΚΤΕΛ στο χώρο πλησίον της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου Διδύμων.
Να
τοποθετηθούν πινακίδες απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης οχημάτων σε
όλη τη διαδρομή διέλευσης των λεωφορείων των ΚΤΕΛ εντός των Διδύμων.
Να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη διέλευση των λεωφορείων.
Όλα τα δρομολόγια να διέρχονται από τα Δίδυμα και να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό και τις υπηρεσίες μεταφοράς.
Να
ενεργοποιηθούν οι κ. κ. Βουλευτές και Υπουργοί του Νομού Αργολίδας και
ο κ. Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας και να ακυρώσουν την απόφαση
τροποποίησης των δρομολογίων.
Γιάννης Γεωργόπουλος
"Δυνατή Ερμιονίδα"
Πολυπολιτισμικότητα και άλλα παραμύθια
Photo: Panayiotis Tzamaros / Fosphotos.com
του Θάνου Τζήμερου Πηγή:protagon
Πρόταση του Γιάννη Λακούτση
Γιατί μαμά πετάνε πέτρες αυτοί οι άνθρωποι στο πάρκο;- Μη σε νοιάζει κοριτσάκι μου, λιθοβολούν μια κυρία που έφυγε από τον άντρα της. Έχουν τον δικό τους πολιτισμό, μην τους παρεξηγείς.
Αυτό είναι πολυπολιτισμικότητα. Να συνυπάρχουν διαφορετικοί κώδικες «αξιών» στην ίδια γειτονιά, στην ίδια πολυκατοικία. Κι ο ένας να λειτουργεί παράλληλα με τον άλλον. Δεν είναι να πηγαίνεις για φαγητό πότε σε κινέζικο και πότε σε μεξικάνικο. Υπάρχει ένα μέρος στη γη που κάτι τέτοιο να συμβαίνει; ΠΟΥΘΕΝΑ! Υπήρξε; ΠΟΤΕ! Πολυφυλετικότητα, ναι. Δηλαδή να συμβιώνουν άνθρωποι διαφορετικής φυλετικής καταγωγής, οι οποίοι όμως έχουν υιοθετήσει ΕΝΑΝ πολιτισμό: κοινές βασικές αξίες.
Και για να μιλάμε συγκεκριμένα: μια αξία του δυτικού πολιτισμού είναι ότι οι γυναίκες είναι ισότιμες με τους άντρες. Ναι, την κατέκτησε δύσκολα, μετά από πολύ αίμα, πολλές Υπατίες και πολλές «μάγισσες» στην πυρά. Αλλά την κατέκτησε. Τέλος.
Ένα Οσκαρικό Ντοκιμαντέρ στο Φουγάρο
Το Φουγάρο ξεκινώντας τη συνεργασία του με τον οργανισμό Exile Room [www.exileroom.gr], την Παρασκευή 1 & το Σάββατο 2 Αυγούστου στις 8.30μμ, φιλοξενεί σε μεγάλη οθόνη στους κήπους του το Οσκαρικό ντοκιμαντέρ Inocente, στην τελευταία προβολή μιας 8μηνης κινηματογραφικής περιοδείας με τίτλο«Ντοκιμαντέρ με Ρόδες», μιας πρωτοβουλίας του Exile Room και της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα, με στόχο να φέρει απρόσμενες ταινίες σε απρόσμενους προορισμούς.
Ύστερα από στάσεις στην Καρδίτσα, τη Θήβα, τη Σπάρτη, την Κέρκυρα, τη Λέρο, το Ρέντη και τη Νίκαια, η σεζόν φτάνει στο τέλος της στο Φουγάρο με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Inocente, που κατέκτησε και το Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους το 2013! Η προβολή θα λάβει χώρα λίγο πριν πέσει η αυλαία τηςέκθεσης του Μαρκ Χατζηπατέρα,
αποχαιρετώντας τις
...Κι έξω, έχει ένα καλοκαίρι...!
Στο βάθος φασισμός...
Κάτι που να ταιριάζει στο κατακαλόκαιρο που φωνάζει εκεί έξω με όλους τους τρόπους κι όλα τα χρώματα.
Όμως τότε θα έπρεπε να ξεχάσω εντελώς την πραγματικότητα.
Να ξεχάσω τη νέα έφοδο και λεηλασία που ετοιμάζεται πίσω από τις κραυγές "χαράς" για τη σύλληψη του Μαζιώτη.
Πως στο καλό για άλλη μια φορά, ακριβώς τη στιγμή που τα νέα μέτρα για την "εκπλήρωση των δεσμέυσεων της χώρας" είναι στο τραπέζι, χθές όλα τα δελτία ήταν αφιερωμένα στη "μεγάλη επιτυχία της αστυνομίας και της κυβέρνησης".
Δεν έλειπαν βεβαια και κάποιες νύξεις για μέτρα που πρέπει να ληφθούν "κατά της τρομοκρατίας"...
Θα έπρεπε ακόμη να ξεχάσω τη Γάζα, αλλά και τον τρόπο που παρουσιάζεται κι αυτό το φρικτό έγκλημα από τα κανάλια.
Να ξεχάσω την Ουκρανία και το αγκάλιασμα του εκεί φασισμού από την ΕΕ και τις "δημοκρατικές" κυβερνήσεις της πολιτισμένης Δύσης.
Να ξεχάσω τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε η Χ.Α. που την ίδια στιγμή που την καταδίκαζαν με άδεια λόγια, με έναν άλλο μυστικό και ύπουλο τρόπο την πρότειναν στις συνειδήσεις των αφελών.
Να ξεχάσω την επίθεση που ετοιμάζεται στο συνδικαλισμό με νέο
Πανελλήνιο πρωτάθλημα γόπας στη Καραθώνα
Ένα από τα πρώτα κείμενα του Παλαμπουρτζίου που πρωτοδημοσιεύθηκε δυό χρόνια πριν, στις 20-7-2012.
Το μόνο που άλλαξε από τότε δεν
είναι βεβαίως η οικολογική συνείδηση των αυτοχθόνων ιθαγενών αλλά το
γεγονός πως, ελέω μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης, η βασίλισα γόπα είναι
μακράν πλέον η γόπα των αφορολόγητων χύμα καπνών, Αργολίδας, Αγρινίου
και των πέριξ Βαλκανίων.
Πανελλήνιο πρωτάθλημα γόπας στη Καραθώνα
(εναλλακτικός τίτλος: το Μεγάλο Τασάκι)
«Με μεγάλη επισημότητα έχει ξεκινήσει απο τις αρχές του
καλοκαιριού το καθιερωμένο πανελλήνιο πρωτάθλημα γόπας στη παραλία της
Καραθώνας στο Ναύπλιο που κάθε χρόνο προκαλεί σασπένς και ρίγη
συγκίνησης στους λάτρεις του είδους και όχι μόνο.
Θεωρείται απο τους ειδικούς αναλυτές το πιο αμφίρροπο πρωτάθλημα
της ιστορίας καθώς η κρίση έχει προκαλέσει ανατροπές στη χρήση τσιγάρων
και παραδοσιακές μάρκες που είχαν μέχρι πρόσφατα τη κυριαρχία
απειλούνται ανοιχτά απο άλλες λιγότερο δημοφιλείς.
Το πρωτάθλημα λήγει επίσημα στις 31 Αυγούστου και την απονομή θα
κάνει το τσιγάρο που προκάλεσε τη φωτιά στη πλαγιά του βουνού της
Καραθώνας στις αρχές καλοκαιριού οπου και κηρύχθηκε επίσημα η έναρξη του
πρωταθλήματος.
Μέχρι τώρα και με βάση τα αποτελέσματα που έχουν καταγράψει οι
κριτές προηγείται η γόπα των χειροποίητων τσιγάρων old holborn με
φιλτράκι με 7 γόπες ανα τετραγωνικό μέτρο πλαζ. Ακολουθεί σε απόσταση
αναπνοής η γόπα του χειροποίητου τσιγάρου drum με
Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΠΟΡΤΟΧΕΛΙΟΥ
Πραγματοποιήθηκε
χθες, 29 Ιουλίου 2014 και ώρα 10:00π.μ. στο Δημαρχείο Κρανιδίου, το
άνοιγμα των προσφορών του πλειοδοτικού διαγωνισμού για την επιλογή φορέα
υποκατάστασης του Δήμου Ερμιονίδας ως φορέα διαχείρισης του «Καταφυγίου
Τουριστικών Σκαφών στο λιμένα Πορτοχελίου» για την κατασκευή, χρήση και
διαχείριση – εκμετάλλευση αυτού.
Υπεβλήθησαν
δύο φάκελοι – προσφορές από αντίστοιχους επενδυτές που πληρούσαν τις
προϋποθέσεις. Εντός των επόμενων ημερών, η αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης
θα προβεί στην εξέταση των φακέλων και στην πρότασή της προς το Δημοτικό
Συμβούλιο για τον οριστικό ανάδοχο.
Μετά την ολοκλήρωση αυτών των διαδικασιών, το πολύ έως το Σεπτέμβριο, ο ανάδοχος θα εγκατασταθεί και θα ξεκινήσει τις εργασίες.
ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Προτείνει η Έλλη Βασιλάκη
ΟΙ ΑΡΓΑΛΕΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΦΑΝΤΑ
Οι
αργαλειοί και τα υφαντά, τα παλιά χρόνια, βασικά ήταν μια οικιακή
βιοτεχνία πολύ μεγάλης αξίας και χρησιμότητας. Έπειτα ήταν και μια
χωριάτικη γραφικότητα.
Πρέπει να θυμηθούμε ότι οι πρόγονοί μας, σαν οικογενειάρχες, σ' αυτό το μικρό ξύλινο εργαλείο στήριζαν την υπόστασή τους, βοηθήθηκαν στον δύσκολο αγώνα της τότε ζωής.
Και είναι σίγουρα γνωστό ότι και το έργο αυτό, η τεραστίας σημασίας εργασία αυτή ήταν προσφορά των γυναικών. Χωρίς τους αργαλειούς, πως θα ντύνονταν μισή ντουζίνα παιδιά και πως θα αγοράζονταν ο ρουχισμός του σπιτιού; Παντελόνια, πουκάμισα, εσώρουχα, φουστάνια, νυχτικά, πετσέτες, πεσκίρια, σεντόνια, κουβέρτες, στρωματόπανα, προσκεφαλάδες, τραπεζομάντιλα, κιλίμια, κουρελούδες και τόσα άλλα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παλιά, τα κορίτσια όταν παντρεύονταν έπρεπε να έχουν τα προικιά τους: δύο - τρία και τέσσερα κάρα ρουχισμό, που τα έφτιαχνε η μάνα τους και η ίδια η κοπέλα στον αργαλειό του σπιτιού της.
Και μπορούμε να πούμε ότι μαζί με αυτόν τον ρουχισμό, που ετοιμάζονταν από πολύ νωρίς, πλέκονταν και οι ελπίδες και τα όνειρα τις κάθε κοπέλας για τον "καλό" της και για την νέα ζωή που θα έφτιαχνε, τη ζωή της παντρεμένης.
Κάθε σπίτι είχε τον μικρό ή μεγάλο αργαλειό του, στο κατώι, στη σοφίτα, στο παράσπιτο, ή και κάπου αλλού. Πλάι σ' αυτόν έστεκε η δρούγα και η ανέμη, που η μάνα ή η κυρά ετοίμαζε τα νήματα ή τα καρούλια για να μπουν στις σαΐτες για την ύφανση.
Η δουλειά του αργαλειού ήταν ολόκληρη διαδικασία.
Ξεκινούσε από τη ρόκα, τη βαφή των νημάτων, τα καρούλια και
Πρέπει να θυμηθούμε ότι οι πρόγονοί μας, σαν οικογενειάρχες, σ' αυτό το μικρό ξύλινο εργαλείο στήριζαν την υπόστασή τους, βοηθήθηκαν στον δύσκολο αγώνα της τότε ζωής.
Και είναι σίγουρα γνωστό ότι και το έργο αυτό, η τεραστίας σημασίας εργασία αυτή ήταν προσφορά των γυναικών. Χωρίς τους αργαλειούς, πως θα ντύνονταν μισή ντουζίνα παιδιά και πως θα αγοράζονταν ο ρουχισμός του σπιτιού; Παντελόνια, πουκάμισα, εσώρουχα, φουστάνια, νυχτικά, πετσέτες, πεσκίρια, σεντόνια, κουβέρτες, στρωματόπανα, προσκεφαλάδες, τραπεζομάντιλα, κιλίμια, κουρελούδες και τόσα άλλα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παλιά, τα κορίτσια όταν παντρεύονταν έπρεπε να έχουν τα προικιά τους: δύο - τρία και τέσσερα κάρα ρουχισμό, που τα έφτιαχνε η μάνα τους και η ίδια η κοπέλα στον αργαλειό του σπιτιού της.
Και μπορούμε να πούμε ότι μαζί με αυτόν τον ρουχισμό, που ετοιμάζονταν από πολύ νωρίς, πλέκονταν και οι ελπίδες και τα όνειρα τις κάθε κοπέλας για τον "καλό" της και για την νέα ζωή που θα έφτιαχνε, τη ζωή της παντρεμένης.
Κάθε σπίτι είχε τον μικρό ή μεγάλο αργαλειό του, στο κατώι, στη σοφίτα, στο παράσπιτο, ή και κάπου αλλού. Πλάι σ' αυτόν έστεκε η δρούγα και η ανέμη, που η μάνα ή η κυρά ετοίμαζε τα νήματα ή τα καρούλια για να μπουν στις σαΐτες για την ύφανση.
Η δουλειά του αργαλειού ήταν ολόκληρη διαδικασία.
Ξεκινούσε από τη ρόκα, τη βαφή των νημάτων, τα καρούλια και
Τρίτη 29 Ιουλίου 2014
Χάρις Αλεξίου "Τίποτα δεν πάει χαμένο"Σύνταγμα 28/7/2014
Η συναυλία διοργανώθηκε με τη συνεργασία του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο» και την «Αλληλεγγύη για όλους». Σημειώνεται πως οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών βρίσκονται τους τελευταίους 10 μήνες σε καθημερινές κινητοποιήσεις, διεκδικώντας την επαναπρόσληψή τους. H Χ.Αλεξίου δήλωσε πως:"Δεν υπάρχει ζωή χωρίς εργασία και πόσο θα καταρακώνεται η αξιοπρέπεια των ανθρώπων που μάθανε να κερδίζουν την ζωή τους με τον κόπο τους.Είναι γυναίκες, μάνες, σύζυγοι, γιαγιάδες - άφησαν σπίτια και οικογένειες και βγαίνουν επί τόσους μήνες στους δρόμους ακριβώς για να μπορούν να έχουν σπίτια και οικογένειες. Είναι το "ισχυρό φύλο" της σημερινής κοινωνίας - αυτό που δεν το βάζει κάτω, που δεν χαρίζει το δίκιο του.Αυτές οι γυναίκες είναι η φωνή της συνείδησής μας - το τελευταίο μας καταφύγιο. "Καθαρίζουν" αυτή τη στιγμή για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.
Ένα κράτος, που είναι ευρωπαϊκό, τηρεί πρώτα απ' όλα τις αποφάσεις των δικαστηρίων (είναι ζήτημα κοινής λογικής η επαναπρόσληψή τους, από τη στιγμή που τις δικαιώνουν και τα δικαστήρια)".
Χάρις Αλεξίου
25 Ιουλίου 2014
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014
Γιάννης Μανιάτης: «Σε 1,5 χρόνο, ο Ανάβαλος θα καλύπτει όλο το Αργολικό πεδίο»
Πιο συγκεκριμένα:
1. Έχει επανεκκινήσει η κατασκευή των αγωγών και των αντλιοστασίων του έργου που αφορά στην επέκταση προς Κουτσοπόδι, Αεροδρόμιο, Δήμο Μηδέας. Είχαμε πάρα πολλά προβλήματα στο ξεκίνημα αυτού του έργου. Εντοπίστηκαν αυτά από τις υπηρεσίες και επιλύθηκαν, το έργο πια είναι άρτιο και λειτουργικό, έχουμε ήδη διασφαλίσει τις απαιτούμενες πιστώσεις ύψους 8.200.000 ευρώ. Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου έργου είναι ο Οκτώβριος του 2014. Αυτό προφανώς δεν πρόκειται να επιτευχθεί. Το έργο θα επεκταθεί αρκετούς μήνες πίσω, όμως το έργο πια έχει επανεκκινήσει και θα προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς η υλοποίησή του.
2. Εξελίσσεται ομαλά η διαδικασία για να δημοπρατηθεί το νέο έργο για την άρδευση στην περιοχή των Φιχτίων. Ένα έργο συνολικού
"Αρχαιολογικό Μουσείο" Ερμιόνης
Δεν είναι μόνο ο Άρης Καλογερόπουλος που διαμαρτύρεται από τη μακρινή Γερμανία με το δικό του εύστοχο τρόπο, για το σεβασμό που δεν δείχνουμε στην κληρονομιά μας.
Έχουμε πολλές φορές εμείς αλλά και άλλοι συμπολίτες μας διαμαρτυρηθεί .
Μας καθησύχασε μέσα στο καλοκαίρι (2013), η διαβεβαίωση του κου
Καμιζή ότι έχει εγκριθεί κονδύλι από την αρχαιολογική υπηρεσία και θα τοποθετηθεί το γλυπτό σε ειδικό χώρο στην
Ερμιόνη, όμως τίποτα δεν έχει αλλάξει.
6/12/2013
Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Ερμιόνης
Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Ερμιόνης
Τίποτα δεν άλλαξε παρά τις διαβεβαιώσεις σας κύριε Καμιζή, περνάει ακόμα ένα καλοκαίρι που "αναδεικνύουμε" και "προστατεύουμε" την κληρονομιά μας..
28 Ιουλίου 2014
Περιμένοντας από τη νέα Δημοτική Αρχήτο το αυτονόητο, θα είναι καρφιτσωμένη η ανάρτηση - διαμαρτυρία σ αυτό το σημείο της ιστοσελίδας μας.
20 Σεπτεμβρίου 2014
Το Περού απαγορεύει τη Μοσάντο για 10 χρόνια
Γύρω στα 2009 είχε αποκαλυφθεί από τα WikiLeaks ότι το Περού είχε προεπιλεγεί ως «χώρα κλειδί» για το πρόγραμμα προβολής γενετικά τροποποιημένων οργανισμών του κλάδου της βιοτεχνολογίας. Αυτό θα είχε ως στόχο να λειτουργήσει ως η «ισχυρή απόδειξη για τους άλλους". Ευτυχώς, το σχέδιο απέτυχε.
enallaktikosΣε μια διαχωριστική χειρονομία ο απερχόμενος πρόεδρος Άλαν Γκαρσία πέρασε ένα διάταγμα που χαλάρωσε τους περιορισμούς του Περού σχετικά με την καλλιέργεια των γενετικά τροποποιημένων οργανισμών. Αλλά αυτό πυροδότησε μια δημόσια κατακραυγή που οδήγησε στην παραίτηση του Rafael Quevedo, υπουργού γεωργίας του Περού. Το αποτέλεσμα; Το κοινοβούλιο του Περού ενέκρινε μόλις ένα μορατόριουμ 10 ετών στην καλλιέργεια και την εισαγωγή των ΓΤΟ. Η δικαιολογία ήταν η προστασία της βιοποικιλότητας της χώρας. Πόσο συχνά βλέπουμε οικολογικές προτεραιότητες να
Κυριακή 27 Ιουλίου 2014
Μεταπολίτευση: από το 1964 έως την κατάρρευση του 2010
Του Νίκου Ξυδάκη
H Μεταπολίτευση νοηματοδοτήθηκε ως τέτοια, αρκετά μετά την 24η Ιουλίου 1974, όταν έπεσε η δικτατορία μαζί με την αλωθείσα Κύπρο. Ασφαλώς είναι μια μείζων διαιρετική τομή στο ιστορικό σώμα της νεότερης Ελλάδας, αλλά θα πρέπει να τη δούμε σε στενή συνάφεια με ό,τι προηγήθηκε του πραξικοπήματος της 21ης Απριλίου 1967. Πρέπει να τη συνδέσουμε με την περίοδο 1963-67, ιδίως με το καλοκαίρι του ΄65, με τις προσδοκίες και της ματαιώσεις που σφραγίζουν την, κατά Τσίρκα, χαμένη άνοιξη. Με πολλούς τρόπους, τον Ιούλιο του ’74, και με τίμημα μια εθνική απώλεια, αποκαθίσταται μια διαθλασμένη συνέχεια με τον Ιούλιο του ΄65. Ο,τι κατεστάλη, διαψεύσθηκε, ματαιώθηκε τότε, αναδύεται πάλι, μετά εννέα έτη· διαφορετικό βεβαίως αλλά εν πάση περιπτώσει δικαιωτικό. Η πολιτειακή αλλαγή, η νομιμοποίηση του ΚΚΕ, οι ελεύθερες εκλογές, ο εν γένει άνεμος ελευθερίας και πολιτικής ανεξιθρησκίας, είναι τα φανερά ιστορικά στοιχεία.
Υπογείως και υπορρήτως όμως, το διάλειμμα δεν ήταν απλώς μια
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)