Σάββατο 31 Αυγούστου 2013
Η παιδεία των γυναικών στην αρχαία Ελλάδα
Στοιχειώδη εκπαίδευση: Γραφή, ανάγνωση, λυρική και επιλεγμένη επική ποίηση, χορός. Περίπου μέχρι δώδεκα χρονών.
Μέση και ανωτέρα εκπαίδευση: Μέχρι περίπου τα είκοσι της χρόνια
εκπαιδεύεται συνήθως από την μητέρα της στην οικονομία και διαχείριση
του νοικοκυριού, υφαντική, χειροτεχνία, διακοσμητική. Επίσης υπήρχαν για
τις κόρες πλουσιοτέρων Αθηναίων ιδιωτικά οικοδιδασκαλεία στα οποία
σπούδαζαν μουσική, κιθαρωδία, όρχηση κ.λ.π.
Ανωτάτη εκπαίδευση: Πλήθος ανωτάτων σχολών δεχόταν ευχαρίστως γυναίκες!
Επειδή η ιστορία ασχολείται κυρίως με πολέμους οι οποίοι με εξαίρεση των Αμαζόνων και ολιγοστών εξαιρέσεων άλλων γυναικών είναι ανδροκρατική, δεν
Ανωτάτη εκπαίδευση: Πλήθος ανωτάτων σχολών δεχόταν ευχαρίστως γυναίκες!
Επειδή η ιστορία ασχολείται κυρίως με πολέμους οι οποίοι με εξαίρεση των Αμαζόνων και ολιγοστών εξαιρέσεων άλλων γυναικών είναι ανδροκρατική, δεν
Στο όνειρο μου
Στο όνειρο μου
Στον ύπνο βυθισμένος, / βγάζω ξεφωνητό
είμαι τριγυρισμένος / από τρελό χαχανητό.
Σε λιβάδι ανθισμένο / από ρόδα στολισμένο
τρυφερούδια δίχως έννοια / από ζάχαρη πλασμένα,
παιχνιδιάρες κοπελούδες
/ με τα χέρια σηκωμένα
κυνηγούσαν πεταλούδες
/ κυνηγούσαν και εμένα.
Μια τρέχει σαν τρελή / άλλη μια με γαργαλάει
μια φωνάζει, πηλαλεί
/ και μια τρίτη με φιλάει.
Φαίνονται αλαφιασμένες
/ σαν μπαλάκι αυτές με κάνουν
«χαλαρώστε λυσσασμένες» / το υπονοούμενο μου πιάνουν.
Στον ίσκιο του πλατάνου, / στα ξερόφυλλα του απάνου
στο ρυάκι της πηγής / με ξαπλώνουν καταγής.
Με γυρίζουν από τη
μια / με γυρίζουν από την άλλη
νιώθω ψάχνουν το κουμπί /
για του όπλου τη σκανδάλη.
Τι να κάνω πια δεν ξέρω, / με την τόση την λατρεία
είναι αλήθεια, υποφέρω / στη γλυκιά τούτη ομηρία.
Μέσ’ στο φλογερό μου πόθο / προσπαθώ να τις φιλήσω,
μα στον ύπνο όμως νοιώθω / πως γυρίζω πάλι πίσω.
Ξυπνητός και μουσκεμένος / το όνειρο μου ζω ακόμα
κι έχω μείνει μαγεμένος / με τη γλύκα μεσ’ στο στόμα.
Ο ξέμπαρκος
(Ξέμπαρκος, είναι το ψευδώνυμο ενός Ερμιονίτη)
ΓΙΟΡΤΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΘΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γιορτή
Εθελοντισμού στην Καραθώνα
Την
Κυριακή αποχαιρετάμε το καλοκαίρι με μια εκστρατεία εθελοντικού καθαρισμού
“Aυτενεργώ
στο Περιβάλλον”
Με
το μήνυμα αυτό, η Ομάδα Εθελοντών του Δήμου Ναυπλιέων και τα εκπαιδευτήρια
ΑΥΤΕΝΕΡΓΩ διοργανώνουν μια ανοιχτή γιορτή για τον Εθελοντισμό και την ανιδιοτελή
προσφορά, την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013, από τις 19.00 μ.μ. έως τις 23.00 μ.μ.,
στην Καραθώνα.
Εκεί
οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία
να συμμετέχουν στον εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας, να ακούσουν οικολογικό
παραμύθι , να παίξουν στην άμμο, να ακούσουν ζωντανή μουσική, να δοκιμάσουν
γεύσεις, να γεμίσουν με ρυθμό και
ενέργεια..
Οι
ιδέες του Εθελοντισμού και της Αλληλεγγύης αποδεικνύονται, πλέον, ως απαραίτητο
στοιχείο για µία κοινωνία ζωντανή, υγιή και εξελισσόμενη.
Τη
διοργάνωση της γιορτής έχουν αναλάβει τα εκπαιδευτήρια ΑΥΤΕΝΕΡΓΩ και η Ομάδα
Εθελοντών του Δήμου Ναυπλιέων με την υποστήριξη του
ΔΟΠΠΑΤ.
Η
Γιορτή Εθελοντισμού είναι ανοιχτή προς όλους!
Έλλη Βασιλάκη
Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013
ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΔΗΜΟΣ
ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
28/8/2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ
ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑΣ 2/9/2013 ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙ
ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΟΙΝΙΚΟΕΙΔΩΝ ΠΟΥ ΦΥΟΝΤΑΙ
ΣΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ (ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ
ΛΙΜΕΝΟΣ – ΜΑΝΔΡΑΚΙΑ -ΜΑΓΟΥΛΑ-ΔΑΡΔΙΖΑ
Κ.Λ.Π.) ΜΕ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ
ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΧΘΡΩΝ
ΤΟΥΣ (ΡΥΓΧΟΦΟΡΟΣ ΚΑΝΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΛΕΠΙΔΟΠΤΕΡΟ
«ARCHON»). ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ Ή ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ
ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ
ΓΙΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ
ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ
ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΟΥΣ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
ΨΕΚΑΣΜΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΚΑΣΜΕΝΑ ΦΥΤΑ
ΟΣΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΣΜΕΝΑ.
Ο
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΜΙΖΗΣ
Μια ελβετίδα εξηγεί γιατί μισεί τους Ελληνες
Σ’ ένα βιβλίο με τίτλο «Σκυλάνθρωποι» είναι καταγεγραμμένη η ενδιαφέρουσα αφήγηση μίας Ελβετίδας, η οποία εξηγεί γιατί οι Ευρωπαίοι και γενικότερα οι ξένοι, συμπεριφέρονται με ελεεινό τρόπο κατά των Ελλήνων.
«Τα ζώα δεν συγχωρούν ποτέ στον άνθρωπο τη βελτίωση της συμπεριφοράς τους, γιατί νιώθουν ότι αυτή η βελτίωση τ’ απομακρύνει από τη φύση τους. και όποτε δίνεται η ευκαιρία το μίσος εκρήγνυται».
Για να κατανοήσει ο αναγνώστης τη δήλωση, η Ελβετίδα κάνει τον εξής εκπληκτικό παραλληλισμό:
«Είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει μ’ εμάς τους Ευρωπαίους και τους Έλληνες! Αν υπάρχει μια φυλή στον κόσμο που κυριολεκτικά τη μισώ αφόρητα, αυτή η φυλή είναι οι Έλληνες»! Και τεκμηριώνει την άποψή της λέγοντας ότι στα γυμνασιακά της χρόνια ένιωθε “ψυχικά καταπιεσμένη” γιατί “Οι Σοφοί μας Δάσκαλοι δεν μας δίδαξαν τίποτα που να μην το είχαν ήδη Ανακαλύψει, Εξηγήσει, να μην να μην το είχαν Τεκμηριώσει, να μην το είχαν Τελειοποιήσει οι Αρχαίοι Έλληνες”! Κι αν κάποτε ανέφεραν κανένα άλλον συγγενή της Γνώσης και της Σοφίας, που δεν ήταν Έλληνας, στο τέλος
Το Ναύπλιο στον διαγωνισμό φωτογραφίας "Traveler" του National Geographic
Ο διαγωνισμός «Traveler» του National Geographic διοργανώθηκε για 25η
χρονιά δίνοντας την ευκαιρία σε ερασιτέχνες και επαγγελματίες
φωτογράφους από όλο τον κόσμο να μοιραστούν εικόνες από τα ταξίδια τους
και να κερδίσουν κάποιο από τα 10 βραβεία των πρώτων θέσεων. Η Ελλάδα,
όπως είναι φυσικό, έχει σημαντική παρουσία στο διαγωνισμό με
ηλιοβασιλέματα, θάλασσα, νησιώτικα σπίτια, εικόνες και φυσικά το Ναύπλιο
δήλωσε το “παρόν”!
Bourtzi
Photo and caption by eleni mavrandoni
The castle of Bourtzi is located in the middle of the harbor of Nafplio. The Venetians completed its fortification in 1473 to protect the city from pirates and invaders from the sea. The Greeks regained it from the Turks on June 18, 1822, from where they assisted in the siege of Nafplio. Until 1865 it
Photo and caption by eleni mavrandoni
The castle of Bourtzi is located in the middle of the harbor of Nafplio. The Venetians completed its fortification in 1473 to protect the city from pirates and invaders from the sea. The Greeks regained it from the Turks on June 18, 1822, from where they assisted in the siege of Nafplio. Until 1865 it
Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013
Αγρότες Αργολίδας: Ακόμα και αν χρειαστεί να χτίσουμε τους δρόμους για να σώσουμε το νερό και τις οικογένειες μας, θα το κάνουμε.
Δεκάδες αγρότες της Αργολίδας, παρέστησαν στη συνεδρίαση του
Περιφερειακού Συμβουλίου όπου θα συζητούσαν για το έργο του Αναβάλου και
ζητούσαν λύση "εδώ και τώρα". Ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Τάσος
Χειβιδόπουλος, απαντώντας μιλούσε "περί διαγραμμάτων". Έφτασε μάλιστα
κάποια στιγμή να ομολογήσει ότι "ευτυχώς που έρριξε μια βροχή αλλιώς θα
είχαμε μεγάλες καταστροφές».
Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, μέλος της συντονιστικής επιτροπής των κατοίκων, πήρε το λόγο και με κοφτές φράσεις, απευθυνόμενος στον αντιπεριφερειάρχη Τάσο Χειβιδόπουλο είπε: «Μας έχετε εξαθλιώσει. Μας εξαπατήσατε. Μας είπατε ψέματα. Είστε όλοι υπεύθυνοι. Όταν εντάχθηκε το έργο του Αναβάλου στο Μπαλτατζής πανηγυρίζατε και σήμερα, 4 μήνες πριν τελειώσει το πρόγραμμα, δε έχει γίνει ούτε το 10% του έργου. Πρέπει να βρείτε λύσεις εδώ και τώρα. Εμείς από την πλευρά μας, ακόμα και αν χρειαστεί να χτίσουμε τους δρόμους για να σώσουμε το νερό και τις οικογένειες μας, θα το κάνουμε. Να είστε βέβαιοι γι’ αυτό».
Ο αντιπεριφερειάρχης Τάσος Χειβιδόπουλος, ο οποίος πήρε το λόγο για δεύτερη φορά, αφού πρώτα αναφέρθηκε σε διάφορα προβλήματα που προέκυψαν στην πορεία (αρχαιολογία, ελλιπείς μελέτες, απαλοτριώσεις), δήλωσε προς το συμβούλιο και τους κατοίκους: «Και η Κυνουρία θέλει να πάρει νερό και καλά κάνει. Και νερό πέφτει επίσης και στη θάλασσα. Αν κάποιος επιδιώξει να ιδιωτικοποιήσει το νερό, τότε εγώ δεν θα είμαι αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας. Αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα».
Η σοκαριστική άποψη του Πλούταρχου για την κρεατοφαγία
Στη συλλογή του «Ηθικά» ο Πλούταρχος αναζητά την εφαρμογή της
αρετής στην πρακτική πλευρά της ζωής. Στους «Περί σαρκοφαγίας» λόγους
του μάλιστα προβληματίζεται έντονα. Προφανώς απαυδημένος από τα
ελληνορωμαϊκά συμπόσια αναρωτιέται πώς γίνεται – έχοντας στη διάθεσή μας
τέτοια νόστιμη ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και καρπούς – να θέλουμε
με το ζόρι να νοστιμίσουμε τη ματωμένη σάρκα ενός ζώου «σβήνοντας με
μύρια καρυκεύματα τη γεύση του αίματος» για να μπορέσουμε να τη φάμε.
Οι απόψεις του για την κρεατοφαγία είναι... ωμές και σοκαριστικές...
Τι ονομάζουμε λιχουδιά;
«...εγώ απορώ τι έπαθε και τι ένιωθε ο πρώτος άνθρωπος και ακούμπησε το στόμα του σε αίμα σκοτωμένου πλάσματος, πλησίασε τα χείλη του σε σάρκα πεθαμένου ζώου και, παραθέτοντας σε τραπέζι μπαγιατεμένα πτώματα, ονόμασε λιχουδιές και νοστιμιές τα μέρη που λίγο πριν βρυχούνταν, μιλούσαν, κινούνταν και έβλεπαν. Πώς τα μάτια του άντεξαν να δουν αίμα πλασμάτων που σφάζονταν, γδέρνονταν, διαμελίζονταν, πώς η όσφρησή του άντεξε την αποφορά, πώς η σκέψη του μιάσματος δεν απέτρεψε τη γλώσσα να αγγίζει ξένα έλκη και να απολαμβάνει τους χυμούς και τα υγρά θανάσιμων τραυμάτων».
Πού είναι τα κοφτερά δόντια σου;
«Το ότι δεν είναι στη φύση του ανθρώπου να τρώει κρέας φαίνεται κατ' αρχάς από την κατασκευή του σώματος. Πράγματι το ανθρώπινο σώμα δε μοιάζει με κανενός ζώου από όσα έχουν φτιαχτεί για να τρώνε κρέας: Δεν υπάρχουν προτεταμένα χείλη, μυτερά νύχια, κοφτερά δόντια, γερό στομάχι και θερμή πνοή ικανή να μετατρέψει και να επεξεργαστεί τα βαριά συστατικά του κρέατος. Έτσι η φύση με τα λεία δόντια, το μικρό στόμα, τη μαλακή γλώσσα και την αδυναμία της πνοής για πέψη αποκλείει τη σαρκοφαγία».
Σκότωσε ο ίδιος αυτό που θέλεις να φας...
«Αν υποστηρίζεις ότι είσαι φτιαγμένος για τέτοιου είδους τροφή, πρώτα σκότωσε ο ίδιος αυτό που θέλεις να φας, από μόνος σου, χωρίς να χρησιμοποιήσεις κοπίδι, ρόπαλο ή πελέκι. Αντίθετα, όπως οι λύκοι, οι αρκούδες και τα λιοντάρια σκοτώνουν μόνα τους τα ζώα που τρώνε, σκότωσε με δάγκωμα βόδι ή με το στόμα γουρούνι, ξέσκισε αρνί ή λαγό και πέσε πάνω του να το φας όσο είναι ακόμα ζωντανό, όπως κάνουν εκείνα».
Εξαπατημένη γεύση
«Αν περιμένεις να βρεθεί νεκρό αυτό που τρως (και η παρουσία ψυχής σε κάνει να ντρέπεσαι στο να φας τη σάρκα), τότε γιατί τρως το άψυχο πηγαίνοντας ενάντια στη φύση; Ωστόσο ούτε άψυχο και νεκρό το τρώνε όπως είναι, αλλά το βράζουν, το ψήνουν, το μεταβάλλουν με φωτιά και χημικές ουσίες αλλοιώνοντας, μετατρέποντας και σβήνοντας με μύρια καρυκεύματα τη γεύση του αίματος, ώστε το γευστικό όργανο (σ.σ. η γλώσσα, ο ουρανίσκος) να εξαπατηθεί και να δεχτεί ό,τι του είναι ξένο».
Με μέλι και μυρωδικά
«Εμείς όμως είμαστε τόσο λεπτεπίλεπτοι (μολονότι μολύνουμε τα χέρια μας με αίμα), ώστε αποκαλούμε το κρέας προσφάγι κι έπειτα χρειαζόμαστε άλλα συμπληρώματα για το ίδιο το κρέας, ανακατεύοντας λάδι, κρασί, μέλι, ψαρόζουμο, ξίδι μαζί με μυρωδικά από τη Συρία και την Αραβία, σαν να ενταφιάζουμε πράγματι νεκρό».
Πηγή:Golden Magazine
Οι απόψεις του για την κρεατοφαγία είναι... ωμές και σοκαριστικές...
Τι ονομάζουμε λιχουδιά;
«...εγώ απορώ τι έπαθε και τι ένιωθε ο πρώτος άνθρωπος και ακούμπησε το στόμα του σε αίμα σκοτωμένου πλάσματος, πλησίασε τα χείλη του σε σάρκα πεθαμένου ζώου και, παραθέτοντας σε τραπέζι μπαγιατεμένα πτώματα, ονόμασε λιχουδιές και νοστιμιές τα μέρη που λίγο πριν βρυχούνταν, μιλούσαν, κινούνταν και έβλεπαν. Πώς τα μάτια του άντεξαν να δουν αίμα πλασμάτων που σφάζονταν, γδέρνονταν, διαμελίζονταν, πώς η όσφρησή του άντεξε την αποφορά, πώς η σκέψη του μιάσματος δεν απέτρεψε τη γλώσσα να αγγίζει ξένα έλκη και να απολαμβάνει τους χυμούς και τα υγρά θανάσιμων τραυμάτων».
Πού είναι τα κοφτερά δόντια σου;
«Το ότι δεν είναι στη φύση του ανθρώπου να τρώει κρέας φαίνεται κατ' αρχάς από την κατασκευή του σώματος. Πράγματι το ανθρώπινο σώμα δε μοιάζει με κανενός ζώου από όσα έχουν φτιαχτεί για να τρώνε κρέας: Δεν υπάρχουν προτεταμένα χείλη, μυτερά νύχια, κοφτερά δόντια, γερό στομάχι και θερμή πνοή ικανή να μετατρέψει και να επεξεργαστεί τα βαριά συστατικά του κρέατος. Έτσι η φύση με τα λεία δόντια, το μικρό στόμα, τη μαλακή γλώσσα και την αδυναμία της πνοής για πέψη αποκλείει τη σαρκοφαγία».
Σκότωσε ο ίδιος αυτό που θέλεις να φας...
«Αν υποστηρίζεις ότι είσαι φτιαγμένος για τέτοιου είδους τροφή, πρώτα σκότωσε ο ίδιος αυτό που θέλεις να φας, από μόνος σου, χωρίς να χρησιμοποιήσεις κοπίδι, ρόπαλο ή πελέκι. Αντίθετα, όπως οι λύκοι, οι αρκούδες και τα λιοντάρια σκοτώνουν μόνα τους τα ζώα που τρώνε, σκότωσε με δάγκωμα βόδι ή με το στόμα γουρούνι, ξέσκισε αρνί ή λαγό και πέσε πάνω του να το φας όσο είναι ακόμα ζωντανό, όπως κάνουν εκείνα».
Εξαπατημένη γεύση
«Αν περιμένεις να βρεθεί νεκρό αυτό που τρως (και η παρουσία ψυχής σε κάνει να ντρέπεσαι στο να φας τη σάρκα), τότε γιατί τρως το άψυχο πηγαίνοντας ενάντια στη φύση; Ωστόσο ούτε άψυχο και νεκρό το τρώνε όπως είναι, αλλά το βράζουν, το ψήνουν, το μεταβάλλουν με φωτιά και χημικές ουσίες αλλοιώνοντας, μετατρέποντας και σβήνοντας με μύρια καρυκεύματα τη γεύση του αίματος, ώστε το γευστικό όργανο (σ.σ. η γλώσσα, ο ουρανίσκος) να εξαπατηθεί και να δεχτεί ό,τι του είναι ξένο».
Με μέλι και μυρωδικά
«Εμείς όμως είμαστε τόσο λεπτεπίλεπτοι (μολονότι μολύνουμε τα χέρια μας με αίμα), ώστε αποκαλούμε το κρέας προσφάγι κι έπειτα χρειαζόμαστε άλλα συμπληρώματα για το ίδιο το κρέας, ανακατεύοντας λάδι, κρασί, μέλι, ψαρόζουμο, ξίδι μαζί με μυρωδικά από τη Συρία και την Αραβία, σαν να ενταφιάζουμε πράγματι νεκρό».
Πηγή:Golden Magazine
Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013
Ο Καραγκιόζης του Κώστα στο Τροκαντερό
Στο ασβεστωμένο από τους
εθελοντές κτίριο Τροκαντερό, ο Κώστας
Γκάτσος φιλοτέχνησε πανέμορφα τη φιγούρα του Καραγκιόζη.
Για να θυμόμαστε ότι εκεί κάποτε , ο μεγάλος καραγκιοζοπαίχτης Αβραάμ με τον Καραγκιόζη και την παρέα του, διασκέδαζε μικρούς και μεγάλους.
Μπράβο Κώστα , συγνώμη
αν δεν ήθελες έτσι σεμνός που είσαι να αναφέρουμε το όνομα σου, ρωτήσαμε όμως τη
γειτονιά αφού δεν σε βρήκαμε και μας είπε γράψτε το..
Φωτ: Ρίνα Λουμουσιώτη
Στην Ερμιόνη το θαύμα συνεχίζεται
Δεν λέμε κάθε θαύμα τρεις ημέρες το μεγάλο τέσσερις .
Αυτό το θαύμα στην Ερμιόνη, κρατάει πάνω από ενάμιση μήνα και
συνεχίζει..
Όλοι έχουν αγκαλιάσει αυτήν την αυθόρμητη έκρηξη εθελοντισμού
και προσφοράς στην πόλη μας και συμμετέχουν ο καθένας με τον τρόπο του.
Σήμερα το συνεργείο καθαρισμού και ανάδειξης παλαιών κτιρίων είναι στο Φουγάρο, όπου οι γείτονες
βοηθούν με τσουγκράνες και πριόνια και στις απάνω γειτονιές.
Ζυγώνει
η γιορτή της Αγίας Ερμιόνης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)