Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

Λόγος και τέχνη με ψηφιακή ευαισθησία

 Οταν η μικρή οθόνη συναντά την τέχνη, οι σύγχρονες τεχνολογίες τον λόγο, την έκφραση, υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθούν προγράμματα όχι μόνο ξεχωριστά αλλά και προσβάσιμα απ' όλους.
 Πάνω σε αυτό φαίνεται να στηρίχθηκε και η δημιουργία μιας νέας σειράς 13 εκπομπών με τίτλο «Λογο-τεχνία» που έχει εξασφαλίσει η ΕΡΤ για την ψηφιακή της τηλεόραση, το Πρίσμα+ και όχι μόνο. Η ιδέα και το σενάριο ανήκουν στην Ηρώ Σγουράκη, η οποία υπογράφει και τη σκηνοθεσία, ενώ η παραγωγή είναι του Γιώργου Σγουράκη, των δημιουργών δηλαδή του «Μονογράμματος» της ΕΡΤ. Αυτή τη φορά η ιδιαιτερότητα της παραγωγής τους βασίζεται στον σκοπό που υπηρετεί, δηλαδή επιχειρεί να ενημερώσει (με νοηματική ερμηνεία και υποτιτλισμό για άτομα με προβλήματα ακοής) και να είναι προσβάσιμη για άτομα με ειδικές ανάγκες τα οποία θα έχουν μία από τις ελάχιστες, αν όχι τη μοναδική, ευκαιρία μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας να προσεγγίσουν και τηλεοπτικά την ελληνική ποίηση και τον λόγο. Στη σειρά εκπομπών έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη γλώσσα, και την επιστημονική ευθύνη είχε ο καθηγητής Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Χριστόφορος Χαραλαμπάκης, ο οποίος διατυπώνει και τις απόψεις του για τις συνιστώσες που κάνουν κάθε ποιητή ή συγγραφέα να ξεχωρίζει, με τη λάμψη και τη γοητεία του λόγου, σε επίπεδο μορφής και περιεχομένου. Στα 13 επεισόδια παρουσιάζεται και αναλύεται το έργο των: Παντελή Πρεβελάκη (Ρέθυμνο, 1909-1986), Βιτσέντζου Κορνάρου (Σητεία Κρήτης, 1553-1613), Νίκου Εγγονόπουλου (Αθήνα, 1907-1985), Νίκου Καρούζου (Ναύπλιο, 1926-1990), Δημήτρη Χριστοδούλου (Αθήνα, 1924-1991), Στράτη Μυριβήλη (Λέσβος, 1892-1969), Ιάκωβου Καμπανέλλη (Νάξος, 1922), Νίκου Καζαντζάκη (Ηράκλειο Κρήτης, 1883-1957), Γιάννη Ρίτσου (Μονεμβασιά, 1909-1990), Γιώργου Σεφέρη (Σμύρνη 1900-1971), Το «Αξιον Εστί» του Οδυσσέα Ελύτη (Ηράκλειο Κρήτης, 1911-1996), Νίκου Καββαδία (Μαντζουρία, 1910-1975) και Στρατή Τσίρκα (Κάιρο, 1911-1980).
enet

Στρατηγός Μακρυγιάννης «..ένα βάνομεν εις το ταμείον, δέκα κλέβομεν…

 “Αν μας έλεγε κανένας αυτείνη την λευτεριά όπου γευόμαστε, θα παρακαλούσαμε τον Θεόν να μας αφήση εις τους Τούρκους άλλα τόσα χρόνια, όσο να γνωρίσουν οι άνθρωποι τι θα ειπή πατρίδα, τι θα ειπή θρησκεία, τι θα ειπή φιλοτιμία, αρετή, τιμιότη.
 Τις πρόσοδες της πατρίδας τις κλέβομεν, από υποστατικά δεν της αφήσαμεν τίποτας, σε “πηρεσίαν να μπούμεν”, ένα βάνομεν εις το ταμείον, δέκα κλέβομεν…
Αγοράζομεν πρόσοδες, τις τρώμε όλες. Χρωστούν είς το Ταμείον δεκαοχτώ ΄κατομμύρια ο ένας και ο άλλος. Οι αγωνισταί, οι περισσότεροι και οι χήρες κι αρφανά δυστυχούν. Πολυτέλεια και φαντασία – γεμίσαμαν πλήθος πιανοφόρια και κιθάρες.
 Οι δανεισταί μας ζητούν τα χρήματα τους, λεπτό δεν τους δίνομεν από αυτά – κάνουν επέμβασιν εις τα πράγματά μας. Και ποτές δεν βρίσκομεν ίσιον δρόμον.
 Πως θα σωθούμε εμείς μ’ αυτά και να σκηματιστούμεν εις την κοινωνίαν του κόσμου ως άνθρωποι; Ο Θεός ας κάμη το έλεός του να μας γλητώση από τον μεγάλον γκρεμνόν όπου τρέχομεν να τζακιστούμεν.”

Ι. ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

Του πήγαινε που ήταν στην αντιπολίτευση..


Μάρτιος 2009 αγωνιζόμενοι Ελληνες, πέρυσι περίπου σαν τώρα, διαδήλωναν για το Ασφαλιστικό της προηγούμενης κυβέρνησης των επίσης χρεωκοπημένων Ελλήνων..

Oι περικοπές ξαπλώνουν τους Ιταλούς δημάρχους..

  Σε μια άκρως ασυνήθιστη διαμαρτυρία αποφάσισαν να προχωρήσουν εκατό δήμαρχοι της κεντρικής Ιταλίας οι οποίοι ξάπλωσαν όλοι μαζί στο έδαφος μπροστά στο δημαρχιακό μέγαρο, προκειμένου να προωθήσουν το μήνυμα «οι περικοπές ξαπλώνουν τους δημάρχους»...

  Οι δήμαρχοι έστρωσαν πορτοκαλί πλαστικά ταπέτα μπροστά στο δημαρχιακό μέγαρο του Παλάτσο Βέκιο και μόλις ήχησε η σειρήνα ξάπλωσαν και έμειναν ακίνητοι για τρία λεπτά.
Στην διαμαρτυρία συμμετείχαν κυρίως κεντροαριστεροί δήμαρχοι από τις περιοχές Μάρκε, Τοσκάνης, Ούμπρια και Λατίου της κεντρικής Ιταλίας, οι οποίοι κατήγγειλαν τη μείωση των κρατικών δαπανών για την τοπική αυτοδιοίκηση και τους αυστηρούς όρους που επιβάλλουν τη μείωση του ελλείμματος σε κάθε δήμο.
Στόχος των δημάρχων ήταν να στείλουν ένα σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση Μπερλουσκόνι για την οικονομική κατάσταση της αυτοδιοίκησης, στην οποία για τη διετία 2011-2012 θα περικόψουν 25 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πρέπει τελικά ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ να πληρώνει τους εκλεγμένους στους μικρούς επαρχιακούς Δήμους;

Απο τον Βασίλη Γκάτσο

Πρέπει τελικά ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ να πληρώνει τους εκλεγμένους στους μικρούς επαρχιακούς Δήμους;
Αρχές του αιώνα το Κρανίδι και η Ερμιόνη με πολύ περισσότερο κόσμο έβγαζαν Δημάρχους οι οποίοι αφιέρωναν αρκετό χρόνο για τις κοινές υποθέσεις, οι οποίες δεν ήσαν και λίγες (ζωοκλοπές, κλοπές αγροτικής παραγωγής, δρόμοι, υπόνομοι, λιμενικά έργα, δημόσια πηγάδια, εθελοντική εργασία, τελωνεία, φόροι, δεκάτη, παράνομη αλιεία κ.λ.π.). Οι Δήμαρχοι ήσαν χωρίς μισθό και μάλιστα υπερήφανοι για το έργο τους. Το ίδιο και οι Κοινοτάρχες αργότερα. Και ας μη νομίζουμε ότι τα εκλογικά ....ήθη και έθιμα ήταν πιο πολιτισμένα από σήμερα. Οι μαγκουριές, οι επιθέσεις, οι βουλευτικές επεμβάσεις αδιάκοπες. Αλλά και τα ρουσφέτια που ενέπλεκαν Δημάρχους και κομματάρχες στην ημερησία διάταξη.

Πέραν από αυτό υπάρχει και η παράδοση και το ιστορικό παράδειγμα Ρέπουλη: Πρόσφερε στην Πατρίδα ανεκτίμητες υπηρεσίες. Ήταν ο «αντ’ αυτού», όπως λέγανε οι παλιοί. Ο Βενιζέλος βρισκότανε συνέχεια έξω για τις υποθέσεις της χώρας μας και ουσιαστικός κυβερνήτης έμενε πίσω ο Ρέπουλης. Με δική του επιλογή «πέθανε στην ψάθα» και αυτό δεν το λέμε τώρα που βγήκε σχετικό βιβλίο του ή γίνανε κάποιες σχετικές αναρτήσεις. Όλη η παλιά Ερμιονίδα, όταν έλεγε Ρέπουλης, αμέσως πρόσθετε με καμάρι: «που πέθανε στην ψάθα». Ακόμη και οι αντίπαλοί του.

Γιατί στον Καλλικράτη πρέπει ο Δήμαρχος να αφήνει τη δουλειά του και να παίρνει μισθό Δημάρχου,

Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

Μια γεύση απο "Δάφνες και πικροδάφνες" για να μην το χάσετε..

                         

Κυρία Λόλα Βογανάτση,

Απο τον Βασίλη Γκάτσο

Δεν νομίζω ότι ασχολήθηκα ποτέ με οποιοδήποτε γραφτό σας, ή ενέργεια σας. Το αντίθετο συνέβη. Εσείς απαντούσατε σχολιάζοντας κείμενά μου που καμιά σχέση δεν είχαν με εσάς και νομίζω σας είχα δώσει και άκρως πολιτισμένες και επιστημονικές διευκρινήσεις. Φροντίζατε δε να προβάλετε στις απαντήσεις σας και φωτογραφία σας στο Σύνταγμα ατενίζοντας μάλιστα τη Βουλή και το εξέλαβα ότι έχετε στόχο της είσοδο σε αυτήν, οπότε και οι απαντήσεις σας θεωρήθηκαν από εμένα ως ένας τρόπος δημοσιοποίησης της υπάρξεώς σας. Τα δε μπλογκ που κατηγορείτε, ευγενικότατα, χωρίς μιλιά που λέμε, φιλοξένησαν τα γραφτά σας.

Το τελευταίο κείμενό μου αφορά συγκεκριμένο μπλογκ και τον ιδιοκτήτη του και εσείς χωρίς να αναφέρεσθε πουθενά στο κείμενό μου, γράψατε τα όσα γράψατε. Όχι βέβαια ότι δεν έχετε αυτό το δικαίωμα, ακόμη και να λέτε ότι ορισμένοι συμπατριώτες μας πρέπει να κυκλοφορούν με κουκούλα, ως δοσίλογοι άραγε, ως αναρχικοί;

Μεταλλαγμένα. Τρώς ότι τρώει



Τα μεταλλαγμένα είναι ζωντανοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν δημιουργηθεί στο εργαστήριο και δεν θα μπορούσαν ποτέ να υπάρξουν με φυσικό τρόπο. Διασταυρώνονται με φυσικούς οργανισμούς, αναπαράγονται, μεταναστεύουν και μεταφέρονται, με απρόβλεπτες και μη αναστρέψιμες συνέπειες για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Παράγονται από ελάχιστες εταιρίες που τα πατεντάρουν μονοπωλώντας το συνολικό έλεγχο της γεωργίας και της διατροφής.
Οι επιπτώσεις:
Η Greenpeace αντιτίθεται στην απελευθέρωση των μεταλλαγμένων οργανισμών στο περιβάλλον, διότι οι περιβαλλοντικοί κίνδυνοι είναι ανυπολόγιστοι και μη αναστρέψιμοι, ενώ η απειλή για τη βιοποικιλότητα, την οικολογική ισορροπία και τη διατροφική ασφάλεια είναι άμεση.
Κίνδυνοι για την υγεία:
Εμφάνιση νέων αλλεργιών
Αύξηση ανθεκτικότητας σε αντιβιοτικά
Τοξική δράση
Κίνδυνοι για το περιβάλλον:
Αλλοίωση βοιοποικιλότητας
Αύξηση χρήσης φυτοφαρμάκων
Αύξηση αντοχής ζιζανίων και εντόμων σε ζιζανιοκτόνα και εντομοκτόνα αντίστοιχα
Μεταφορά γονιδίων και γενετική επιμόλυνση σε συμβατικές και βιολογικές καλλιέργειες.

Γιατί και εσύ τρως ότι τρώει! Τρέφονται με μεταλλαγμένες ζωοτροφές τα ζώα από τα οποία παράγονται τα βασικά προϊόντα διατροφής που καταναλώνουμε; Πως ανταποκρίνονται οι εταιρίες παραγωγής των προϊόντων αυτών, στο αίτημα της Greenpeace για αποκλεισμό των μεταλλαγμένων από τις ζωοτροφές;

greenpeace

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΚΑΤΣΟ

Της Λόλας Βογανάτση
Αηδίασα και συνεχίζω να αηδιάζω όταν «άνθρωποι» καίνε ανθρώπους και κάποιοι άλλοι εκείνο ακριβώς το διάστημα ασχολούνται με λεπτομέρειες σχετικά με την διατροφή γιδιών αλλά και επιθέσεις σε συντοπίτες μας, χωρίς να θέλω να γίνω συνήγορός τους, που με κάθε τρόπο προσπαθούν να αντισταθούν στη λαίλαπα που έρχεται … Συγνώμη αλλά δεν έγραψα σωστά στη θέση τους τα γράμματα σ και τ στην λέξη κάτσα. Εξάλλου όπως λέτε και σεις ήταν αναμενόμενο αφού δεν έτυχε να βοσκίσω γίδια.
Συμφωνώ μαζί σας, ότι για να υποβαθμιστεί η νοημοσύνη κάποιου πρέπει πρώτα να υπάρχει. Το ίδιο θα μπορούσα να υποστηρίξω και εγώ για σας. Δεν συνηθίζω όμως να υβρίζω, αντιμετωπίζω τους ανθρώπους πολιτισμένα, φροντίζω να έχω πάντοτε επιχειρήματα ώστε να υποστηρίξω τα γραφόμενά μου και βέβαια αυτό δεν θα το έκανα ποτέ για σας που υπήρξατε δάσκαλός μου (εξωσχολικά) στο Γυμνάσιο και πολύ καλός μάλιστα, στη Γεωμετρία και στη Χημεία κατά τους μήνες των διακοπών σας.
Αναλάβατε να υπερασπιστείτε τα blogs. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο. Και να ήθελαν να μας δώσουν κάποια εξήγηση οι bloggers, που να τολμήσουν τώρα να το κάνουν! Μάλλον κάνατε λάθος και γράψατε αφεντία σας σίγουρα εννοούσατε αφεντιά σας. Αν είναι έτσι αυτό με τιμά ιδιαίτερα μιας και στην Κρήτη ίσως γνωρίζετε ότι η φράση «στην αφεντιά σου» χρησιμοποιείται αντί της φράσης «στην υγειά σου» όταν πίνουν και δείχνει ότι θεωρείς τον άλλο κύριο του εαυτού του, κάτι που δεν ισχύει για όλους. Ουδέποτε ξέχασα ότι ζω σε δημοκρατική χώρα. Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό άλλωστε, να το ξεχάσω δηλαδή! Δεν θα υπήρχαν καταρχήν τα blogs για να γράφονται όλα όσα γράφονται. Αυτό και μόνο με κάνει και το θυμάμαι.

ΠΡΟΣ: ΜΠΛΟΓΚ «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ»

Απο τον Βασίλη Γκάτσο

Σου ξαναζητάω να κατεβάσεις βιβλία και άρθρα μου από το μπλογκ σου. Είσαι ιδιοκτήτης και δεν θέλω να έχεις κράχτη βιβλία μου και άρθρα μου. Δεν σε απειλώ, ούτε με δικαστήρια, ούτε με τίποτα, όπως πονηρά και στρεβλά αφήνεις να εννοηθεί. Σου ξαναζητάω.

Κρίσεις, διαπιστώσεις, αφορισμούς, συγκεντρώσεις με τη ντουντούκα, παρουσία σου στο κίνημα(;), φωτογραφήσεις κάθε φωτιάς και διοξίνης και κάθε φάτσας και μούρης ενεργοποιημένου πολίτη με πολλαπλότητα δε τη δική σου, κάθε υγρότοπου και κεδροδάσους που κινδυνεύει, προτάσεις να σταματήσει η ελεύθερη βοσκή, αγιοποίηση της Παϊδούση ως εκφράστριας της δικτατορίας του Χόντζα στην Αλβανία (σε αυτό θα επανέλθουμε), κρίσεις σου για το κτίσιμο των πρυτάνεων με τούβλα και λάσπη στα γραφεία τους, για τους βανδαλισμούς στην Αθήνα, για τη Κατοχή και τον Εμφύλιο, κάνε και γράψε όσα θέλεις, σε δημοκρατική χώρα ζεις, τα λάθη δεν οδηγούν στα γκούλαγκ. Άλλωστε έχεις αξιολογηθεί ως ο πλέον ικανός και κατάλληλος μελλοντικός κομισάριος ιστορικού αρχείου Κρανιδίου και Ερμιονίδος από υποψήφιο για την νέα δημαρχεία Ερμιονίδας. Ως τέτοιος, πιστεύω να μας βάλεις στις βιβλιοθήκες τα βιβλία που πρέπει να διαβάζουμε. Για την δική σου προτείνω το «Μάζα και Εξουσία», του Κανέτι. Ίσως εκεί κατανοήσεις τι εστί εξουσιαστής.

Το δεν σε είδα (δηλαδή πιστεύεις ότι υπάρχει άγνωστό σου άτομο που θα ερχόταν να σε δει ή να λάβει μέρος στις εκδηλώσεις σου από την Αθήνα; Για να του δώσεις αποδεικτικό συμμετοχής στο κίνημά σου;), που είσαι, με ποιους ήσουνα, πότε κατεβαίνεις στο χωριό σου, και ορισμένα άλλα σου ερωτήματα, μου έφεραν στο νου τη χούντα και τις ερωτήσεις που κάνανε στα αστυνομικά τμήματα και στο Α2 του στρατού (και σε μένα). Να είσαι καλά, μας έδωσες ένα μικρό δείγμα του τι θα επακολουθήσει όταν πετύχει η οικολογική (;) τάχατες επανάστασή σου. Φυσικά είσαι ακόμη στην φαντασίωση και στο κάλεσμα, αλλά να ξέρεις δεν τσιμπάνε τα ψάρια στην Ερμιονίδα. Κάνε έναν συνδυασμό με τους ομοίους σου συνοδοιπόρους για τις Δημοτικές και θα το διαπιστώσεις άμεσα.

Θεωρείς κατακριτέο να σου ζητάει κάποιος να ελευθερώσεις την καλλιεργήσιμη γη, αλλά απολύτως

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

Πως θα περάσει η βραδιά

Απεργούν τα  ΜΜΕ σήμερα.  Πως θα περάσει η βραδιά..
Πως θα τα καταφέρουμε, τώρα που την συνηθίσαμε  αυτή τη δόση  της προπαγάνδας των οκτώ...

Είδαμε "Δάφνες και πικροδάφνες" στο Κρανίδι

 Πήγαμε χθες και απολαύσαμε την παράσταση "ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ", στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γενικού Λυκείου Κρανιδίου.  Έργο των Δ. Κεχαΐδη - Ε. Χαβιαρά που πρωτοπαίχτηκε το 1979 με διαχρονικό θέμα και όσο ποτέ επίκαιρο. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μας , μας παρέσυραν στην πλοκή του έργου και ξεχάσαμε ότι βλέπαμε φίλους και γνωστούς να παίζουν ..Γελάσαμε!
Ήταν μια παράσταση από ερασιτέχνες ηθοποιούς που δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από καλούς επαγγελματίες.
Αυτό φάνηκε και στο χειροκρότημα…
Σπουδαία και παρήγορη στο τίποτα της εποχής μας αυτή η προσπάθεια.
Στον «Θεατρικό Όμιλο Ερμιονίδας» παράγουν πολιτισμό.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθέτης: Μανώλης Ιωνάς
Βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιρρόη Γενεράλη
Πρωταγωνιστούν : Βασαγιάννης Κώστας, Γεωργιλής Σπύρος, Κούτρας Λουκάς, Λυμπερόπουλος Κώστας, Σίδερης Δημήτρης.

Ευτυχώς οι παραστάσεις θα συνεχιστούν και το επόμενο Σαββατοκύριακο για όσους δεν το έχουν ακόμα δεί.

Μην το χάσετε!!

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΑ ΛΟΛΑ ΒΟΓΑΝΑΤΣΗ

Του Βασίλη Γκάτσου

 Η αηδία που σας έπιασε είναι τιμή μου, πιστεύω δε και τιμή και των τριών μπλογκ που αναφέρεστε.
Την κάτσα και όχι την .... κάστα που γράφετε και την στοροβάδα, τα ξέρουμε όσοι από παιδιά βοσκήσαμε γίδια.
 Για να υποβαθμιστεί η νοημοσύνη κάποιου πρέπει πρώτα να υπάρχει. Και δεν υπάρχει όταν δεν γίνεται κατανοητό ένα απλό κείμενο και τι ακριβώς εννοεί αυτός που το έγγραψε.
 Και σιγά μην απολογηθούν τα τρία μπλογκ στην αφεντία σας. Ξεχνάτε συνέχεια ότι ζείτε σε δημοκρατική χώρα και όχι μονομπλόκ.
 Τελικώς, με τα τόσα σοκ που παθαίνετε στην ιδιαιτέρα σας πατρίδα Ερμιόνη, με κατοίκους τόσο άξεστους και λοιμικούς, εγκληματίες ....κουκουλοφόρους, πώς την επιλέξατε για να κατοικήσετε και μάλιστα να επενδύσετε; Χάρη μας κάνατε; Ή καταλάβατε ότι η Ερμιόνη και η Ερμιονίδα είναι ένας μικρός παράδεισος, ιδιαίτερα για δημοσίους υπαλλήλους;
 Νομίζω ότι μια και μόνη έγνοια διατυπώνατε συνεχώς στα μπλογκ προσπαθώντας να επηρεάσετε τους συμπατριώτες μας: Αστική διαφορά με κάτοικο Ερμιόνης και το Δήμο (όχι τον Δήμαρχο) για λίγα μέτρα οικοπέδου που αγοράσατε. Πήγατε στα δικαστήρια και μετά μπορείτε να πάτε εφετείο κ.λ.π. Δεν μας ενδιαφέρει η αστική υπόθεσή σας όπως και εσάς δεν σας ενδιαφέρουν πλήθος ανάλογες στην Ερμιόνη, είτε σε αυτές εμπλέκεται ο Δήμος είτε όχι. Αν γι’ αυτό είμαστε οι Ερμιονίτες λοιμικοί και κουκουλοφόροι, μας διασκεδάζει αυτό αφάνταστα. Μας αρκεί να είστε καλά εσείς.
Το δε κείμενό σας ας μένει μνημείο λόγου.
 Όσο για τα παραδοσιακά Μαντράκια για τα οποία κόπτεστε, να πάτε να φωτογραφήσετε το σπίτι που μένω (φιλοδοξώ να είμαι ο πρώτος κάτοικος Ερμιόνης που θα ζητήσει από την πολεοδομία να κηρυχθεί διατηρητέο εις μνήμην των προγόνων μου και των κόπων τους τουλάχιστον από το 1821 και για να ευχαριστιέται ο διερχόμενος Ερμιονίτης βλέποντάς το), μετά να δώσετε φωτογραφία του παραδοσιακού σας σπιτιού με το μαγαζί – σύμβολο του πατέρα σας και τον ιστορικό ευκάλυπτο και να φωτογραφίσετε αυτό που το διαδέχθηκε. Τουλάχιστον μη πουλάτε παράδοση.

Β. Γκάτσος

Ατέλειωτα μένουν

Ὅλα τὰ ποιήματά μου γιὰ τὴν ἄνοιξη
ἀτέλειωτα μένουν.
Φταίει ποὺ πάντα βιάζεται ἡ ἄνοιξη,
φταίει ποὺ πάντα ἀργεῖ ἡ διάθεσή μου.
Γι᾿ αὐτὸ ἀναγκάζομαι
κάθε σχεδὸν ποίημά μου γιὰ τὴν ἄνοιξη
μὲ μιὰ ἐποχὴ φθινοπώρου
ν᾿ ἀποτελειώνω.

ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ
(Κική Δημουλά)

Στη φωτογραφία έργο της κας Ανθούλας Δουρούκου

Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

Σήμερα πάμε θέατρο..

Καλό καλοκαίρι..

 Το πρώτο μας μπάνιο στο Μπίστι σήμερα. Καλό καλοκαίρι..

 Αν και είχε πολύ αέρα, πολύ σκόνη, από τον δρόμο που έχει ανοιχτεί να περάσουν οι σωλήνες της πυρασφάλειας η θάλασσα όπως πάντα εκπληκτική παρ όλο το κύμα. .
 Τα πεύκα είναι ακόμα να τα λυπάσαι..
 Ελπίζουμε με τον ψεκασμό που ήδη έγινε να δούμε κάποια διαφορά.
 Περνάνε και καλώδια ρεύματος, είδαμε τις σωληνώσεις. Έχουμε ραντεβού αύριο με τον κο Πάλλη, για να μας ενημερώσει σχετικά.
Θα τα πούμε..