Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η διάλυση της Χρυσής Αυγής σημαίνει και τον θρίαμβο της


Γράφει ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου
Οποιοσδήποτε έχει υπάρξει στέλεχος κάποιας επιχείρησης, γνωρίζει μια πάγια τακτική που εφαρμόζεται από απατεώνες που παριστάνουν τους επιχειρηματίες και αφεντικά.
Οι επιτήδειοι, συνήθως επειδή έχουν κακό όνομα στην πιάτσα και δεν μπορούν να προσελκύσουν οι ίδιοι εργαζόμενους και ενδιαφέρον για κάποια από τις κομπίνες τους, βρίσκουν κάποιον ή κάποιους για να τους στήσουν το μαγαζί, λειτουργώντας ταυτόχρονα ως βιτρίνα.
Μόλις η επιχείρηση στεριώσει και καρποφορήσει, οι πρωτεργάτες που την έφεραν στην επιτυχία απολύονται, μιας και υπάρχοντος, δοκιμασμένου και λειτουργικού του νεοσύστατου επιχειρηματικού μοντέλου, μπορούν να προσληφθούν ηλίθιοι στην θέση των έμπειρων μισθοφόρων.
Ως ηλίθιοι ορίζονται εκείνοι που δεν γνωρίζουν το διακύβευμα της εταιρίας που αναλαμβάνουν ως νεοπροσληφθέντες, και δέχονται να εργασθούν ως χαμηλόμισθοι ή ακόμα και εθελοντικά, μιας και αγνοούν την αλήθεια τόσο του ήθους, όσο και των οικονομικών της υπόθεσης που αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας.
Για να μην υπάρχει καμία περίπτωση να διαταραχθεί η αυθεντία της εγκληματικής ιεραρχίας από κάποιον καχύποπτο και ανατρεπτικό υφιστάμενο, επιλέγονται μόνο εκείνοι που ούτως ή άλλως έχουν περιορισμένη αντίληψη, είτε λόγω νεανικής απειρίας, είτε λόγω έλλειψης κριτικού πνεύματος για την δικαιοσύνη, την ηθική και την οικονομική αλήθεια του περίγυρου τους.
Αυτονόητα, από τέτοιες οργανώσεις-transformers αποκλείονται οι γνώστες των πραγμάτων και όσοι κάνουν πολλές ερωτήσεις, όπως και εξίσου αυτονόητα προτιμώνται εκείνοι που είναι επιρρεπείς στον φανατισμό υπέρ αμφίσημων, υποκειμενικών και ετερόφωτων δέλεαρ όπως η διάκριση, το κύρος και η αναγνώριση.
Όποτε έρθει το πλήρωμα του χρόνου, και αναπόφευκτα υποψιαστεί το εκάστοτε νεοπροσληφθέν προσωπικό τι ακριβώς παίζει με την επιχείρηση για την οποία δουλεύει, τότε, απολύεται.
Στην περίπτωση που έχει κάποιες ανεκτίμητες ικανότητες προβιβάζεται σε συνεργό, και έτσι ο κύκλος της εκμετάλλευσης αδαών ανανεώνεται αέναα και η απάτη διαιωνίζεται. Το κέρδος για την ηγεσία της επιχείρησης είναι αφ” ενός το γεγονός ότι εργάζεται γι” αυτούς πάντα μια ομάδα που στερείται της ικανότητας να γνωρίζει πως λειτουργεί ακριβώς ο μηχανισμός της και άρα δεν μπορούν να ελέγξουν τα κέρδη και την πορεία.
Αυτό ακριβώς έγινε και με την σύσταση της Χρυσής Αυγής και την σημερινή σύλληψη της ηγεσίας της. Η Ελληνική άρχουσα τάξη

Τη συμπαράσταση τους στην Ελλάδα δηλώνουν οι Τούρκοι


Με ένα βίντεο που έχει το σύνθημα «Ελλάδα αντιστάσου»,  οι τούρκοι δηλώνουν «Η καρδιά μας είναι στο πλευρό σας». «Παύλο Φύσσα είσαι το καμάρι μας, όπως ο Αλέξης (Γρηγορόπουλος) και ο Σωτήρης Πέτρουλας», λένε οι Τούρκοι και φωνάζουν πως «η αντίσταση σας είναι αντίσταση μας».
 
«Παντού Αθήνα, παντού Κερατσίνι, παντού Θεσσαλονίκη, παντού Αμφιάλη, παντού Ταξίμ, παντού Τουρκία, παντού Ελλάδα, παντού και πάντα αντίσταση». Αυτό είναι το μήνυμα που περνούν στα ελληνικά, θέλοντας να αφυπνίσουν τον κόσμο απέναντι στο ναζισμό.

Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τους ακροδεξιούς και οι πορείες διαμαρτυρίας των Ελλήνων πολιτών, ενέπνευσαν τους γείτονες για τη δημιουργία του παραπάνω βίντεο. - See more at: http://www.matrix24.gr/2013/09/%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7/#sthash.uah3S21k.dpuf

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

τι σου 'κανα και πίνεις



Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος.
Μουσική: Μίμης Πλέσσας.
Πρώτη εκτέλεση: Πόλυ Πάνου,1968.

Καλό της ταξίδι..

Καλά νέα για τα ψηφιδωτά στην Ερμιόνη



  Ξεκίνησαν οι εργασίες για την επανατοποθέτηση των ψηφιδωτών,  που για χρόνια ήταν στοιβαγμένα και κινδύνευαν ,  στα δάπεδα τριών δωματίων της Παλαιοχριστιανικής  Βασιλικής στην Ερμιόνη (ανάλογη αναφορά μας εδώ).
  Τελικά δεν νίκησε η αδιαφορία μας και παρά την δυσκολία της εποχής έγινε μια σημαντική αρχή γιατί το έργο για να ολοκληρωθεί θέλει χρόνο και χρήματα.
  Μετά την ενημέρωση που είχαμε από τον  συντηρητή αρχαιοτήτων κ. Γεώργιο Καράμπαλη  για τον κίνδυνο τα ψηφιδωτά να μεταφερθούν σε αποθήκες αρχαιολογικών υπηρεσιών Κορίνθου ή Αθηνών, δημιουργήθηκε μια ομάδα πολιτών με στόχο να βρεθεί κάποια λύση.
Έγιναν κάποιες συναντήσεις με τον κο Καράμπαλη και μετά με τον δήμαρχο  κο Καμιζή που έδειξε  πραγματικό ενδιαφέρον. 

   Σήμερα  ειδικό συνεργείο  που χρηματοδοτείται από το Δήμο Ερμιονίδας, ξεκίνησε την επίστρωση με  ειδικό κονίαμα στα τρία δωμάτια, δημιουργώντας την υποδομή για την επανατοποθέτηση των ψηφιδωτών .
   Ο κος Καράμπαλης απο την υπηρεσία "Διεύθυνση Συντήρησης Αρχαίων και Νεωτέρων Μνημείων" με ειδικό συνεργάτη θα συνεχίσει  με τις εργασίες  επανατοποθέτησης. 
Να ευχαριστήσουμε τους αρμόδιους του Υπουργείου Πολιτισμού για το ενδιαφέρον που επέδειξαν.

  Οι πολύχρωμες και πανέμορφες παραστάσεις  θα ξαναζωντανέψουν και  όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες ο χώρος θα καταστεί αρχαιολογικός και επισκέψιμος.
Για την "Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Ερμιόνης"

Ρίνα Λουμουσιώτη

Οι παραστάσεις των ψηφιδωτών που βρέθηκαν στην Παλαιοχριστιανική Ερμιόνης


[...]όσοι ανθέξετε, θα πάτε ένα βήμα πιό μπροστά[...]

μη έχοντας εύκολη ακοή, ενοχληθείτε αποτελεσματικά

Έλλη Βασιλάκη



Αποσπάσματα από δηλώσεις του Μάνου Χατζηδάκι, όπως παρουσιάσθηκαν στην εκπομπή "Πρωταγωνιστές" (Mega 01/7/2013) με τον Σταύρο Θεοδωράκη.
Πολλά από όσα είχε πει ο μουσικοσυνθέτης, εξακολουθούν δυστυχώς να είναι επίκαιρα και σήμερα μετά από 20-40 χρόνια.

Το Νέο Δ.Σ της Παρέμβασης Πολιτών Ερμιονίδας

Το Νέο Δ.Σ της Παρέμβασης Πολιτών Ερμιονίδας ύστερα απο τις αρχαιρεσίες που διεξήχθησαν μεταξύ των μελών του Σωματείου στη Γενική Συνέλευση της 4ης Σεπτεβρίου 2013  έχει την παρακάτω σύνθεση.
Μαρία Καρρά Πρόεδρος
Δημήτρης Χελιώτης Αντιπρόεδρος
Βάσω Πουλή Γραμματέας
Βαρβουλέτος Πέτρος Ταμίας.
Ερυθριάδου Γαλήνη Μέλος
Γιούλα Πουλή Μέλος
Δημαράκης Θανάσης Μέλος
Παπαδόπουλος Σπύρος Αναπλ Μέλος.


Καλή τους επιτυχία!!

βραβεύεται ο Τίτος Πατρίκιος




Με ένα ακόμη βραβείο η Ιταλία αποφάσισε να τιμήσει τον γνωστό ποιητή Τίτο Πατρίκιο.
Στις 28 Σεπτεμβρίου πρόκειται να του απονεμηθεί στο Λέριτσι της βορειοδυτικής Ιταλίας (στην περιφέρεια της πόλης Λάσπετσια) το λογοτεχνικό βραβείο Lericipea, με το οποίο τιμάται το σύνολο του ποιητικού του έργου.
Παράλληλα, πρόκειται να παρουσιαστεί δίγλωσση ανθολογία ποιημάτων του, στα ελληνικά και σε ιταλική μετάφραση.

«Ο Τίτος Πατρίκιος, με τη βιογραφία και το έργο του, μας δείχνει πώς μπορεί να συμβαδίσει η κοινωνικά στρατευμένη ποίηση με την ισχυρή λυρική έμπνευση. Πρόκειται για μια από τις κεφαλαιώδεις μορφές της σημερινής ευρωπαϊκής ποίησης» αναφέρεται στην εισαγωγή της ανθολογίας και στην επίσημη αιτιολόγηση του βραβείου.

Παράλληλα, ο πολυμεταφρασμένος ποιητής θα πάρει μέρος σήμερα 26 Σεπτεμβρίου σε εκδήλωση

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔAΣ» Ιδρυτική διακήρυξη αρχών και θέσεων

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
«ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔAΣ»
Ιδρυτική διακήρυξη αρχών και θέσεων
Φίλες και φίλοι,
Όλοι μας βιώνουμε τη σοβαρή και παρατεταμένη κρίση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας. Κρίση οικονομική, κρίση κοινωνική, κρίση ηθών και αξιών που αγγίζει σχεδόν το σύνολο της καθημερινότητάς μας.
Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες δε θα μπορούσε να μείνει αλώβητος ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Αυτός ο κατοχυρωμένος συνταγματικά θεσμός ως έκφραση άμεσης δημοκρατίας, έχει σκοπό να είναι δίπλα στον πολίτη. Να ενισχύει την κοινωνική συνοχή και να δίνει λύσεις και διεξόδους στα προβλήματα της καθημερινότητας.
Σήμερα, κινδυνεύει να μετατραπεί σε διεκπεραιωτή κεντρικών πολιτικών αποφάσεων με ταυτόχρονη συρρίκνωση του κοινωνικού χαρακτήρα των υπηρεσιών του Δήμου και της εξυπηρέτησης των πολιτών. Στην πραγματικότητα, καλείται με μειωμένους πόρους να βγάλει εις πέρας τις αυξημένες αρμοδιότητες που έχουν παραχωρηθεί μέσω του σχεδίου «Καλλικράτης».
Στο Δήμο Ερμιονίδος η κατάσταση δυστυχώς δεν είναι διαφορετική. Η οικονομική κρίση επέφερε μεγάλο πλήγμα τόσο στους ελεύθερους επαγγελματίες όσο και στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Ενδεικτικό είναι ότι η ανεργία σε ιδιαίτερα ευαίσθητους τομείς, όπως η οικοδομή, ξεπέρασε το 80%. Η προσαρμογή στα νέα δεδομένα είναι για τους περισσότερους από εμάς, βίαιη και οδυνηρή.
Κάτω από αυτές τις αντικειμενικές δυσχέρειες η κατάσταση επιβαρύνεται όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα κοινά μας προβλήματα.
Προβλήματα που διαιωνίζονται εδώ και χρόνια, τα οποία μας

Η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που νομίζεις


Η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που νομίζεις
Mια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου

Δηλαδή τι μπορεί να "πει" σε ένα παιδί ο Δημητριάδης, ο Μαρμαρινός, ο Φάουστ; Γιατί να τα δει; Πόσα θεάματα μπορεί να παρακολουθήσει;

Αυτές και άλλες πολλές απορίες μου γεννήθηκαν διαβάζοντας το βιβλίο με τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών.
Πρόκειται περί ενός τόμου, μέσα στον οποίο μπορείς να βυθιστείς κανονικά και να ζηλέψεις επειδή ανήκεις στη "μεσαία ζώνη".
Σε μερικές σελίδες ενθουσιάστηκα.
Βρήκα καταπληκτική την ιδέα να παρακολουθούν τα σχολεία της πρόβες μιας ορχήστρας της Καμεράτας, ή τα εργαστήρια ήχου, χορού και κινούμενης εικόνας.

Αλλά είχα πολλές ερωτήσεις να κάνω. Και πολλές απορίες να λύσω.
Ετσι πήγα κατευθείαν στην πηγή. Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, υποδιευθύντρια της Στέγης, μας έλυσε όλες τις απορίες. Η συζήτηση μας ήταν αυτή:

Τι σημαίνει Εκπαίδευση στη Στέγη;
Καταρχάς η εκπαίδευση στη δική μας αποστολή είναι βασικός όρος.
Δηλαδή όταν λένε τι είναι η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και λένε ότι βασικός όρος είναι να υποστηρίξει τους έλληνες καλλιτέχνες, το σύγχρονο πολιτισμό, μέσα σε αυτή την αποστολή συμπεριλαμβάνεται και η εκπαίδευση.
Η εκπαίδευση δεν προκύπτει μόνο μέσα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα, αλλά είναι ένα εργαλείο παιδείας, ένας δρόμος παιδείας, γιατί και μια σοβαρή παράσταση που έχει νόημα, είναι όχημα παιδείας.

Με ποιο σκεπτικό έχετε φτιάξει αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τα οποία συζητάμε είναι προγράμματα μάθησης, προγράμματα

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

«ποδηλατικός γύρος Ερμιονίδας Χρήστος Σκορδής»

ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013 στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας χωρίς αυτοκίνητο πραγματοποιήθηκε από την Κοινωφελή Επιχείρηση Αθλητισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου Ερμιονίδας ο καθιερωμένος πλέον «ποδηλατικός γύρος Ερμιονίδας Χρήστος Σκορδής». Η συμμετοχή ήταν αυξημένη σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές. Στο τέλος του αγώνα κληρώθηκαν για τους συμμετέχοντες 4 ποδήλατα, ένα για κάθε κατηγόρια (αντρών, γυναικών, παίδων και κορασίδων) καθώς επίσης και 2 παιδικά κράνη. Σκοπός της διοργάνωσης είναι να παρακινηθούν όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας ώστε να εντάξουν στην καθημερινότητα τους τη χρήση του ποδηλάτου και να απολαύσουν τις ευεργετικές του επιπτώσεις τόσο στους ίδιους όσο και στο περιβάλλον και τη κοινωνία! Στα πλαίσια της προσπάθειας μας για την επιτυχή διοργάνωση στείλαμε αιτήματα χορηγίας ζητώντας από εταιρίες της περιοχής μας την διάθεση των προϊόντων τους, οι οποίες και ανταποκρίθηκαν θετικά! Ευχαριστούμε πολύ για τις πρόσφορες τους κ.κ. ΑΦΟΙ Μπίσσια (εμφιαλωμένα νερά), Σ. Σ. Δέδε (χυμούς και κρουασάν), Δρούγκας Bakery (γλυκίσματα), Καράμπελας (ποδήλατα) και Sellis Bikes (ποδήλατα και κράνη). Επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά τους εθελοντές κ. Δημήτρη Κορδώνη και κα Ναταλία Φουκαλά, όπως και το Αστυνομικό Τμήμα Κρανιδίου και το Κέντρο Υγείας Κρανιδίου για τη συμβολή τους στην ασφαλή τέλεση της διοργάνωσης.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΟΥΖΟΥΑΣΗΣ

''Το απαίσιο πρόσωπο του Ναζισμού'' Κείμενο -καταπέλτης του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου

Του Σεβ. Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλου 
Όταν την «Χρυσή Αυγή» την χαρακτήριζα «μαύρη νύκτα» δεν έψαχνα να βρω δύο λέξεις για να εντυπωσιάσω.
Χρησιμοποίησα δύο λέξεις με στόχο να αποδώσω με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια αυτό που έβλεπα τότε με βάση την ιδεολογία, τις πρακτικές καθώς και την συνολική εμφάνιση του νεοναζιστικού μορφώματος, όσον αφορά την πραγματική ταυτότητα του και στάθηκα ιδιαίτερα απόλυτος και αυστηρός, όσον αφορά κάθε εναγκαλισμό της Χ.Α από χριστιανό η ιερωμένο.
Τότε κάποιοι θεώρησαν υπερβολικούς τους χαρακτηρισμούς μου, νομίζω πλέον ότι κανείς δεν εμφιβάλλει για την ακρίβεια των λέξων.
Πιθανώς όμως και αυτές ακόμη οι λέξεις σήμερα να υπολειπονται πλέον της αληθείας γιατί η δολοφονία, πρώτον εν ψυχρώ και δεύτερον κατόπιν εντολής, δεν παραπέμπει μόνο στην νύκτα, αλλά κυρίως στην κόλαση.
Υπάρχει κάτι που με τρομάζει πιο πολύ από το έγκλημα. Είναι ο τρόπος του εγκλήματος. Η ψυχρότητα της εκτέλεσης. Ούτε ένα δάγκωμα της ψυχής, ούτε ένας προβληματισμός της τελευταίας στιγμής, ούτε η παραμικρή νύξη της συνείδησης, ενός υποτιθέμενου φιλήσυχου πολίτη;
Ποιά λοιπόν είναι η οργάνωση και πόσο κολασμένη είναι, που μπορεί να κάνει ένα «φιλήσυχο»πολίτη» σε αδίστακτο εγκληματία;
Το έγκλημα ήταν αποτέλεσμα μιας λεηλατημένης από κάθε αξία και ισοπεδωμένης ψυχής η ήταν καρπός ενός φόβου απέναντι σε εκέινους που τον διέταξαν να σκοτώσει;
Με την ύπαρξη τόσων ντοκουμέντων και μαρτυριών για τη σχέση του με την εγκληματική οργάνωση η προσπάθεια να παρουσιασθεί ότι έχει χαλαρή σχέση μήπως και αυτή είναι αποτέλεσμα μιας εντολής η και ενός φόβου για την δική του την ζωή;
Αλλά και η γελοία προσπάθεια των βουλευτών της Χ.Α να αποτινάξουν από πάνω τους και τον άνθρωπο και το έγκλημα δεν οδηγεί τον ταλαίπωρο και δυστυχή εγκληματία να καταλάβει ποιά τύχη τον περιμένει και τον ίδιο;
Και τα ερωτήματα συνεχίζονται: Άργησε η πολιτική ηγεσία να αντιληφθεί τι είναι η Χρυσή Αυγή η σιώπησε εν γνώσει της, έχοντας άλλες σκέψεις στο πίσω μέρος του εγκεφάλου της;
Αν άργησε, τότε είναι επικίνδυνη για τον τόπο λόγω αδυναμίας και ανικανότητος να συλάβει την κρισιμότητα των στιγμών και να αξιολογήσει τα δεδομένα.
Αν σιώπησε ένοχα γιατί νόμιζε ότι μπορεί να διαχειρισθεί το πρόβλημα, τότε θυσιάζει την πατρίδα στα πολιτικά της παιγνίδια.
Έπρεπε να φθάσουμε στο αίμα για να καταθέσει ο Υπουργός όσα κατέθεσε στον Εισαγγελέα του Αρείου; Αυτά δεν ήταν γνωστά; δεν ήταν δεδομένα; καθ’εαυτά δεν συνιστούσαν αδικήματα; είχαν αντιμετωπισθεί σαν αδικήματα;
Αυτά δεν έδειχναν ότι πρόκειται για εγκληματική οργάνωση; Τις ορδές των βαρβάρων δεν τις έβλεπαν; Τις εικόνες των σύγχρονων ΕΣ-ΕΣ που γυρνούσαν στους δρόμους για να τρομάξουν τους Έλληνες δεν τις είχαν δει;
Αυτές οι εμφανίσεις οι ομαδικές και ο τρόπος τους, δεν πιστοποιούσαν ότι πρόκειται για παραστρατιωτική οργάνωση.
Η διαφαινομένη αποφασιστικότητα του Υπουργού και της Πολιτείας θα έχει συνέχεια και συνέπεια η είναι ένα πυροτέχνημα λόγω του εκτάκτου των γεγονότων;
Βλέπετε δεν μας έχει πείσει η πολιτική ηγεσία ότι μπορούμε να της έχουμε εμπιστοσύνη.
Πόσες φορές ακούσαμε από υπεύθυνα, υποτίθεται, πολιτικά χείλη ότι  «το μαχαίρι θα φθάσει στο κόκκαλο», αλλά αυτό δεν ακούμπησε ούτε το δέρμα;
Το ακόμη θλιβερότερο. Η διχοστασία της πολιτικής ηγεσίας και η απουσία καθαρού πολιτικού λόγου, η αδυναμία συνεννόησης σε μια τόσο κρίσιμη ώρα, δείχνει μια πολιτική ηγεσία ανάξια της πατρίδος και των περιστάσεων.
Ευρισκόμενος αυτές τις ημέρες εις την πατρικήν οικίαν λόγω ασθενείας άκουσα τον αρχηγίσκο του ναζιστικού μορφώματος να μιλάει με τόση αηδία για το Κοινοβούλιο και για το πολίτευμα, με το γνωστό του χιτλερικό παραλήρημα.
Διερωτώμαι: Δεν τον άκουσε κανένας εισαγγελικός λειτουργός.
Δεν συνιστούν οι λόγοι του προσβολή του δημοκρατικού πολιτεύματος; Ποιά αγωγή δίνει στα νέα παιδιά, τα οποία στερημένα ουσιαστικής παιδείας και από το σχολείο και απο την οικογένεια γίνονται μα άμορφη μάζα από την οποία θα επιλέγονται οι αυριανοί εκτελεστές;
Δυό λόγια ακόμη γι’αυτούς που ψήφισαν τον Ναζισμό. Ίσως δεν ξέρατε. Ίσως παρασυρθήκατε; Τώρα καταλάβατε; Τώρα ξυπνήσατε; Τώρα δεν μπορείτε να επικαλείσθε ούτε την άγνοια, ούτε την διαμαρτυρία, ούτε την απόγνωση.
Μεγαλύτερη απόγνωση από το Ναζισμό δεν υπάρχει. Αλλοιώς ετοιμασθείτε να κλάψετε και το δικό σας το παιδί!
Γιατί ο Ναζισμός δεν έχει φίλους, έχει μόνον θύματα.

Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης, έναρξη μαθημάτων


πίνακες ...φωτο-γραφικής!

Φωτογραφίες που μοιάζουν με… πίνακες ζωγραφικής!


Έχουμε δει κατά καιρούς πίνακες ζωγραφικής που μοιάζουν με απόλυτα ρεαλιστικές εικόνες, είτε αφορούν σε πρόσωπα είτε σε τοπία. Οι εικόνες που θα δείτε όμως στη συνέχεια είναι πραγματικά τοπία του κόσμου που ο φωτογράφος απαθανάτισε στο φακό και όχι δημιουργίες κάποιου έμπειρου ζωγράφου. Σαν αποτυπώσεις επάνω σε καμβά με λάδια, ακρυλικά ή ακουαρέλες οι φωτογράφοι αντεπιτίθενται αποτελώντας τρόπον τινά υπερασπιστές της φύσης, που μπορεί να εμφανίσει σε διάφορα σημεία του κόσμου τις πιο όμορφες… ζωγραφιές. Κι όχι χρησιμοποιώντας πινέλα και μπογιές αλλά ό,τι υπάρχει δίπλα μας.
Απολαύστε τες και μην μπερδευτείτε με το αποτέλεσμα…

Ο φωτογράφος Oscar Ruiz απαθανάτισε ένα προάστιο στο Μεξικό
-συγκεκριμένα το νεόκτιστο συγκρότημα San Buenaventura-
και η φωτογραφία του έκανε το γύρο του κόσμου από το National Geographic ως η «φωτογραφία της ημέρας».


perierga.gr - Κι όμως είναι φωτογραφίες από πραγματικά τοπία!
Ο φωτογράφος Michael Brandt συνέλαβε αυτούς τους πολύχρωμους λόφους στην κοιλάδα Palouse της Ουάσιγκτον, που μοιάζουν ζωγραφισμένοι. 


perierga.gr - Κι όμως είναι φωτογραφίες από πραγματικά τοπία!


εργασία και χαρά .....


The Break

Mήπως κάνετε μια δουλειά η οποία σιγά-σιγά έχει απορροφήσει τόσο τη ζωή σας ώστε αντί να δουλεύετε έχετε καταντήσει να είστε εσείς οι ίδιοι η δουλειά;
Αυτό συμβαίνει στον ήρωα της σημερινής μας ταινίας.
Ωστόσο, ανάμεσα στα καθημερινά «συμβόλαια» και την «εξοντωτική» εργασία, ο άνθρωπος αυτός βρίσκεται με ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο ελεύθερο και θα κάνει ο,τι μπορεί για να διώξει τη δουλειά από πάνω του και από το μυαλό του.
Βέβαια, όταν είσαι πληρωμένος δολοφόνος, ανακαλύπτεις πως το να σκοτώνεις τον ελεύθερο χρόνο σου δεν είναι και η ευκολότερη δουλειά στο κόσμο.


Σκηνοθεσία: Nathan Turner
Παραγωγή: Chris Boyle, Greig Ritchie και Nathan Turner
Πρωταγωνιστής: Greig Ritchie
 
Έλλη Βασιλάκη

 

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

"Για να μην αφήσουμε το όνειρο μισό"...ραντεβού την Τετάρτη στο Ηρώδειο


Μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει τις παραπάνω αράδες υπερβολικές, άλλος πάλι μαρκετίστικες...

Το μόνο που έχω να σας πω είναι αυτό που ειπώθηκε από στόμα υπουργού χαμηλόφωνα στο γραφείο του και έτυχε να είμαι εκεί και να το ακούσω.... «Η Ελλάδα περνάει τη δυσκολότερη της φάση από την μεταπολεμική περίοδο, μακάρι να τα καταφέρουμε»... Με αυτή τη φράση του ο υπουργός σκιαγράφησε την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα...
Και έρχομαι να σας ρωτήσω....Πως μπορείς να ελπίζεις αν γυρίζεις τις πλάτες σου στο μέλλον. Κι αυτό θα κάνεις αν δεν αγκαλιάζεις προσπάθειες όπως αυτή του «Μαζί για το Παιδί».
Η συναυλία της Αρβανιτάκη δεν έχει χαρακτήρα ψυχαγωγίας μόνο, αλλά ταυτόχρονα στέλνει και μήνυμα σε πολλές κατευθύνσεις. Το μέλλον είναι τα παιδιά. Αυτά που φροντίζει ο συγκεκριμένος φορέας βλέπουν το πιο άγριο πρόσωπο του κράτους σε καθημερινή βάση και απλώς το Μαζί για το Παιδί αποτελεί το προστατευτικό τους πέπλο αν δεν ήταν κι αυτό σίγουρα η κατάσταση θα ήταν πολύ διαφορετική.

 Η Αρβανιτάκη, ο Πορτοκάλογλου και ο Vasilikos θα τραγουδήσουν αφιλοκερδώς και το αντίτιμο του εισιτηρίου που θα πληρώσετε σας διαβεβαιώνω πως θα φτάσει εκεί που πρέπει... Στο χέρι σας είναι να μη μείνουν παιδιά χωρίς φαγητό και θέρμανση. Από την άλλη θα μου πείτε πως το 20αρικο της συναυλίας είναι τα έξοδα σας για μια εβδομάδα...Ε μην πιείτε 3 καφέδες και 1 ποτό και πηγαίνετε εκεί. Και θα ταξιδέψετε σε μουσικά μονοπάτια με πλοηγό τη φωνή της μοναδικής Ελευθερίας Αρβανιτάκη και από την άλλη είναι 10.000 χαμόγελα ρε γαμωτο...!
Δείτε στο ακόλουθο link που μπορείτε να προμηθευτείτε εισιτήρια... Πατήστε εδώ
Επίσης αν περάσετε από την στοά στην Πεσμαζόγλου μπορείτε να πάρετε εισιτήρια.

Η συναυλία
Η Ελευθερία Αρβανιτάκη, με τη χαρακτηριστική φωνή της, έρχεται να θυμίσει στο Αθηναϊκό κοινό μια μοναδική εμπειρία, μέσα από μουσικές , τραγούδια και αξέχαστες στιγμες που σημάδεψαν τον ελληνικό κινηματογράφο. Στη συναυλία συμμετέχει, η Ορχήστρα των Κυκλάδων, με αφετηρία την Ερμούπολη της Σύρου και καλλιτεχνικό διευθυντή το Νίκο Κυπουργό. Μαζί θα σιγοτραγουδήσουμε δημοφιλείς σκοπούς που αγαπήθηκαν μέσα από την μεγάλη οθόν. Κάποια από αυτά γράφτηκαν από μεγάλους Έλληνες δημιουργούς όπως τους Μίκη Θεοδωράκη, Μάνο Χατζιδάκι, Σταύρο Ξαρχάκο, Ελένη Καραΐνδρου, Νίκο Παπάζογλου, Νίκο Ξυδάκη, Σταμάτη Κραουνάκη και Νίκο Κυπουργό μεταξύ άλλων.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ



Δελτίο τύπου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. εκφράζει την συμπαράστασή του στο Μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας και Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα Χρήστο Παναγιωτόπουλο που την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013, στις 6.00 το πρωί και ενώ πηγαίνοντας στην εργασία του, απειλήθηκε να μαχαιρωθεί από άνθρωπο, ο οποίος είναι γνωστός στις τοπικές Αστυνομικές Αρχές. Η δολοφονική απόπειρα την οποία καταγγέλλουμε απερίφραστα έρχεται να προστεθεί στις επιθέσεις στο Πέραμα που κορυφώθηκαν με την δολοφονία του αντιφασίστα αγωνιστή Παύλου Φύσσα.

Μια ενέργεια καθόλου τυχαία, καθώς ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος είναι γνωστός τόσο για την συνδικαλιστική όσο και για την κοινωνική του δράση στο Δήμο Βύρωνα.

Η τρομοκράτηση των αγωνιστών του εργατικού κινήματος είναι ο προφανής στόχος τέτοιων επιθέσεων. Να είναι σίγουροι πως δεν θα τα καταφέρουν. Αντίθετα ατσαλώνουν τον αγώνα μας ενάντια στα μνημόνια και την πολιτική της φτώχειας, της εξαθλίωσης και της μαζικής ανεργίας.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. απαιτεί την πλήρη διαλεύκανση της επίθεσης και την παραπομπή του υπεύθυνου στην Ελληνική Δικαιοσύνη και καλεί σε επαγρύπνηση όλους τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ώστε από κοινού να αντιμετωπίσουμε τέτοιου είδους ενέργειες που μοναδικό στόχο έχουν να σπείρουν τον φόβο και την τρομοκρατία.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

       Ο Πρόεδρος                           Ο Γεν. Γραμματέας

Θέμης Μπαλασόπουλος                                                              Γιάννης Τσούνης

Ο Ναός που περιστρέφεται, ο Ναός που δονείται

Το είδε και το πρότεινε η Κική Βεντουρή Σέρφα


ΤοΤο Ιερό του Απόλλωνα στην Ηλεία, αλλά και ο Δελφικός Ναός κρύβουν σύμφωνα με τους ερευνητές, κάποια αναπάντεχα μυστικά. Οι αρχαίοι Ελληνικοί Ναοί δεν ήταν τυχαία αρχιτεκτονήματα. Σίγουρα, δεν κατασκευάστηκαν μόνο για να στεγάσουν τη αρχαία λατρεία, αλλά και για να αποτυπώσουν την αρμονία του Σύμπαντος.

Μέσα τους είναι εγγεγραμμένη η βαθιά γνώση που συνδέει τη Γη με τον Ουράνιο θόλο, τον άνθρωπο με το ʼπειρο. Ο Ναός του Επικούρειου Απόλλωνα στις Βάσσες Ηλείας κρατά επίσης, κάποια αναπάντεχα μυστικά βαθιά κρυμμένα. Κυριολεκτικά βαθιά στα θεμέλια του. Αυτά που οι κλασικά σκεπτόμενοι επιστήμονες χαρακτήρισαν «σαθρά» δίχως να καταλάβουν το «μυστικό» που κρύβεται εκεί.


Οι πρώτες περίεργες ενδείξεις προέκυψαν από σχετική έρευνα του αρχαιολόγου Cooper, ο οποίος το 1972 έκανε κάποιες τομές στα θεμέλια του Ναού. Αυτό που ανακάλυψε είναι πως ολόκληρο το οικοδόμημα στηρίζεται πάνω σε μία ασυνήθιστη υπόγεια βάση. Στην ανατολική πλευρά του Ναού υπάρχει σε βάθος δύο μέτρων, ένα στρώμα προσεκτικά λαξευμένου βράχου, με κλίση προς το Νότο.
Πρόκειται για ένα κεκλιμένο επίπεδο, δηλαδή. Στη νότια πλευρά όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Εκεί ο Ναός «κάθεται» πάνω σε φερτά υλικά, σε αναρρίμματα και συγκεκριμένα σε ένα στρώμα από κιτρινωπό πηλώδες χώμα και βότσαλα θαλάσσης. Το αποτέλεσμα; Ολόκληρος ο Ναός «γλιστράει και περιστρέφεται αργά γύρω από έναν

ΑΠΕΚΑΛΥΦΘΗ Ο ΕΥΣΕΒΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΟΣ

Αγαπητοί Ερμιονίτες 
Σήμερα ευρίσκομαι στην ευχάριστο θέση, να γνωρίζω ποίος είναι
ο ευσεβής, ευτυχώς όχι Ερμιονίτης, που έστειλε την ανώνυμη
επιστολή. Επειδή όμως η υπόθεση έχει αναφερθεί στον Ύδρας
μητροπολίτη κκ Εφραίμ, δεσμεύομαι προς το παρών, να μην αναφερθώ το όνομα του!!!
Όμως θα ήθελα να αναφερθώ σε δύο ατυχείς αναφορές:
Α) Στη σκύλευση της μνήμης δύο αείμνηστων συμπατριωτών 
μας, χωρίς να λάβει υπ΄ όψιν ότι ενώπιον του Θεού ήμαστε
όλοι ίδιοι, και:
Β) Οι αείμνηστοι δεν είχαν βλάψει κανέναν συμπολίτη μας, ούτε
τα αρχαία μνημεία της Ερμιόνης, αλλά τίμια και με τον ιδρώτα     τους, έζησαν την ζωή τους, κάνοντας διάφορα θελήματα απολύτως ΝΟΜΙΜΑ.              

Και μια διαπιστώσει που τον αφήνει έκθετο, αφού αποτυχημένος
και ψυχοπαθής, πρόσφερα το κατά δύναμη,  πόσα θα μπορούσα να είχα προσφέρει, ως επιτυχημένος και  ΨΥΧΙΚΑ ΥΓΙΗΣ !!!    
Επιφυλάσσομαι να αναφερθώ εκτενέστερων, μετά τις αποφάσεις
του Σεβασμιότατου. 

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα υπέροχο Video γυρισμένο στο Ναύπλιο


Ένα υπέροχο Video γυρισμένο εξ΄ ολοκλήρου στο Ναύπλιο.
Δημιουργήθηκε από τον Thomas Tzadimas, σε επιμέλεια των G. Martin και Δανάη Katsameni.
Το Video δημιουργήθηκε για να προβάλει το GothamLab, έναν χώρο για δημιουργικούς ανθρώπους που μοιράζονται την αγάπη τους για το ποδήλατο και διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Ν.Ο.ΕΡΜΙΟΝΗΣ, έφερε βραβεία απο τους Διασυλλογικούς αγώνες στη Νέα Επίδαυρο

Δελτίου Τύπου

Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Ερμιόνης συμμετείχε στους 4ους Διασυλλογικούς αγώνες Optimist και Lazer “Νέα Επίδαυρος 2013” που διεξήχθησαν στις 14-15 Σεπτεμβρίου 2013 στη Νέα Επίδαυρο. Στα σκάφη Lazer o Κρινής Ιωάννης κατέκτησε την πρώτη θέση και στα σκαφη Optimist  η Ερμιόνη Κατσουράνη κατέκτησε τη δεύτερη θέση στα κορίτσια, ο Ιωάννης Μειντάνης τη δεύτερη θέση

στα αγόρια και η Κατσουράνη Νιόβη την τρίτη θέση αγοριών, κοριτσιών στην κατηγορία junior. Ο Ναυταθλητικός όμιλος θέλει να συγχαρεί την ομάδα του για τις επιτυχίες τους! Επίσης θέλουμε να συγχαρούμε τον προπονητή μας Κουτούβαλη Κωνσταντίνο για τις συνέχεις του επιτυχημένες προσπάθειες και όλους όσους συμμετείχαν στην αίσια ολοκλήρωση της αποστολή μας στην Επίδαυρο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!!


Το Διοικητικό Συμβούλιο.

Του Κίτσου η μάνα κάθονταν στην άκρη στο ποτάμι



            Του Γιάννη Λακούτση

 Η «εξαρχαίωσις» δημοτικών τραγουδιών

Του Κίτσου η μάνα κάθονταν στην άκρη στο ποτάμι
και το ποτάμι μάλωνε και το πετροβολούσε,
ποτάμι για λιγόστεψε, ποτάμι στρέψε πίσω
για να περάσω αντίπερα, κάτω στα κλεφτοχώρια
πούχουν οι κλέφτες μάζωξη, πούχουνε τα λημέρια.
…Τον Κίτσο τον επιάσανε και παν να τον κρεμάσουν…
Χίλιοι τον παν από μπροστά και δυο χιλιάδες πίσω,
Κι ολοξωπίσω πήγαινε η μαύρη του μανούλα!
« Κίτσο μου πούναι τ’άρματα, τα έρμα τα τσαπράζια;»
« Μάναμ’ τρελή, μάναμ’ χωλή, μάναμ’ ξεμυαλισμένη,
μάναμ’ δεν κλαις τα νιάτα μου, δεν κλαις την λεβεντιά μου
Μον’ κλαις τα μαύρα τ’ άρματα, τα έρμα τα τσαπράζια;»

Τελη του 19ου αιώνα υπήρξε η μόδα της γλωσσικής «εξαρχαιώσεως»
δημοτικών τραγουδιών, ποιημάτων, παροιμιών. Έτσι διαβάζουμε στην εφημερίδα
«Μη χάνεσαι» του 1880 τους στίχους:

« Κατηγορούν τη γάτα μας
και τηνε λένε γραία
που’χει τα μάτια γαλανά
και την ουρά μακραία»

να μετατρέπονται σε   

« Και την γαλήν μας μέμφονται
αποκαλούντες γραίαν
έχουσα τ’ όμμα μεν γλαυκόν
ουρά δε οργυιαίαν»

Ένας παρόμοιος « εξωφρενισμός» ήταν και ο παρακάτω:

Του Κίσσου η μήτηρ κάθητο επ’ όχθης ποταμίου,
ήριζε τοίνυν μετ’ αυτού και το ελιθοβόλει
μειώθητι, ω ποταμέ, τράπηθι κατά νώτου,
ιν αντιπέραν πορευθώ εις των κλεπτών τους τόπους,
ενθ’ εχουσ’ ούτοι σύγκλητον και δη ολημερίας.
…Τον Κίσσον φευ! συνέλαβον άγουσι δ’ εις αγχόνην…,
χίλιοι προηγούνται μεν δισχίλιοι δε τούτω
έπονται, πορωθ’ έβαινε δ’ η τάλαινα του μήτηρ.
« Ποι εισι, Κίσσε, η οπλή, σαπράσσα τα μονήρη;»
« Παράφρων μήτερ, φρεναλγής, κενή δε εγκεφάλου,
την τάλαιναν μου ου θρηνείς νεότητα κι ανδρείαν,
αλλά θρηνείς τα όπλα μου, σαπράσσα τα μονήρη;»