Σάββατο 5 Ιουλίου 2025

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ-ΚΕ25








Συμμετοχή του Ερμιονικού Συνδέσμου στα Μιαούλεια 2025 και απονομή τιμητικής πλακέτας

 


Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκαν και φέτος στην Ύδρα τα Μιαούλεια 2025. To παρών έδωσαν: ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης κ. Νεκτάριος Δαρδανός, εκπροσωπώντας τον Σεβασμιώτατο  Μητροπολίτη Ύδρας κ.κ Εφραίμ, η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη ως εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, ο Βουλευτής κος Νίκος Βλαχάκος εκπροσωπώντας τη Βουλή των Ελλήνων, ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κος Κώστας Κατσαφάδος, ο Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κος Δημήτρης Μάντζος, η Εντεταλμένη Σύμβουλος Πολιτισμού της Περιφέρειας Αττικής κα Μαρία Κουρή, η Πρόεδρος του Ιστορικού Μουσείου Ύδρας κα Ντίνα Αδαμοπούλου, η Πρύτανης της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών-παραρτήματος Ύδρας, κα Ερατώ Χατζησάββα, Ανώτατα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και Δήμαρχοι, Εκπρόσωποι Φορέων και πλήθος κόσμου. Τον Ερμιονικό Σύνδεσμο εκπροσώπησε ο Πρόεδρός του, κος Απόστολος Λαδάς. Το βράδυ του Σαββάτου 28 Ιουνίου παρουσιάστηκε στο λιμάνι το δραματοποιημένο δρώμενο με τίτλο «Αδελφοί, εβγήκαμεν εις τα πανιά». Η παράσταση ζωντάνεψε τις ηρωικές στιγμές της ελληνικής ναυτοσύνης του 1821, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλία του Ανδρέα Μιαούλη με τον Αναστάσιο Τσαμαδό. Η κορύφωση ήρθε με την πυρπόληση ομοιώματος Οθωμανικής φρεγάτας, σε συνδυασμό με φαντασμαγορικά

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025

Αφήγηση παραμυθιού στα Δίδυμα

 


Βασίλης Γκάτσος : Σαλάντι: Το θρυλικό ξενοδοχείο στην Ερμιονίδα γίνεται πεντάστερο ξενοδοχείο

 Πριν λίγα χρόνια, τότε που φαίνονταν τα πράγματα πολύ μαύρα για τον τόπο μας, είχα γράψει ότι  όλα τα εγκαταλελειμμένα ξενοδοχειακά συγκροτήματα της Ερμιονίδας είναι ιδιοκτησίες εταιρειών και εύκολα περιέρχονται σε νέους επενδυτές, τα γκρεμίζουν, τα μεταποιούν, και κάνουν ό,τι νεότερο θέλουν. Χαίρομαι που δεν διαψεύστηκα.

Όμως είχα γράψει ότι το χάσιμο της αρχιτεκτονικής παραδοσιακής εικόνας των οικισμών μας, πανέμορφα στολίδια του τόπου μας, είναι μεγάλο πλήγμα για την Ερμιονίδα χωρίς προοπτική βελτίωσης, γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με ορισμένες χιλιάδες ιδιοκτητών, που κάνουν ό,τι θέλουν, αφού τα σπίτια των οικισμών μας δεν κηρύχθηκαν διατηρητέα όπως στην Ύδρα.
Η αισθητική των οικισμών μας χάθηκε δια παντός, εν όλω ή εν μέρει.
Ας προσέξουμε να μην χάσουμε την αισθητική του τοπίου μας με τα χιλιάδες ελαιόδεντρα, τα περιβόλια μας, τις ακτές μας, τις λιμνοθάλασσές μας, και ό,τι άλλο. Η τουριστική ανασυγκρότηση της Ερμιονίδας πρέπει να συμβαδίζει με την ανασυγκρότηση του αγροτικού, κτηνοτροφικού και αλιευτικού τομέα της. Η δουλειά μερικούς μήνες στα ξενοδοχειακά συγκροτήματα πρέπει να είναι συμπληρωματική (και καλοπληρωμένη) για οικογένειες που δραστηριοποιούνται επιτυχώς στον πρωτογενή τομέα της Ερμιονίδας.
Επίσης ο Δήμος μας πρέπει να δει τι άμεσο κέρδος (εκτός της μισθοδοσίας) έχει η Ερμιονίδα από τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις. Από τις ανεμογεννήτριες υπάρχει τέλος που ουσιαστικά προέρχεται από τη χρήση των βουνών μας. Από τα μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα πρέπει να υπάρχει τέλος χρήσης των ακτών μας, του τοπίου, τη δέσμευση μεγάλων εκτάσεων γης, κ.λ.π που να πηγαίνει κατευθείαν στον Δήμο και στις ανάγκες του, όχι για εξυπηρέτηση των συγκροτημάτων αλλά για την ανάπτυξη της Ερμιονίδας και την βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων της.

Παρακάτω αντιγράφω από τον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ σχετικό άρθρο.

Βασίλης Γκάτσος



Σαλάντι: Το θρυλικό ξενοδοχείο στην Ερμιονίδα γίνεται πεντάστερο ξενοδοχείο

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

Προς τα μέλη του ΙΛΜΕ: Πρόσκληση σε Τακτική Γενική Συνέλευση και διενέργεια εκλογών για ανάδειξη νέου Δ.Σ.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

 

Προς τα μέλη του ΙΛΜΕ: Πρόσκληση σε Τακτική Γενική Συνέλευση και διενέργεια εκλογών για ανάδειξη νέου Δ.Σ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου «Ιστορικό και Λαογραφικό
Μουσείο Ερμιόνης» σε εφαρμογή των άρθρων 4 και 5 του ισχύοντος
καταστατικού και σύμφωνα με την με αριθμ. 105/24-06-2025 απόφασή του,

σ υ γ κ α λ ε ί

σε Τακτική Γενική Συνέλευση τα μέλη του ΙΛΜΕ, η οποία θα γίνει την
Κυριακή 6 Ιουλίου 2025 στο χώρο του Μουσείου με ώρα έναρξης
στις 08:00 μ.μ.
Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης είναι τα παρακάτω:
1. Παρουσίαση έκθεσης πεπραγμένων των παρελθόντων ετών.
2. Παρουσίαση οικονομικού απολογισμού του έτους 2024.
3. Ανάγνωση έκθεσης Ελεγκτικής Επιτροπής.
4. Συζήτηση για τα πεπραγμένα και τον οικονομικό απολογισμό.
5. Ψηφοφορία για την απαλλαγή ή μη του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε
διοικητική και διαχειριστική ευθύνη.
6. Συζήτηση και έγκριση του προγράμματος δράσης και του
προϋπολογισμού για την επόμενη τριετία.
7. Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής για τη διεξαγωγή Αρχαιρεσιών για την
ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής.
8. Διεξαγωγή Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου
και Ελεγκτικής Επιτροπής.
Η Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με το ισχύον καταστατικό, θα βρίσκεται σε απαρτία εφόσον παρίσταται το 1/3 των μελών που έχουν δικαίωμα ψήφου (άρθρο 5). Δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν τα μέλη που έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς το ΙΛΜΕ μέχρι την ημερομηνία της συνόδου της Γενικής Συνέλευσης και έχουν εγγραφεί στο Σωματείο τουλάχιστον τρεις μήνες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης σύμφωνα με το ισχύον καταστατικό (άρθρο 3).
 

Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το Διοικητικό Συμβούλιο και
την Ελεγκτική Επιτροπή θα πρέπει να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους μέχρι την παραμονή της ημέρας διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης, δηλ. το Σάββατο 05/07/2025, έως στις 09:00 μ.μ. (Ηλ. ταχ.:
i.l.m.ermionis@gmail.com )
 

Σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας στις 06/07/2025 η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί την Κυριακή 13 Ιουλίου 2025, στον ίδιο χώρο και
με ώρα έναρξης στις 08:00 μ.μ. με όσα μέλη είναι παρόντα σύμφωνα με το άρθρο 5 του ισχύοντος καταστατικού.
 

Για το Δ.Σ. του ΙΛΜΕ
Η Πρόεδρος: Τίνα Αντωνοπούλου
Η Γεν. Γραμματέας: Τζωρτζίνα Σιάννα - Τζιέρη

Τρίτη 1 Ιουλίου 2025

Μουσείο Παιχνιδιών Ερμιόνης Ανακοίνωση

 


Οι ιστιοπλοϊκοί αγώνες που γίνονταν την παραμονή των Αγίων Αναργύρων στην Ερμιόνη


Φωτ: Πίνακας της Ανθούλας Λαζαρίδου-Δουρούκου

Οι πίνακες της κας Ανθούλας είναι αφηγηματικοί.
Μνήμες, σκέψεις, γεγονότα γίνονται  οι αφορμές  για κάθε έργο της.  Αυτός  ο υπέροχος πίνακας αναφέρεται στους ιστιοπλοϊκούς  αγώνες που γίνονταν την παραμονή των Αγίων Αναργύρων  στα Μαντράκια, πριν τον πόλεμο. 

«Τα παλιά τα χρόνια όσοι ψαράδες δεν πήγαιναν στη Μπαρμπαριά, ξεκίναγαν   γιαλό-  γιαλό  μετά το Πάσχα με  κουπιά και  πανάκι με προορισμό τη βόρεια Ελλάδα, αφού περνούσαν πριν όλοι από την Παναγίτσα στα Τσελεβίνια να ανάψουν  ένα κεράκι  για να έχουν  την βοήθεια της στο δύσκολο ταξίδι.
Μετά συνέχιζαν  βορειοανατολικά από  Καβοντόρο  και έπαιρναν τον ανήφορο.  Θεσσαλονίκη,  Άγιο Όρος ή όπου έφταναν  γιατί είχαν πάντα  ρυθμισμένο το ταξίδι της επιστροφής ώστε παραμονή των Αγίων να είναι στην Ερμιόνη.
Επιστρέφοντας στην Ερμιόνη ξεκίναγαν να  καινουριέψουν τις βάρκες τους. Τις  καλαφάτιζαν, τις έπλεναν , τις έβαφαν, διόρθωναν τα πανιά και παραμονή των Αγίων κούκλες τις έριχναν στη θάλασσα.
Το μεσημέρι της παραμονής   μόλις άρχιζε να φυσά ο  μπάτης  για να φουσκώνει τα πανιά, τα παιδιά των ψαράδων   έπαιρναν  τις φρεσκοβαμμένες βάρκες των γονιών και μέσα σε  γέλια και φωνές άρχιζαν τους αγώνες σε ταχύτητα και ελιγμούς .
Ήταν η μέρα τους.
Δεν ήταν άμαθα, από την 6η δημοτικού  τα  παίρνανε  μαζί  στο ψάρεμα . Κοκονιτσάκια,  Κολινεκάκια  μαζί με  άλλα παιδιά πρωταγωνιστούσαν.
Αγόρια και κορίτσια  στα βραχάκια παρακολουθούσαν τους αγώνες και από τα καφενεία και τις γύρω ταβέρνες οι γονείς τα καμάρωναν.
Μετά τους αγώνες  γέμιζαν τις βάρκες  με κουβέρτες, κουρελούδες, φαγητά και οικογενειακώς πήγαιναν στο μοναστήρι.
Προσκυνούσαν και μετά κάτω από τις χαρουπιές  μέχρι  κάτω το πηγάδι,  οικογενειακά μπουλούκια όλη την νύχτα έπιναν έτρωγαν γελούσαν και οι ψαράδες εξιστορούσαν τις περιπέτειες του ταξιδιού.

Όλα αυτά τα σταμάτησε ο πόλεμος του ΄40
Οι Γερμανοί  επίταξαν τις βάρκες και πέθανε αυτή η όμορφη  συνήθεια


Για  την καταγραφή  της αφήγησης της Ανθούλας Λαζαρίδου- Δουρούκου
Ρίνα Λουμουσιώτη

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025

Σε 48 ώρες: Πορτρέτο Λογοτεχνών #7 «Κ.Π.Καβάφης»

 


Πορτρέτο Λογοτεχνών #7 
(
Μάρθα Βασιλειάδη):
«
Κ.Π.Καβάφης»

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδαςμετά την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία «Πορτρέτα πολιτικών» που κάλυψε ολόκληρο το 2024, προχωρά σε μια νέα πρωτοβουλία, με τον γενικό τίτλο «Πορτρέτα Λογοτεχνών» με σκοπό να παρουσιαστούν λογοτέχνες που σφράγισαν με το έργο τους την πνευματική πορεία του νεοελληνικού κράτους.

Το 7ο Πορτρέτο είναι του Κ.Π.Καβάφη και θα παρουσιαστεί από την Μάρθα ΒασιλειάδηΑναπληρώτρια Καθηγήτρια Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Οι διαλέξεις πραγματοποιούναι διαδικτυακά στο Webex,
χωρίς να απαιτείται εγγραφή.

ΤΑΞΙΑΡΧΕΣ ΛΟΥΚΑΙΤΙΟΥ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Το Σάββατο 5 Ιουλίου, το πανηγύρι στο Λουκαΐτι… δεν χάνεται!»

Ελάτε όλοι στο προαύλιο του σχολείου μας, για ένα πανηγύρι που θα σας μείνει αξέχαστο!»
Γουρουνόπουλα στη σούβλα, σουβλάκια, παγωμένη μπύρα και… ΚΕΦΙ χωρίς τελειωμό!
Μαζί μας στη διασκέδαση:
ο μοναδικός Γιάννης Νταβέλης,
η εντυπωσιακή Νατάσσα Γκολφίνου,
η ξεσηκωτική Γωγώ Μουστογιάννη,
και στο κλαρίνο… ο ασυναγώνιστος Δημήτρης Παπάγεωργίου!»
Χορός, τραγούδι και γλέντι μέχρι το πρωί, με ντόπιο μεράκι και ζεστή φιλοξενία!

«Σαββατο 5 Ιουλίου, στο Λουκαΐτι – στο προαύλιο του σχολείου μας!Μην το χάσεις!»

Υπό την αιγίδα του Δήμου Ερμιονίδας
Τηλ κρατήσεων 697 1631992
Είσοδος 5,00€

Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Του Γιάννη Μ. Σπετσιώτη

Άγιοι Ανάργυροι

 Αποσπάσματα από το βιβλίο του Γιάννη Μ. Σπετσιώτη, 

«ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ»

 

Με την ευκαιρία της καλοκαιρινής εορτής των Αγίων Αναργύρων (1Η Ιουλίου), δημοσιεύουμε από το ομώνυμο βιβλίο του Γιάννη Μ. Σπετσιώτη τa παρακάτω αποσπάσματα

Οι προστάτες μας Άγιοι

«Ατελεύτητος υπάρχει των Αγίων η χάρις».

Δυο φορές τον χρόνο, την 1η Ιουλίου και την 1η Νοεμβρίου γιορτάζουν οι Άγιοι Ανάργυροι. Πανηγυρίζει το ιστορικό Μοναστήρι μας, το ιερό προσκύνημα της Ερμιονίδας αλλά και ολόκληρης της τοπικής Μητρόπολης.

Πλήθος πιστών από την Ερμιόνη και την ευρύτερη περιοχή συρρέουν κάθε χρόνο στις δυο εόρτιεςσυνάξεις των Αγίων. Αλλά και καθημερινά, άνθρωποι κάθε ηλικίας απ’ όλη την Ελλάδα περνούν την είσοδο της Μονής. Έρχονται να ζητήσουν την ευλογία των Αγίων, τη χάρη και την ίαση που προσφέρουν, «αφιλοκερδώς», οι θαυματουργοί γιατροί, αφού «δωρεάν έλαβον δωρεάν διδούσι».Επιθυμούν να (αν)ασπαστούν την πανσέβαστη, θαυματουργή, ασημοκεντημένη εικόνα, με τα πολυάριθμα αναθήματα λατρείας. Θέλουν να γονατίσουν, να κάνουν τον σταυρό τους, να παρακαλέσουν και να ζητήσουν βοήθεια, για τα προβλήματα που απασχολούν τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους. Γι’ αυτό, οπλισμένοι με υπομονή, ιδιαίτερα στις μέρες της γιορτής, περιμένουν ώρες ατέλειωτες στη σειρά, αμίλητοι, να προσκυνήσουν και να ακουμπήσουν τα χείλη τους πάνω στις άγιες μορφές Τους. 

Μαζί τους και άλλοι με σωματικά, διανοητικά και ψυχικά αρρωστήματα φτάνουν εκεί. Ζητούν κι αυτοί την ευσπλαχνία των Αγίων αλλά και την ελεημοσύνη των ανθρώπων, δείχνοντας με κάθε τρόπο την αναπηρία τους, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους προσκυνητές. «Κόσμο ακούω και κόσμο δεν βλέπω», φωνάζει σπαρακτικά ένας τυφλός, ενώ από την άλλη άκρη ακούγεται η παρακλητική φωνή του ακρωτηριασμένου παιδιού: «Χεράκια δεν έχω, μη με εγκαταλείπετε».  

Εικόνες συγκλονιστικές που η θέα τους λυγίζει καρδιές

Γιατί, καλέ μαμά, είναι έτσι αυτοί οι άνθρωποι; Τι έχουν; ρωτούσε ο μικρός σηκώνοντας …διακριτικά τον δείχτη! 
Μη δείχνεις, βρε, δεν κάνει! Θα σου εξηγήσω αργότερα, απαντούσε η μητέρα με ψυχραιμία αλλά και σεβασμό στην απορία του παιδιού, ρίχνοντας μια δραχμούλα στο κουτάκι του ανάπηρου.

«Άγιοι Ανάργυροι και θαυματουργοί ή Αγιανάργυροι, είναι η πιο θερμή επίκληση, το κάλεσμα των Αγίων για άμεση βοήθεια και προστασία, που ανεβαίνει αυθόρμητα στα χείλη των Ερμιονιτώντην «κακιά ώρα», όταν βρίσκονται σε δύσκολη θέση και νιώθουν απροστάτευτοι. Κυρίως λέγεται από τους γονείς, όταν τα παιδιά μένουν εκτεθειμένα στους αναπάντεχους κινδύνους. Σκόνταψαν, έπεσαν, στραβοκατάπιαν, όποιοι βρεθούν κοντά τους, για να τα «γλιτώσουν» και να προλάβουν τα χειρότερα. τη γρήγορη συνδρομή των Αγίων επιζητούν. 

«Άγιοι Ανάργυροι, δώστε του φώτιση!», ψελλίζουμε και όταν θέλουμε να αντιληφθούν οι άνθρωποι την αληθινή πλευρά των πραγμάτων και ανάλογα να πράξουν. 

«Άγιοι Ανάργυροι και θαυματουργοί..». Με το απολυτίκιο των Αγίων ξεκινούμε και την ευχή της Βασκανίας στην Ερμιόνη.

Αλλά και όταν απορούμε για κάτι που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας «και νους ανθρώπου δε χωράει», τους Αγίους Αναργύρους επικαλούμαστε: «Άγιοι μου Ανάργυροι, πόσο μα πόσο θα φάει!», σχολιάζουμε γελώντας. 

 


Μιλίντρας 

Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

12o ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» - Καλοκαίρι 2025

 



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ


ΕΝΑΡΞΗ 12ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ "ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" 

ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
Απόψε Σάββατο 28 Ιουνίου και ώρα 21.30, στον Πολυχώρο ARTίκι Μαράικε Ηλιού
ντε Κόνινγκ στο Κρανίδι, η Επίσημη Έναρξη του 12oυ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘEATΡOY
«ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» με Μουσικό Αφιέρωμα στον εμπνευστή του, Κώστα Γεωργουσόπουλο.
Είσοδος Ελεύθερη 

Το 12ο Φεστιβάλ Θεάτρου «Ερμηνείες στην Ερμιονίδα», το κορυφαίο πολιτιστικό
γεγονός που διοργανώνει κάθε καλοκαίρι ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας με
συνδιοργανωτές το Δήμο Ερμιονίδας και την Π.Ε. Αργολίδας της Περιφέρειας
Πελοποννήσου και που ξεκινά απόψε με μια ξεχωριστή μουσική βραδιά, φέτος θα
διεξαχθεί από τις 28 Ιουνίου έως τις 31 Αυγούστου, με πλούσιο θεατρικό
πρόγραμμα και ξεχωριστές μουσικές εκδηλώσεις.
Η φετινή διοργάνωση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του ξεχωριστού θεατρανθρώπου
Κώστα Γεωργουσόπουλου, εμπνευστή του Φεστιβάλ μας, που μας τίμησε επί 11
ολόκληρα χρόνια με την καθοδήγηση και την εμπιστοσύνη του και που έφυγε από
κοντά μας πριν από μερικούς μήνες, αφήνοντας πίσω του ένα δυσαναπλήρωτο
κενό, αλλά και μια πλουσιότατη παρακαταθήκη για τα ελληνικά γράμματα, το
θέατρο και τη μουσική.

Στην αποψινή εκδήλωση της Επίσημης Έναρξης του Φεστιβάλ παρουσιάζουμε τη
μουσική πλευρά του μεγάλου στιχουργού, γνωστού στο χώρο της λογοτεχνίας και
της μουσικής και με το λογοτεχνικό ψευδώνυμο Κ.Χ. Μύρης, μια επιλογή
εμβληματικών τραγουδιών που μελοποίησαν μεγάλοι Έλληνες συνθέτες, όπως
Γιάννης Μαρκόπουλος, Βασίλης Κουμπής, Γιάννης Σπανός, Ελένη Καραϊνδρου κ.ά..
Σας περιμένουμε να τα τραγουδήσουμε μαζί. 



Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Γενικό Λύκειο Κρανιδίου Δελτίο Τύπου

 Το Γενικό Λύκειο Κρανιδίου συγχαίρει τους μαθητές και μαθήτριες για την επιτυχία τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025. Είναι ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα που αποδεικνύει την

σοβαρότητα της εργασίας, την επιμονή και την αφοσίωση στην γνώση και στην μάθηση σε

όλη την διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης, συγχαίρουμε όλους και όλες μαθητές και

μαθήτριες που συμμετείχαν σε αυτή την δοκιμασία ,που ολοκλήρωσαν την Δευτεροβάθμια

Εκπαίδευση και χαράζουν μια νέα πορεία πια στην ζωή τους!!

Συγχαρητήρια στην αριστούχο μαθήτρια του Γενικού Λυκείου Κρανιδίου , με περισσότερα

από 19.000 μόρια στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο, Ανθρωπιστικές Σπουδές.

Το Γενικό Λύκειο Κρανιδίου παραμένει πάντα ένα χώρος ανάπτυξης της κριτικής σκέψης, ένα

χώρος που καλλιεργεί την πολιτειότητα, το ιδανικό της προσπάθειας, της ισοτιμίας, των

υψηλών ιδανικών για ένα μέλλον δίκαιο και ανθρώπινο. Σύμμαχοι μας σε όλο αυτό οι

μαθητές και μαθήτριες μας!

Η πραγματική περιπέτεια αρχίζει τώρα, η ζωή σας περιμένει, βάλτε ψηλά τον πήχη και

εργαστείτε σκληρά! Καλή επιτυχία !!!

Η Διευθύντρια

Στογιάννου Ελένη κλ. ΠΕ05

Είσοδος Ερμιόνης

  


Μπαίνοντας στην Ερμιόνη! Αντί να βλέπουμε το λιμάνι και την θάλασσα πέφτουμε πάνω στο απαίσιο κουτί της ανακύκλωσης και σε ένα άχαρο και άχρηστο Πυργάκι. 

Δεν μπορείτε να βρεθεί κάποιος να το "δει" αυτό το θέαμα έλλειψης αισθητικής? Δεν είναι δα τόσο δύσκολο να μετακινηθεί η άσχημη τεράστια κούτα της ανακύκλωσης 100 μέτρα πιο αριστερά. 

Το Πυργάκι φυσικά πρέπει να γκρεμιστεί. 

Γενικά υπάρχουν πράγματα στην Ερμιόνη που τα μάτια των μονίμων κατοίκων τα έχουν συνηθίσει, ενώ στα μάτια των επισκεπτών φαίνονται άσχημα. Οπότε μια και πήρα φόρα θα επανέλθω.....

 Λίλυ Καραμάνου